Himot ja ällötykset

Peruna maistuu erinomaisesti, varsinkin muusina.
Lähes kaikki muu maistuu pahalta tai ei miltään. Limsalla saa ihanasti huuhdottua pahan maun suusta pois, jos on syönyt jotakin "ei niin hyvää kuin peruna".

Kylmä hedelmämehu on herkkua ja sitä tekisi mieli juuri nyt :smiley-angelic001.
 
Hesen tai kotona tehty vastaava lämmin kanasalaatti Hesen Talon kevyt kastikkeella, nam!
 
Vapaa viikonloppu ja pitäisi hankkia herkut. Oon yksin koko vkl. Pää vaan lyö tyhjää, mitä sitä tekisi mieli:confused005
 
Kahvia tekee mieli koko ajan... :bored: oon onneks saanut useimmiten pidettyä itseni kurissa etten sitä yli suositusten lipitä, joskus kyllä tulee sellaisia hetkiä että pakko saada vielä kupillinen vaikka on jo juonut sen verran mitä "saa" raskaana juoda :oops:
Poikien odotus aikana ei ollut tälläistä ongelmaa kun ei tehnyt yhtään mieli, ekassa raskaudessa jopa ällötti :wideyed:
 
Creme Bonjour katkarapu on aika herkkua. Tee ei uppoa vieläkään, vaikka tavallisesti juon sitä joka ilta. Jotenkin se tökkii ja närästääkin.
Paitsi jäätee on hyvää ja jotkut muut mehu- tms. juomat. Kovasti on vaihtuneet himotukset tässä raskaudessa ja välillä ei ole mitään erityistä, mitä mieli tekisi.
 
Kahvi kaurajuomalla himottaa:hungry: minimukin join yks päivä kun oli pakko pysyä hereillä. Lopetin kahvinjuonnin ennen plussaa..
 
Tänään teki mieli pannaria/ vohveleita.. ja sitten pinaattikeittoa..
Esikoista odottaessa himoitsin mm.mangoa, ja kaikkia raikkaita hedelmiä. Tuli tyttö.
Nyt ei ole mangohimoa, eikä esim.välillä suosimani vegaaniruuat himota yhtään vaan kunnon lihaa ja etenkin kebabia tekisi päivittäin mieli. Poika tulossa.
 
Appelsiinimehua kuluu paljon. Luultavasti hemoglobiini on alhaalla, kun väsyttää ja hengästyttää jatkuvasti. C-vitamiini kuulemma auttaa raudan imeytymistä jotenkin, niin luulen että siksikin mehu himottaa.

Tänään on iltaruuaksi mustaa makkaraa ja sekin tuoksuu nyt parhaimmalta ruualta ikinä. Normaalisti en ihan hirveästi välitä.
 
Limu/mehu tässäkin raskaudessa. Himo on kyllä ainakin vielä lievempi, mitä viimeksi mutta tää on jännä. Mä en juo tavallisesti juuri koskaan mitään limuja mutta raskaana ah, mm. Spriten ja Fantan sekoitus :joyful:
 
Sipuli ja vöner on ällöttänyt tässä raskaudessa. Esikoisen aikaan ällötti hummus. Normaalisti nää on mun herkkua.
 
Nyt meinaa taas kääntyä ruokahalu negatiivisen puolelle. Mitään ei oikein tee mieli. Perunamuusi, joka oli ekan kolmanneksen ykkösruokaani on taas ainoa, mikä maistuu. Muut ruoat joko eivät innosta tai ällöttävät.

Kalaa en ole syönyt kuin muutaman kerran. Se vähän kolkuttelee omaatuntoa. Kala (paitsi tonnikala) on ällöttänyt koko raskauden ajan :lurking:.
 
Olen nyt mennyt kiskomaan tällä viikolla kolmena perättäisenä päivänä runebergintorttua, vaikka yleensä en niistä väitä. Onneksi radi-sokerit ovat silti pysyneet aisoissa. :wacky:
 
Mulla oli myös tuo Runeberg ja tavallisesti en oikein piittaa niistä tortuista. Nyt oli pakko saada. Muutenkin tehnyt välillä makeaa mieli, vaikken normisti juurikaan välitä. Laskiaispullia on mennyt, olen ostanut erilaisia pullia ja täyttänyt itse kermavaahdolla sekä hillolla. Niistä tykkään kyllä tavallisestikin. Tietynlaisia voileipiä menee myös joka päivä: aina sama kauravuokaleipä, leikkele, juusto, tomaatti, kurkku ja levite - näitä pino ainakin aina aamupalaksi.
 
Takaisin
Top