Himot ja ällötykset

Mulla ei oo kyllä mitään himoja vielä:bored: saa nähdä et tuleeko. Punainen liha ällöttää leikkelemuodossa ja avokado on pahin, sitä ei voi edes ajatella. Makeaa ei juurikaan tee mieli. Hesen ranskalaisia on tehny mieli useana päivänä :woot:
 
Mulla ei oo kyllä mitään himoja vielä:bored: saa nähdä et tuleeko. Punainen liha ällöttää leikkelemuodossa ja avokado on pahin, sitä ei voi edes ajatella. Makeaa ei juurikaan tee mieli. Hesen ranskalaisia on tehny mieli useana päivänä :woot:

Mä voisin syödä punaista lihaa koko ajan ja normaalisti en syö sitä lähes lainkaan :joyful:
 
Mulla ällöttää sipuli. Huomasin pe töissö kun lounaan jauhelihaperunasoselaatikossa oli reilusti sipulia et tuota mielummi syö salaatti.. Ei menny alas millää alko vaa etomaa.
 
Mulla ällöttää sipuli. Huomasin pe töissö kun lounaan jauhelihaperunasoselaatikossa oli reilusti sipulia et tuota mielummi syö salaatti.. Ei menny alas millää alko vaa etomaa.

Mulle punasipulin haju on :dead:
 
Mulle maistuis leipä, vois syödä vaikka pelkkää leipää koko ajan. Salaatti tökkii, mutta syöhän sitä väkisin.. Hajut on tuntunu aika voimakkaina, mies käyttää erilaisia vahvoja maustekastikkeita, niin piti siirtää toiseen päähän pöytää kun syötiin. Samoin raaka sipuli, yäk ja äkkiä kansi kiinni.. :dead:
 
On tullut omituisia haluja kuten raskalaiset, kreikkalainen jugurtti ja punainen liha...
Mikään ruoka ei ole alkanut vielä kuvottamaan, mutta kun tiskaan niin fairyn haju on aivan kamala!
 
Sipulin tuoksu ja maku! Oi nam :hungry:

Mut hajuaisti on kyllä herkillä, nopeasti alkaa ällöttävä ja moni asia ei maistu, kun ei tee mieli! Saas nähdä mihin vielä kehittyy. :nailbiting:
 
Oon opetellu syömään kananmunaa aamuisin, se kun pitää nälkää niin pitkään, mutta tänään... hyi hitto. Niin kauhee olo tuli, oksu meinas lentää. Nyt oon tunnin maannu sohvalla huokailemassa. :yuck:
 
Oon opetellu syömään kananmunaa aamuisin, se kun pitää nälkää niin pitkään, mutta tänään... hyi hitto. Niin kauhee olo tuli, oksu meinas lentää. Nyt oon tunnin maannu sohvalla huokailemassa. :yuck:

Sama täällä :bag:
 
Tänään tajusin yhdistää kahvin pahaan oloon. Pari päivää ollut ilman kahvia ja ollut hyvä olo, tänään yhden kupin jälkeen meinasi oksennus lentää :hungover: Eli ei kahvia enää yhtään! Onneksi ei tee edes mieli, jotenkin maistuu tosi tunkkaiselle ja pahalle vaikka ennen join useita kuppeja päivässä ja mietin miten kahvin vähentäminen onnistuu tällaiselta suurkuluttajalta :grin
 
Tänään tajusin yhdistää kahvin pahaan oloon. Pari päivää ollut ilman kahvia ja ollut hyvä olo, tänään yhden kupin jälkeen meinasi oksennus lentää :hungover: Eli ei kahvia enää yhtään! Onneksi ei tee edes mieli, jotenkin maistuu tosi tunkkaiselle ja pahalle vaikka ennen join useita kuppeja päivässä ja mietin miten kahvin vähentäminen onnistuu tällaiselta suurkuluttajalta :grin

Mäkin huomasin, että oon ihan vahingossa lopettanu kahvin juonnin kun on muutamana aamuna ruvennut etoon se :confused:
 
Kahvi ei enää mene, suklaasta oli kauhea himo (mutta myös aina ennen kuukautisia tämä) ja jostain syystä perunaa tekee eri muodoissa mieli o_O:grin
 
Kahvi ei enää mene, suklaasta oli kauhea himo (mutta myös aina ennen kuukautisia tämä) ja jostain syystä perunaa tekee eri muodoissa mieli o_O:grin

Mulla on kans ollu suklaa mielessä :rolleyes: yleensä ei tuu juurikaan syötyä.. mulla on myös tullu perunamuussiin joku ihme himo:hilarious:
 
Mulla on kans ollu suklaa mielessä :rolleyes: yleensä ei tuu juurikaan syötyä.. mulla on myös tullu perunamuussiin joku ihme himo:hilarious:

Siis kyllä, perunamuusi täälläkin suosikki, voisin elää sillä tällä hetkellä ja yrttiset uuniperuna viipaleet :rolleyes::laughing001
 
Minä kanssa varsinainen vhh syöjä, kun voisin elää perunalla nyt :hilarious:
 
Mulle tuli pari päivää sitten jäätävä himo soijanakkeihin ja muusiin. Pakkohan se oli sit tehdä :grin
 
Sitruuna :love7Kun on enemmän tai vähemmän paha olo niin jääkaappikylmät sitruunaviipaleet auttaa :p
 
Tehnyt reilun viikon jo mieli sushia, vaikken oo koskaan maistanutkaan :D

kahvi on alkanut etomaan ja aamupuuro ei mee enää kokonaan alas. :/
 
Välillä ei tee mitään makeaa mieli, mut sit taas välillä voisin syödä pelkkää suklaata. Iltaisin maistuu vähän huonosti ruoka ylipäätään. Joku leipä tai hapankorppu ainoastaan menee. Leipään hirveä himo nyt muutenkin. Ja rahkaa syön normaalisti aika paljon, mut nyt ei pysty ollenkaan. Sama ollut ruokajuttujen kanssa aiemmissakin raskauksissa. Jääkaapissa on muutama maitorahkapurkki, joissa päiväys mennyt pari päivää sitten. Pitäis varmaan leipoa niistä jotain. Mitäköhän niistä keksis. Mieluiten vielä jotain suolaista. :grin
 
Takaisin
Top