Himot ja ällötykset

Mulla kans makeanhimo vähentynyt tai ainakin muuttanut muotoaan. Myöskään suolainen ja rasvainen ruoka ei herätä samanlaista himoa kuin aiemmin. Kunnes eilen eräässä ravintolassa maistoin maapähkinäkastiketta. On varmasti suolaa ja rasvaa ja himo tuli!
Mun uusin himo on maapähkinäsuikerot:hungry::hungry::hungry:
 
En syö normaalisti maksamakkaraa, mutta nyt kahdessa viimeisessä raskaudessa on ollut pakko maistaa maksamakkaraa leivän päällä, kun on tehnyt mieli. Ja hyvältä on maistunut :D
 
Lidlissä, torstaina tuli erä :hungry: Oon jo pitkään odottanu niitä. Ennen oli lyhyen aikaa vakivalikoimassa, ei enää :sad001 Ja Estrellan vastaavat myös poistui. Pirkan maapähkinärinkuloitakaan en oo bongannu niitäkään aikoihin.. Mulla on addiktio:hilarious:
Joo niitä Pirkan rinkuloita ei ehkä tehdä enää kun en itsekään oo nähny pitkään aikaan! Pitää käydä Lidlissä jos ostais jonku varaston itelle :D
 
Mulla tuli himo lonkeroon. En edes ikinä juo sitä, mutta nyt kun on välillä töissä kaatanut asiakkaille ja tulee se tuoksu, niin on tehnyt hirveästi mieli. Ostettiin sitten greippilimsaa ja paikallisesta Citymarketista löytyi myös alkoholitonta lonkkua ja se on kyllä hyvää. Ei vain meinaa vatsa kestää sitä happamuutta.
 
Mulla tuli himo lonkeroon. En edes ikinä juo sitä, mutta nyt kun on välillä töissä kaatanut asiakkaille ja tulee se tuoksu, niin on tehnyt hirveästi mieli. Ostettiin sitten greippilimsaa ja paikallisesta Citymarketista löytyi myös alkoholitonta lonkkua ja se on kyllä hyvää. Ei vain meinaa vatsa kestää sitä happamuutta.

Mulla tuli IPA-olueen ihan sama. En oo ikinä tykännyt moisista, mut nyt kun mies juo sellaisen, niin olen aivan ekstaasissa, kun tuoksu leijailee nenään. Maistanut en tietenkään ole ja IPAssa alkoholi on niin suuressa osassa, että tuskin alkoholiton ajaisi samaa asiaa. Onkohan himo jäljellä vielä odotuksen jälkeen - jää nähtäväksi.
 
Tökkii pizzat, hampparit, muikku- ja tonnikalaruoat... Nyt maistunut kauhean hyvälle tyyliin sipuliteemakkara ja Valion Alppi Kreivi juusto :joyful: Välillä limu/mehu tekee myös hyvää. Viime raskaudessa oli hauska ja suuri limu/mehuhimo.
 
Alkanut ällöttää aikalailla kaikki rasvainen roskaruoka. Ennen ällötti muut, paitsi hampurilaiset ja ranskalaiset, mutta nyt ei tee mieli niitäkään. Grilliruoka, kebabit ja pitsat jäi ihan alkuraskaudesta lähtien pois. Suklaa ei myöskään enää maistu, vaikka aina on ollut suurinta herkkua. Sen sijaan tekee mieli karjalanpiirakoita, jäätelöä ja mehuja.
 
Tänään tuli ihme mieliteko jostain syystä glögiin! En ikinä juo sitä muuten o_O Saas nähdä joutuuko ostaa kaupasta yhen purkin, vai meniskö mieliteko yhtä nopeesti pois kun on tullukkin :joyful:
 
Satsumat on suurinta herkkua tällähetkellä. Eilen kun mun nenän edestä syötiin viimenen, meinas kiukku iskee. Tänään ostinki niitä sitten puolitoista kiloa. :wacky: Eipähän pääse heti loppumaan. :joyful:
 
Tänään tuli ihme mieliteko jostain syystä glögiin! En ikinä juo sitä muuten o_O Saas nähdä joutuuko ostaa kaupasta yhen purkin, vai meniskö mieliteko yhtä nopeesti pois kun on tullukkin :joyful:
Mulla kans pari päivää sitten alkoi tehdä mieli glögiä ja lisäksi pipareita:hilarious:
 
Kunnon mehut kylmästä maistuu, samoiten salaatit ja nää kaikki Valion kolmion malliset juustot, kuten cheddar, Kreivi, Kappeli jne.:laughing5 Mehu- ja salaattibuumi on tuttua viime raskaudesta ja alkoi näihin aikoihin.
 
Kunnon mehut kylmästä maistuu, samoiten salaatit ja nää kaikki Valion kolmion malliset juustot, kuten cheddar, Kreivi, Kappeli jne.:laughing5 Mehu- ja salaattibuumi on tuttua viime raskaudesta ja alkoi näihin aikoihin.
Mulla menee myös cheddarjuustoa enemmän kuin laki sallii. Pistelen sitä vuorotellen mietojen jalapenoja ja keräkaalin kanssa. :bored:
 
Koko alkuraskaus meni ilman makeita herkkuja, ei vaan tehnyt mieli. Nyt 15+ viikosta eteenpäin valitettavasti on taas maistunut karkki, pulla, suklaa, jätski, keksit...
 
Mullakin maistuu liian hyvin herkut nyt kun on alun pahoinvoinnit ohi, mutta onneks vastapainona ollut myös hirveä himo salaatteihin. Tänään hain isot kipolliset lohisalaattia ja broilerisalaattiia palvelutiskiltä. :hungry:
 
Tämä mun kokis-himo on mielestäni vähän outo. En yleensä juo limsoja arjessa (siis ei raskaana). Nyt se coca colan maku tulee oikein suuhun, kun sitä tekee niin mieli.:joyful: Zeroa olen nyt sitten ostellut, mutta jotenkin siitäkin tulee huono omatunto.:meh:
 
Takaisin
Top