Himot ja ällötykset

Vihdoin sain niitä sämpylöitä! Ai että kun oli hyviä! Tuoreeltaan tietty parhaita, mut menee ne nyt jäähtyneinäkin. :happy::p
 
Vihdoin sain niitä sämpylöitä! Ai että kun oli hyviä! Tuoreeltaan tietty parhaita, mut menee ne nyt jäähtyneinäkin. :happy::p

Tuoreina tosiaan parhaita! Mä käytän 30 sekuntia mikrossa jäähtyneet sämpylät, on sillon lähes yhtä hyviä kun tuoreena :p
 
Herranjumala tällä hetkellä sitten ällöttää kaikki ruoka. Kokoajan on vähän heikko olo ja sellanen pala kurkussa tunne. Jokainen ruoka ällöttää, jääkaapin avaaminenkin etoo ja oon huomannut kans et ainoo mikä uppoo on leipä, joku suolanen roskaruoka ja hedelmät :wtf: Mä en normaalisti edes syö leipää, mut nyt se tuntuu olevan ainoo mitä pystyy syömään. Mehu on kans sellanen mikä tuntuu vähän helpottavan.
 
Mä oon kans syönyt ihan jäätäviä määriä leipää nyt vaikka yleensä syön aika harvoin. Painokin noussut siitä hyvästä jo melkein 1.5kg lähtöpainosta. Alkuun laski reilun kilon ja nyt sit viikossa pompannut sen 2.5kg. :nailbiting: Varmaan osittain turvotustakin. Lämmin ruoka ja leipä maistuis loputtomasti.
 
Herranjumala tällä hetkellä sitten ällöttää kaikki ruoka. Kokoajan on vähän heikko olo ja sellanen pala kurkussa tunne. Jokainen ruoka ällöttää, jääkaapin avaaminenkin etoo ja oon huomannut kans et ainoo mikä uppoo on leipä, joku suolanen roskaruoka ja hedelmät :wtf: Mä en normaalisti edes syö leipää, mut nyt se tuntuu olevan ainoo mitä pystyy syömään. Mehu on kans sellanen mikä tuntuu vähän helpottavan.

Tuo kuulostaa niin mun kahdelta-kolmelta edelliseltä viikolta :grin leipää, hedelmiä ja appelsiinimehua, se uppos jatkuvassa "krapulassa" ja pönttöö haliessa :rolleyes: ja enne raskautta söin leipää ehkä pari krt viikossa siivun töissä ja mehua en oo ostanu vuosii..
 
Paahtoleipä voilla ja juustosiivulla on ollut nyt ainut mikä menee pahasta olosta huolimatta alas.

Hetkinä kun etova olo on poissa ei ole vielä ollu erityisiä mielitekoja.
 
Piimä on uusin rakkaus, siis niiin ihanalle maistuu sämpylöiden kanssa yhdessä :hilarious:

Oon juonu litran nyt melkeen vuorokauden sisällä .. :wacky:
 
Kikherneet maistuu nyt ihan superhyviltä! :nailbiting:

En voisi kuvitellakaan :joyful:

Musta tuntuu, että tekee mieli kaikenlaista ja sitten ei oikein mitään ja sekin mitä teki mieli niin ei sitten uppoa. Yllättäen perinteinen suklaa upposi, mutta tumma suklaa ennen sitä oli kyllä ihan ei ei. Leipä, juusto ja mehukeitto on sellaisia varmoja, että ne on maistuneet koko ajan.
 
En voisi kuvitellakaan :joyful:

Musta tuntuu, että tekee mieli kaikenlaista ja sitten ei oikein mitään ja sekin mitä teki mieli niin ei sitten uppoa. Yllättäen perinteinen suklaa upposi, mutta tumma suklaa ennen sitä oli kyllä ihan ei ei. Leipä, juusto ja mehukeitto on sellaisia varmoja, että ne on maistuneet koko ajan.

Tuttu tunne! Ällötys ja tietynlainen pahoinvointi on onneksi nyt helpottanut, mutta perus ruuan syöminen tuottaa hankaluuksia. Täälläkin ruokavalio on koostunu lähinnä leivästä ja mehusta. Ei vaan uppoo normaali ruoka.
 
Terveydenhoitajalle neuvolassa mainitsin asiasta, kun tuntuu ettei se ruoka vaan maistu ja vaikka alkaisi maistua niin kesken ruoan ei uppoa alas. Ja juurikin etovan/pahoinvoinnin olevan läsnä. Sanoi että yleensä juurikin pienet annokset, kylmät ruoat ja leivät helpotus monelle. Pitäisi olla vain tätä alkuraskauden ongelmaa :confused:

Luulin jo tästä pahoinvoinnista selvinneen/rauhoittuneen, mutta taas se on ollut läsnä ja ruokailut on pakkopullaa :mad::sorry:
 
Ei oikeastaan tee mitään tiettyä mieli mutta koko ajan pitäisi olla syömässä:bored:
 
Mies söi viikonloppuna grills sipsejä ja se haju sai mut melki oksentaan, oli pakko mennä eri huoneeseen :joyful:
 
Mä ostin itselleni viikonloppuherkuksi suklaalevyn... Syöminen jäi kahteen palaan, kun ei vaan sitten yhtään maistunutkaan.

Ainut, mitä oikeasti tekisi mieli, on salmiakki. Se on ihan mun lempparia ja tulee varmasti olemaan vaikein välteltävä raskauden aikana. Silloin tällöin olen yhden ottanut, mutta mies on aika tarkka mun syömisten suhteen...
 
Mä himoitsen sushia! Ja tietenkää ei saa syödä.
Jos pitäs jollai ruualla elää koko raskaus nii söisin vaan kaurapuuroa raejuustolla ja mansikoilla :hilarious:
 
Takaisin
Top