Himot ja ällötykset

Paistopisteen tuore maalaisleipä (koska en jaksa väsymykseltäni edes himareita varten leipoa) :D mutta oli ihanaa...
 
Just söin porkkanasämpylän juustolla ja broilerileikkeellä. Kohta toinen :shy:
 
Jännä et täälläki leipö himot vaikka enne raskautta söin tosi vähä:woot:
Toinen mitä napsin aivan mielelläni on tummat viinirypäleet, nää kyl meni jo enne raskauttaki mut nyt ostin näitä mielummi ku karkkia, mies sai karkkia ku pyysi mut itelle oli pakko rasia näitä :p
 
Jännä et täälläki leipö himot vaikka enne raskautta söin tosi vähä:woot:
Toinen mitä napsin aivan mielelläni on tummat viinirypäleet, nää kyl meni jo enne raskauttaki mut nyt ostin näitä mielummi ku karkkia, mies sai karkkia ku pyysi mut itelle oli pakko rasia näitä :p

Just tänään haaveilin tummista viinirypäleistä! :joyful:
 
Mulla ei ole vielä mitään himoja ilmestynyt, mutta herkut ei maistu enää niin kuin ennen ja hyvä niin. Jännittää kauanko vielä kahvi maistuu. Kuopusta odottaessa en juonut yli puoleen vuoteen kahvia, vaikka olen oikeasti todellinen kahvin suurkuluttaja.
 
Ihanaa että täällä on muitakin sämpylähimoisia ❤️ Mulle maistuis kahvi vielä ainakin normaaliin tapaan
 
Mulla rupesi kahvi tökkimään viikonloppuna, tänään 6+6 Ja ihmettelin itse et miksi päätä särkee kun koskaan ei sitä säre, niin siinä syy kun kahvinjuonti vähentynyt ja tänään oli eka päivä ilman yhtään kulausta kahvia. Eilen meni vielä pari hörppyä aamulla mut pahaa oli... katsotaan milloin alkaa taas maistumaan..
 
Mulla rupesi kahvi tökkimään viikonloppuna, tänään 6+6 Ja ihmettelin itse et miksi päätä särkee kun koskaan ei sitä säre, niin siinä syy kun kahvinjuonti vähentynyt ja tänään oli eka päivä ilman yhtään kulausta kahvia. Eilen meni vielä pari hörppyä aamulla mut pahaa oli... katsotaan milloin alkaa taas maistumaan..


Mä en oo juonu kahvia ööö, varmaa 3viikkoon ainakaa :woot: enne join ainaki ison kupin aamulla ja päivällä :grin
 
Mä vaihdoin kofeiinittomaan. Pari kuppia tavallista oon koko aikana töissä juonut.
 
Mulla rupesi kahvi tökkimään viikonloppuna, tänään 6+6 Ja ihmettelin itse et miksi päätä särkee kun koskaan ei sitä säre, niin siinä syy kun kahvinjuonti vähentynyt ja tänään oli eka päivä ilman yhtään kulausta kahvia. Eilen meni vielä pari hörppyä aamulla mut pahaa oli... katsotaan milloin alkaa taas maistumaan..
Mulla tänä aamuna kahvinhaju teki pahaa, mutta vielä sain juotua. Mullakin tulee aina päänsärky jos en aamulla juo kahvia, joten yritän ainakin sen aamukahvin saada mahdollisimman pitkään juoduksi.
 
Saa nähdä koska alkaa kahvi tökkiä näin alussa 5+2 maistuis vielä, muutenkin niin vähän mitään oireita tai ällötyksiä että tuntuu ettei masussa mitään oliskaan nyt varmaan kun näin sanon niin ens viikolla sit alkaa järkky kahviällötys ja pahoinvointikin.....
 
Tummat jääkaappikylmät viinirypäleet maistuu nyt tosi hyvin. Nää on toiminu hyvin ensiapuna kun etova heikotus iskee. Pahimman olon kun saa näillä hallintaan niin saa syötyä jotain muutakin.
 
Tummat jääkaappikylmät viinirypäleet maistuu nyt tosi hyvin. Nää on toiminu hyvin ensiapuna kun etova heikotus iskee. Pahimman olon kun saa näillä hallintaan niin saa syötyä jotain muutakin.

Vois toimia! Minä oon juonut mustikkamehua samaan tarkoitukseen:joyful:
 
Vadelmavissy on ollut pelastaja, raikas eikä liian makea, vie pahaa oloa pois :Heartred

Minulla on nyt tullut et kaikki makeet ja rasvaiset ällöttävät, punainen liha myös.
Ajattelkaa, mies sai syödä täs parin päivän aikana suklaalevyn YKSIN ! :hilarious:
Oon hirvee suklaahiiri aina ollut.
 
Hei tääkin kuulostaa hyvältä! Mä en normaalisti juo mehuja, niin en oo osannut ajatella. Mutta toimis kyllä varmasti hyvin. Pitänee hankkia jotakin kotiin :)

Ja paranee vain, kun laittaa vichyä sekaan :wink Auttaa vähän närästykseenkin.
 
Minulla tekee mieli vaikka mitä, mutta sitten kun alan syömään, niin mikään ei oikein maistu hyvältä. Kaikkea suolaista ja tulista tekee eniten mieli :dance011
 
Takaisin
Top