Hoidoissa kuumeilevat

gatusa, onko sulle lääkärit kertonu mistä noi supparit johtuu? :) onneks neulominen voi olla ihan rentouttavaakin (paitsi tietty jos joutuu tekemään joka päivä "pakosta") :) toivotaan, että saat hyviä uutisia lääkäristä! :) hui kauhea kun on ollut "painava pieni" :grin toivotaan, että tällä kerralla tulisi edes hitusen pienempi... :) :)

ei ol kerrottu mitää ku ei täällä oikei lääkärit välitä ottaa selvää, sanoo vaa että vuodelepoa ja siinä kaikki. ei mul mikää supistusherkkä kohtu ollu esikosta ainakaa joten en tiä mikä aiheuttaa, no stressiä ollu enemmän ku laki sallii ni se edesauttaa asiaa ainaki. juu onha se iha rentouttavaa neuloa, äipälle tullu tehtyä viime vuonna villatakki ja sukat, tänä vuonna neuloin huivikauluspuseron ja 2 paria sukkia, tuttavalle jolla LA helmikuussa makuupussin vauvalle ja nyt on jakku sit tekeillä.

no ei täälläkään aina lääkärit välitä ottaa selvää, kunhan hoidetaan oireita, ei niiden aiheuttajaa... toivotaan et ne nyt loppuis ja tulis takasin vast sit synnytyksen aikaan! :) tsemppejä ja jaksuja sinne! :Heartbigred

itte oon kans vauvakuume huuruissa neulonut vauvalle kaikkea helppoa kun se rentouttaa... :) (kun koulussa olin aina puutöissä niin vanhemmalla iällä vasta neulomista opetellut) ja tällä hetkellä olen virkkaamassa päiväpeittoa, joka tosin on mun ikuisuusprojekti kun tuohon noita neliöitä tulee niin paljon... :grin

Täällä menossa kp 16 ja pistospäivä 6/8
Viimeks piti pistää kaks kynällistä yht 11 päivää ja nyt olikin jo 5. pistospäivänä 16mm folli!!! :cool05:smiley-bounce022
Eli nyt vaan 8 päivää Gonalia 37,5ml ja 8. päivän iltana Pregnyl irrotuspiikki. :happy093

Olin ihan monttu auki yllätyksestä siellä polilla! Kun lääkäri sano ekana pistospäivänä eli maanantaina, että katotaan tuossa perjantaina ja seuraavana maanantaina ei varmaan tarvi katsoa, niin sit olikin tapahtunu heti! Lääkäri selittikin että kuin voi vaihdella kierron mukaan nämä ajat, kun näki että en ollut uskoa että päästiin näin helpolla tällä kertaa. Femar on siis voinut pienen potkasun saada aikaan siellä ja siksi niin nopeasti lähtenyt kasvuun.

Kyselin lääkäriltä ekana pistospäivänä, että saako nyt pudottaa painoa, niin kielsi liian alhaiset kalorit. Vähän kun mulla edelleen on ylipainoa ja se kun pahentaa pcos:sää. Eli 2000 kaloria pitäisi saada, mutta liikkumaan kehoitti hormonituotannon boostaamiseksi. Lenkkeilinkin ahkerasti koko viikon, niin sekin on ihan oikeasti voinut toimia!

1. pistoskierto: Kp 10--> 6pv 37,5ml ja 5pv 75ml. Kp20 17mm folli. Kp 21 aamu irrotuspiikki
2. pistokierto: Kp 11--> 8pv 37,5ml. Kp 15 16mm folli. Kp18 ilta irrotuspiikki

Nessyfly ja Gatusa, nyt munkin alko tekee mieli kaivaa keskenräiset neulejutut esille! Oon vähän sellanen talvineuloja, en tosin mitään monimutkaisia juttuja tee. Lähinnä kaulahuiveja, säärystimiä ja tuubihuiveja :smiley-ashamed008
Pitäis opetella uudestaan lapaset ja sukkien teko, niin ois mielekkäämpää touhua :)

emiliana, vau! :) hyvä et on tullu vastetta ja viel noin hyvin!! :) kamalasti tsemppiä ja isoja plussatuulia!! :)
itse ihan ummikkona olen novitan sivuilta katsonut helppoja neuleohjeita ja kyllä niistä on ihan hyvin tajunnutkin ja tullut ihan sen näköisiä kun on pitänytkin... :) niin ja noita isoäidin neliöitä opettelin virkkaamaan youtubessa olevan opetusvideon avulla... :)

