Nessufly onneks pistäminen alko kivuttomasti! Niin ohkaset ne neulat kyllä on että ei siinä juurikaan tunne mitään. Onkohan mua kerran nipistäny, ku osu just varmaan hermon päähän tai jotain. Mä oon kaikki piikit pistäny ite, kun ei alkuun satuttu töiden takia yhtäaikaa kotia pistosajankohtana, niin jouduin heti opettelemaan itse!
Sivuvaikutuksia en oo huomannu Gonal-f:stä lainkaan enkä ovisirrotuspiikki-Pregnylistäkään. Jos jotain niin vaan positiivisia asioita, varmaan kun nyt on niitä hormoneja kropassa, mitä pitäskin olla.
).(
Täällä taas kp 1. Jotenkin osasin odottaakin, että nyt ei tärpänny. En tiedä miks, mutta jotenkin tuntuu käsittämättömältä että tää onnistuis ainakaan nopeasti... Tein raskaustestejä kolmena aamuna tähän päivään asti. Mut nyt pettymys ei jotenkin saanu niin suurta yliotetta kuin viimeksi. Tää on hurjaa kun periaatteessa kaksi viikkoa elät siinä uskossa että oisit raskaana. Ja sitten kun et olekaan, niin se on aina menetys... Ja kun tie on ollut edes tähän ovulointiin niin pitkä ja ovulointia takana tasan kiertoa, niin kaikki nämä tunteet on aivan uusia. Kun nyt on jopa, tai ainakin pitäisi olla mahdollisuuksia tulla raskaaksi, niin tunnemyrskyiltä ei voi välttyä. On hurjaa kun tietää tasan tarkkaan että ovuloi ja talletuksia on tehty juuri oikeana ajankohtana, niin välillä vaan tuudittaudun siihen että mikään ei voi mennä pieleen. Että yhtä aikaa uskon että tulen raskaaksi ja että en tule raskaaksi...
Ai niin, viime kierrossa oli historiani kovimmat menkka/endometrioosikivut, niin nyt kun alko vuoto, niin alotin heti sen määrätyn kipulääkkeen, pronaxenin. Käytän vaan pari päivää ja sillä hyvä. Ilman pronaxenia meinas kuolo viimeksi korjata...