Hoidoissa kuumeilevat

emiliana tsemppiä inshaAllah saat 10 pvä kuluttua plussan vihdoin :) juu mein tyttö on aikamoinen pakkaus, sais oppia vaa et yöllä nukutaan. alhamdulillah on terve ja kehittyy ja omaa hyvän ruokahalun.
 
meillä joulupyhät yms. sotki tän kierron ihan totaalisesti... :shifty: olis ollu vielä korotettu annos ja polille olis pystynyt soittamaan vasta kp 14 joten jätin pistämiset kolmeen päivään... :) joulukuun kierrossa olin kiukkuinen kuin ampiainen ja räjähdysherkkä ihan muutaman millin mittaisella sytytyslangalla.. :sorry:

sitten tässä asiaa pohdittiin miljoonaan kertaan ja yhtä monta kertaa tais mun mielipidekkin vaihtua, mut lopputuloksena päätettiin jättää hoidot tältä erää kesken... :wacky: pitäis vaan saada aikaiseksi soitettua sinne polille että en tule enää hetkeen... :shy: muutenkin hoitojen jatkot olisi siirretty 132km päähän ja sinne olisi se vähintään 6kk jonoa, ei mikään ihanteellinen tilanne... :sour: kotonakin säilyy paremmin rauha kun ei koko ajan hormoonia tunge kroppaan... :grin

voihan sitä tässä tapahtuakkin joku ihme välissä? :woot: kyllä mie vielä ehdin hoitoja jatkamaan, ehkä vuoden parin päästä jos ei mitään ehdi tapahtua ennen sitä... :happy: kiittää kukkarokin... :grin viime vuonna nimittäin lääkkeisiin + polimaksuihin meni melkein 1300€ ja ihan suoraan sanottuna kankkulan kaivoon... :facepalm:

onneksi mies on ihana ja on mukana tässä päätöksessä, eikä meinannut edes juuta tai jaata sanoa kun kysyin että jatketaanko hoitoja vai ei, ja tämä vain koska mun kroppaan ne hormoonit tungetaan niin siksi jouduin itse päättämään, ja mies sanoi tukevansa siinä päätöksessä mihin päädyn... :happy: nyt ainankin tuntuu hyvältä päätökseltä, mutta voi olla että ehdin muuttamaan taas mieleni... :joyful:
 
Halaus Nessufly! Varmaan rankka päätös, mutta rankkaa on hoidotkin, voin vaan kuvitella millasta kun hoidot noin kaukana! Itellä kun samassa kaupungissa... Mielenhän voitte muuttaa sit jos siltä alkaa tuntumaan

Täällä kp 2. Ei tärpänny tämä ensimmäinen inssikierros. Kuukautiset alko tiputellen ja näin kunnon alku myöhästy vähän (oli stressiä ja arvelinkin että johtuu myöhästyminen siitä). Piti käydä ihan siinä määrätyssä raskaustesti-verikokeessakin. Eka varasin jo folliultra-ajan, mut sit jouduin peruu ku ei menkat alkanukaan oikeesti. Nyt uusi aika varattuna. Tänään just aamulla soittivat raskaustesti tuloksia ja samalla varasin folliultra-aikaa ☺
 
kiitos! :Heartred niin me puhuttiin et jatketaan sitten jossain vaiheessa, mutta ei nyt... :) kerran kroppakaan ei enään niistä tykännyt... :) tosin täällä taas jotain mielenkiintoistakin, eilen tein r-testin, olu kyllä ihan puhdas nega, mutta tänään on menossa jo kp 40... :eek: ei mulla ikinä ole näin paljoa myöhässä ollut... :facepalm:

emiliana: toivottavasti seuraavalla inssillä olisi parempi onni! :rolleyes:
 
Tänään on inseminaatio nro 2 ☺ Nyt onkin jännää kun oli vasemmalla kaksi sopivan kokoista follikkelia. 15mm oli molemmat pari päivää sitten. Lääkäri totesi että tässähän on nyt sit suurentunut kaksoisraskauden riski, mutta kun kattoo kuin monta yrityskertaa on jo takana niin hän ei ainakaan suosittele että jätettäis kiertoa väliin. Ja mua vaan hymyilytti, ku sehän ois vaan kiva jos tulis kaks Kun en usko että toista kertaa tähän rumbaan aletaan, niin se mikä (jos) nyt saadaan niin riittää ☺
 
Mitäs tänne kuuluu?
Mä plussasin 28.2 eli viikko sitten ja tuosta edellisesta päivityksestä näkeekin että kaksosraskauden mahdollisuus on, hui :)
Eiliseen asti ollu ihan ok olot. Mut eilinen veti aika pohjamutiin. Pöntön halailuks meni ja alilämmöstä pieneen lämpöön sahaili. Muuten ollu tosi ok fiilis. Eka ultra on tän kuun lopulla se ois just vk 8 lopulla. Vähän kyllä hirvittää että onko kaikki kunnossa, kun tämä polki on ollu aika pitkä ja kivikkoinen...
 
oi, onnea emiliana! :Heartred

mitäs tänne, samaa vanhaa... :) edellinen kierto venyi kp 50 asti (tammikuussa siis ei ollenkaan menkkoja ollut), ei lekuria kiinnostanut tutkia edes miksi... nojaa, ainankin hyvä sysäys tähän et ei jatka hoitoja kun lääkäriäkään ei potilaat kiinnosta... :dead: ja nyt menossa kp 5 jossa menkat alkoi ajallaan ja oli muutenkin normaalimpi kuin viimeksi... :)

ei ainankaan vielä ole kamalasti kaduttanut hoitojen skippaaminen, varsinkin kun mies jäi juuri työttömäksi... :) ehtiihän tässä vielä ja mistä sitä ikinä tietää vaikka ilman hoitoja onnistuisi jotenkin tärppäämään... :joyful:
 
oi onnea tuhannesti emiliana aivan mahtavaa mashaAllah!!! olen niin onnellinen puolestasi, nautihan raskaudesta ja kertoile kuulumisia.

nessufly ehkä tuo tauko tekee hyvää ja ties vaikka nyt käviski niin että luomusti tärppäis teilläki...plussatuulia puhaltelen :)

täällä ei ihmeitä neiti on 4kk4pvä jo kääntyilee ja tulee muutamia sanojakin välillä, ei turhia itke, yöllä inahtelee että pitää saada huikopalaa, on hyvä ruokahalu. talvi oli rankka, tyttö oli osastolla "flunssan" takia joka on selvä allergia mut eihä mua kuunnella, no kotiutin samana päivänä ku vietii koska siel ei pidetä huolta lapsista ja edellisenä yönä oli kuollu 2 vauvaa jotka oli siel flunssan takia, 1 oli ollu koomassa ku keuhkot täynnä vastiketta yövuoron ansiosta mut sit oli keuhkot puhdistettu ku vauvan isä uhkas tulla 30 miehen kans tekee selvää lääkäreist ja vauva hengis. yhelle sil hetkel osastol olevalle vauvalle oli laitettu kanyyli päähän vaikka eka oli ollu kädessä ja vauva oli muuttun iha harmaaks sen jälkee. totesin et huolehdin paremmin lapsesta kotona ku mitä sairaalas tehää. nolasin lääkärit äitien edessä iha pokkana eikä olla menty sairaalaa ku ei ol ollu tarvetta alhamdulillah.
 
Takaisin
Top