täällä menossa kp 27 ja ihan suoraan sanottuna jännittää niin pirukseen alkaako menkat vai ei... :) vielä ei ole menkkamaisia oireita ollut (yleensä pari päivää ennen osaa kertoa, että kohta alkaa) muuta kuin tissit on ihan jumalattoman kipeät! kohta kuitenkin selviää tarviiko aloittaa pistoksia... :)

onnea emiliana hyvästä vasteesta lääkkeille mashaAllah, plussatuulia oikei kunnolla sinne. :)

nessufly plussatuulia mä jännitän sun kans täällä :)

minä voisin vähä tänne ilmotella että meillä verensokerimittaus edessä ku neiti kasvaa hyvin, ilmeisesti liian hyvin, on normaalikokonen mut jatkuvast pari päivää pidemmäl ku on edellisen ultran mukaan. nyt paino oli 1239g ja mitat vastas 28+2 vaikka piti olla 28+0. lepokomennus jatkuu edelleen, kanava on kuitenki täysimittanen edelleen alhamdulillah. tulossa iso tyttö inshaAllah.

gatusa; harmi, että vuodelepo jatkuu edelleen... :sad001 mutta onneksi neiti kuitenkin kasvaa hyvin! :) se on kuitenkin pääasia! :)

täällä ilmeisesti ollaan uutta kiertoa aloitamassa, tuhruvuoto tuli äsken vessakäynnin yhteydessä joten vahva epäilys, että tänään vuoto alkaa kunnolla (nyt siis olisi kp 30) jotenka näillä näkymillä ensimmäinen pistospäivä on jo perjantaina! :eek: hieman pelottaa se niiden aloittaminen... :) vaikka mulla onkin lävistyksiä niin en silti tykkää piikeistä... :grin pitää laittaa mies pistämään se ensimmäinen piikki mulle, niin tietää kuinka paljon se tuntuu... :grin:grin:grin

nessufly juu no minä eilen ja tänää oon siivonnu ja purkan ärsytystä ukkoon vaihteeks eli ei mitää vuodelepoa tosiaankaa ol pidetty. alhamdulillah tosiaan neiti kasvaa hyvin ehkä paikallisen käsityksen mukaan liian hyvin ni joudun verikokeesee jossa katotaa sokeri jos vaik ois radi vaikka ei mul esikostakaa ollu, hän vaa kasvo hyvin ja oli hiukka reiluman kokonen syntyessää. täällä ku on totuttu et vastasyntyneet on jotai 2,5-3,5kg välillä ilmeisesti. :) no piikitellää sit yhessä kuules ku minäki täällä joka päivä saan piikin ku ukko laittaa pakaraan tai alaselkään ku vatsaan ei pysty enää.

gatusa: niinno voihan se olla... :) tosin ku lapset on aina eri painosia ja pitusia syntyessään ni vähän tyhmää sanoa et "kasvaa liian hyvin"... :) toisella vaan on hyvä olla masussa ja saa ainankin tarpeeksi ravintoa kasvaakseen... :) :) (sitä paitsi sellaset michelinukon näköset vauvat on kaikista sulosimpia, söpöjä pikku putukoita:Heartred... :rolleyes:)

täällä ollaa totuttu pienikokosiin vauvoihin joten heti ku törmäävät kunnolla kasvavaan jonka paino on yli kilon reippaast jo ni heti alkaa näköjää epäilykset radista mikä kyllä kieltämättä naurattaa mua aikalailla. kaverilta sain paketissa raskausvitamiinei keväällä plussattuani ni onko ihme että on hyvät oltavat :)

nyt on ensimmäinen piikitys tehty... :) ajatuksena oli kamalampi ku toteutuksena... :grin on onneksi niin ohut piikki, ettei sitä edes tunne... :) itse rohkenin piikin laittaa (mies istui vieressä), enkä olisi tiennyt että on sisällä ellen olisi nähnyt... :grin kun taas mönjä kyllä kirvelee eikä tunnu niin mukavalle... :grin

nessufly jep meillä ukko iskee mulle piikin ja se osaa kyllä välillä iskeä sen sillai että tuntuu enemmänki. tsemppiä piikitysten kanssa.

