Himot ja ällötykset

Varsinkin näin aamulla ja aamupäivällä tekee mieli jotakin hiilihydraattipitoista, jotain makeaa jogurttia tai leipää. Aiemmin aamulla syömäni munakas etoo ajatuksenakin. Pahoinvointia on pitkin päivää ja yleensä pitää keksiä jokin porttihuume, jolla saa muun ruoan maistumaan :hilarious: Eilen söin oliiveja ennen varsinaista ruokaa :rolleyes:
 
Peruskotiruoka maistuu ja pizza, eli suolainen eväs uppoo paremmin nyt kun makea. Vielä ei ällötyksiä ole löytynyt.
 
Ruoka ei maistu, mutta suolainen kuitenkin paremmin kuin mikään makea. Lisäksi tänään huomasin, että kokis maistuu ihan tosi hyvälle :grin En oo mikään limsanjuoja ollut itse ikinä, mutta mies juo sen verran, että kolaa on aina jääkaapissa. Kofeiinia en nauti muuten, niin ehkä lasi kokista päivässä on nyt ok, niin kauan kuin se maistuu.
 
Mä söin just toissailtana 4 (pientä) sämpylää ja aamulla kaksi :rolleyes: ja haaveilen et olisipa lisää.

Mulle kans! En yleensä syö ollenkaan sämpylöitä tai leipää, nyt voisin puputtaa niitä koko ajan :wideyed:
 
Tekee mieli suolaista, esim. sämpylää voilla ja sipsiä!
Hei täällä sama! Töissä oli tuoreita sämpylöitä ja olivat niin hyviä, että sanoinkin työkaverille et pakko kyllä kotonakin tehdä :hilarious:
 
Oi että, tuoreet lämpimät sämpylät ja voita ja juustoa päälle. Nam! Varmaan pakko leipoa ens viikolla. :happy:
 
Mä kaipaisin jotain himoja, että saisi syötyä edes jotain. Etoo jatkuvasti eikä mikään ruoka miellytä. Eilen halusin kovasti pitsaa, mutta kun pitsa oli naaman edessä, niin ei tehny mieli enää. :banghead:
Suolanen kuitenkin uppoo paremmin. Ajatuskin makeasta nostaa palan kurkkuun..
 
Varsinkin näin aamulla ja aamupäivällä tekee mieli jotakin hiilihydraattipitoista, jotain makeaa jogurttia tai leipää. Aiemmin aamulla syömäni munakas etoo ajatuksenakin. Pahoinvointia on pitkin päivää ja yleensä pitää keksiä jokin porttihuume, jolla saa muun ruoan maistumaan :hilarious: Eilen söin oliiveja ennen varsinaista ruokaa :rolleyes:

Sama juttu, entisen munakasaamupalan sijaan puuroa, tunnin päästä siitä leipää. Mun pitää syödä koko ajan jotain tai tulee huono olo. Sit ei pysty syömään juuri mitään kerrallaan.
Väliruokina menee hedelmät, keksit, mehu.
 
En tiedä sen kummemista himoista, mutta appelsiinit maistuvat nyt tosi hyviltä :) Tänään niitä ei kaupasta saanut ja kylläpä pisti harmittamaan.
 
Pistin just meidän ens viikon kauppatilaukseen sämpyläainekset. :grin:grin
 
Kaikki melkein ällöttää.. En oikein mielellään laita mitään ruokaa kun ne kärtsähajut ottaa niin nenään.. Vedet silmissä saa sitten nieleskellä.
Hedelmät menee ja ne maistuu hyvältä
 
Takaisin
Top