Himot ja ällötykset

Mä tänään ilokseni huomasin että makeanhimo, sellainen yltiöpäinen on kadonnut kokonaan. Tyynesti kävelin kaupassa karkkihyllyjen ohi :happy:
Kaikki terveellinen on alkanut taas maistumaan hyvin ja tuoreet, luomu hedelmät ja marjat on niin ihania!
Toivottavasti jäisi pysyväksi tämä :rolleyes:
 
:wacky::wacky::wacky::wacky:Mä kävin kanssa kaupassa, tein paljon ostoja mitä siinä kohtaa teki mieli. Lopputulos oli se et jääkaappiin tavarat laitettuani en pystyny syömään niistä mitään, vaan päädyin mysliin ja naturel jugurttiin:woot:
 
Mies osti kaupasta jäätelöä. Se maistuikin kummallisen hyvälle vaikka epäilinkin :hungry: Joku vihreä omena muistaakseni :grin
 
Minä, joka juon käytännössä vain vettä ja teetä, himoitsen tällä hetkellä smoothieita ja raikkaita mehuja. Vesi ei meinaa maistua vaikka janottaa... ihan tavallinen ruoka maistuu, herkut kierrän kaukaa koska sokeri aiheuttaa todella huonon olon. Onneksi näin!
 
Verigreippi :hungry: Jääkaappi/pakastin kylmänä. Jälkimaku mikä jää suuhun ei oo niin hyvä, mutta sen kanssa elää :p
 
Sienet. Metsässä on käyty miehen kanssa ahkerasti ja onneksi on paljon herkkutatteja löytynyt koska voisin syödä niitä joka aterialla
 
Uutena himona jälkiuuni ruisleipä :hungry: Ongelma vaan, että maha ei kestä ruista juuri ollenkaan :banghead:
 
Mä himoitsen lähinnä vaan kaikkea epäterveellistä :angelic::banghead: Normaalisti tykkään syödä vähärasvaista ja muutoinkin terveellistä ruokaa. Nyt kauheat himot pizzaan, purilaisiin jnejne. Joku kana/lohisalatti esim tökkii ihan kunnolla.
 
Tällä hetkellä tekee ihan hirveän kovasti mieli salaattia, missä pitää ehdottomasti olla salaattijuustoa. Lounaalla olikin sitten runsas annos tonnikala-fetasalaattia ja jäi vieläkin himo siihen :rolleyes:
 
Himo suklaaseen on ollut viikon jo valtava. Suklaalevyt, suklaamurot, suklaakuppikakut..
 
Minä, joka juon käytännössä vain vettä ja teetä, himoitsen tällä hetkellä smoothieita ja raikkaita mehuja. Vesi ei meinaa maistua vaikka janottaa...
Mulla on ollut tää melkein koko raskauden ajan. Mehuistakaan ei mene mitkään makeat alas, vaan oon juonut sokeritonta mustaviinimarjamehua, jota en kyllä koskaan aiemmin ole juonut. Normaalisti juon pelkkää vettä, mutta jotenkin nyt ei vesi paljaaltaan ole maistunut. Paitsi öisin. Silloin vesi on ihanaa..

Yksi hankala ällötys tällä hetkellä on sipuli. Ajatuskin oksettaa, vaikka yleensä käytetään ruuanlaitossa runsaasti sipulia.

Mitään erikoisempia himoja, mulla ei ole ollut. Toki välillä tekee mieli jotain ja välillä jotain muuta, mutta niin mulla tekee ilman raskauttakin, että en pidä mitenkään erikoisen suurena himojani. :hilarious:
 
Pitsa ällöttää. Jatkuvasti tekee kuitenkin mieli hampurilaisia. Mandariineja ja jäätelöä tullut syötyyn paljon (ei tosin samaan aikaan :grin). Murot on ollut ihan alkuraskaudesta asti sellainen vakio ruoka mitä on pystynyt syömään melkein missä vaan olossa.
 
Vähän kaikki ällöttää näin iltaisin, tänään taas hankala päivä tämän pahoinvoinnin kanssa. Pizza on ehkä pahin.
Makeaa kuten karkkia on tehnyt välillä mieli. Katsotaan tuleeko jotain megahimoja, vielä ei ole.
 
Makeanhimo on tipotiessään. Kunpa pysyisikin näin :woot:.
Lempiruoka, loimulohi, etoo. Mausteiset ruoat eivät mene alas. Hedelmiä ei tee mieli :wideyed:. Normaalisti omenat katoavat suuhuni pikavauhtia, nyt ne nahistuvat edelmäkorissa.

Perunamuusilla eteenpäin. Viikolla maistui myös jo lihapulla. Jos saisi salaattihimon takaisin niin ruokavalio olisi vähän nykyistä monipuolisempi.
 
Aivan hullu makeanhimo eikä paino saisi enää nousta ennen loppuraskautta:arghh:
 
Mulla jäänyt makeanhimo kokonaan pois raskauden myötä. Normaalisti olen siis todella jäätelön ja suklaan perään. Nyt ne lähinnä etoo. :wtf Banaani vielä menee, mutta sekin siinä rajoilla onko liian makeaa. Mandariinit on jees!
 
Mulla kans makeanhimo vähentynyt tai ainakin muuttanut muotoaan. Myöskään suolainen ja rasvainen ruoka ei herätä samanlaista himoa kuin aiemmin. Kunnes eilen eräässä ravintolassa maistoin maapähkinäkastiketta. On varmasti suolaa ja rasvaa ja himo tuli!
 
Takaisin
Top