auts... :confused: onneks tota ei tarviin iskeä voimalla ni ei ainankaan sen takia sattunu... :p kiitos! :) nyt kattellaa millasia oloja tulee haittavaikutuksena... :) clomeista oli inhottavat kuumat aallot kolmessa kierrossa melkein 24/7, jos toivon mukaan nyt ei olisi niin kamalat... :grin

mun injektiot ei aiheuta mitää sivuvaikutuksia alhamdulillah. ei tuotakaa tartte voimalla iskeä mut ukko välil pistää sen miten sattuu, sentää ottaa ilmat eka pois :)

mun injektiot ei aiheuta mitää sivuvaikutuksia alhamdulillah. ei tuotakaa tartte voimalla iskeä mut ukko välil pistää sen miten sattuu, sentää ottaa ilmat eka pois :)

Nessufly onneks pistäminen alko kivuttomasti! Niin ohkaset ne neulat kyllä on että ei siinä juurikaan tunne mitään. Onkohan mua kerran nipistäny, ku osu just varmaan hermon päähän tai jotain. Mä oon kaikki piikit pistäny ite, kun ei alkuun satuttu töiden takia yhtäaikaa kotia pistosajankohtana, niin jouduin heti opettelemaan itse! :grin

Sivuvaikutuksia en oo huomannu Gonal-f:stä lainkaan enkä ovisirrotuspiikki-Pregnylistäkään. Jos jotain niin vaan positiivisia asioita, varmaan kun nyt on niitä hormoneja kropassa, mitä pitäskin olla.

).(
Täällä taas kp 1. Jotenkin osasin odottaakin, että nyt ei tärpänny. En tiedä miks, mutta jotenkin tuntuu käsittämättömältä että tää onnistuis ainakaan nopeasti... Tein raskaustestejä kolmena aamuna tähän päivään asti. Mut nyt pettymys ei jotenkin saanu niin suurta yliotetta kuin viimeksi. Tää on hurjaa kun periaatteessa kaksi viikkoa elät siinä uskossa että oisit raskaana. Ja sitten kun et olekaan, niin se on aina menetys... Ja kun tie on ollut edes tähän ovulointiin niin pitkä ja ovulointia takana tasan kiertoa, niin kaikki nämä tunteet on aivan uusia. Kun nyt on jopa, tai ainakin pitäisi olla mahdollisuuksia tulla raskaaksi, niin tunnemyrskyiltä ei voi välttyä. On hurjaa kun tietää tasan tarkkaan että ovuloi ja talletuksia on tehty juuri oikeana ajankohtana, niin välillä vaan tuudittaudun siihen että mikään ei voi mennä pieleen. Että yhtä aikaa uskon että tulen raskaaksi ja että en tule raskaaksi...

Ai niin, viime kierrossa oli historiani kovimmat menkka/endometrioosikivut, niin nyt kun alko vuoto, niin alotin heti sen määrätyn kipulääkkeen, pronaxenin. Käytän vaan pari päivää ja sillä hyvä. Ilman pronaxenia meinas kuolo viimeksi korjata...

pahoittelut emiliana menkoista mut ihana että sulla on noin hyvä asenne. tsemppiä ja plussatuulia :)

täällä 30+3 menossa viime ultran perusteella, alkaa viikot käydä vähiin ja jännittää miten kaikki menee. saanu kuulla kauhujuttui sairaalast joho menossa synnyttään joten pelko nostaa päätä. siel on yritetty varastaa vauvoi henkilökunnan toimesta yms.

pahoittelut emiliana menkoista! :sad001 mut hurjasti tsemppiä ja plussatuulia tähän kiertoon!! :)

gatusa, hui! kuulostaa aika pelottavalle toi sairaala!! :eek:

menossa kp 15, tänään vielä (ainankin) puregonpiikki ja huomenna ehkä ovitrellen vuoro... :) saa nyt nähdä mitä huomisessa kontrollissa sanotaan, onko ok kokoinen folli vai ei... :) eilen siis oli vasemmalla n. 14mm johtofolli, jonka "pienikokoisuuden" takia nämä kaksi lisäpistospäivää... :) kp9 olleessa kontrollissa sanottiin, että todella hitaasti on munasarjat reagoineet, mutta johtuisiko tämä sitten annoksen pienuudesta? :) eli kohta täällä alkamassa piinaviikot... :rolleyes:

Takaisin