Himot ja ällötykset

Melkein kaikki maistuu tunkkaiselta.:wtf:
Kaikkea raikasta vaan tekisi mieli. Viinirypäleitä, keltaisia omenoita jne.
Pitää seuraavalla kerralla ostaa kaupasta valikoima hedelmiä. Kiivejä ainakin.
Viinirypäleet tökkii ajatuksena, kun ovat ihan myrkyillä kuorrutettuja. En ole koskaan huomannut kaupassa niitä luomuna, mutta pitääpä tarkastaa. Ja ehkä olisi ideaa omenatkin ostaa luomuna, jos niitä paljon tulee taas tässäkin raskaudessa syötyä. Voisi syödä kuorineen.
 
Muokattu viimeksi:
Ällöttää kaikki rasvainen ruoka, hampurilaiset jne ja tekis mieli vaan syödä just noita raikkaita ruokia. Hedelmiä ja vihanneksia. Vaan voitteko arvata miten vaikeaa on olla kesälomareissulla ja syödä ravintolassa pari kertaa päivässä raikasta kasvisruokaa. Pelkkä salaatti ei kauaa pidä nälkää poissa ja lämpimänä ruokana on huoltoasemilla tarjolla lähinnä ranskalaisia...
 
Laitoin tänään uunissa ranskalaisia, kun halusin nopeasti ja helposti ruokaa. Siis hyi miten kamalia ne olivat. Melkein kaikki piti pois heittää. Hampurilainen sen sijaan alkoi nyt vähän kiinnostaa kun luin christallin viestin.:grin Esim. Hesen kanahampurilainen.:hilarious: Ei käy kateeksi kylläkään tuota tilannetta. Kotonakin jo tarpeeksi vaikeaa syöminen.
 
Ällöttää moni asia mitä vasta söi. Kahvi entisenä kahvin rakastajana aivan kuraa. Karkit moskaa. Suolanen uppoo, mut sen pitää.olla terveellistä. Sipsit ei mee rasvan takia. Suolanen liha tai kala tai kasvikset kävis varmaan, peruna menee pelkilleen, ei tarvi mitään. Ruisleipä, ei vaalea, vaikka oon vaalean leivän ystävä. Mehujää oli aika jees. Eka meni valmis perunasalaatti, nyt se majoneesi siinä ällöttää.

Siinä vähän jo listaa
 
Kurkkusalaatti ja punajuurisalaatti yhdessä, nää menee joka aterialla :hilarious:
Lisäks munakokkeli makkaran kanssa, mutta siihen ei oo ihan niin suuri himo :hilarious:
 
Mulla on nyt syöminen selkeästi vähentynyt, eli ruokahalu ei ole niin hyvä kun ennen. Hieman tulee paha olo jos väkisin koittaa lappaa menemään. Sitten kuitenkin siitä liian vähästä syömisestä seuraa paha olo. Tänään kyläpaikassa hävetti, kun ei vaan kyennyt syömään juuri mitään vaikka ruoka oli tosi maukasta. Sitten koitin salaa jonkun ajan päästä käydä laukusta napostelemassa välipalapatukkaa :grin
Täytyy vaan koittaa syödä monipuolisesti, ei varmaan mitään puutoksia ehdi tulemaan vaikkei saa kunnolla vähään aikaan syödyksi.
 
Arya, en uskokaan. Ite syön sitä mitä pystyn ja mikä maistuu. Ehkä muutamien viikkojen päästä sit paremmin. Nyt on mentävä sillä et pystyy elämään arkea ees jotenkin ruokailujen kanssa.
 
Mun tekee ihan älyttömästi mieli proteini- ja hiilaripitosia ruokia.

Juusto/pasta/kana.. ah, :love7

Maustamaton kana oli viimeksikin ihan sairaan kova juttu. Saatoin vetästä paketin maustamattomia rintapaloja iltapalaks
 
Kalaa en halua käsitellä. Mielihalut vaihtelee. Vesi saa vatsan sekaiisn.
 
Syön vaan salaatteja hedelmillä,tofulla ja pähkinöillä. Kaikki muu ällöttää tällä hetkellä.
 
Kaikki ällöttää, mut pakko syödä. Eilen iltalenkillä pakotin itteni viedään tytöt leiksalle koiran kans. Leiksan vieressä joku lämmitti saunaa niin savun haju oli aivan hirveetä. Teki pahaa mennä kotiinpäin
 
En oo koskaan pitäny vispipuurosta, mutta nyt oon ostanu kerran viikossa ison purkin tuhottavaksi. Naaam että on hyvää.

Esikoisesta mun teki alussa ihan sikana mieli vanilijakreemiä, että ainakin vähän terveellisempi mielihalu. :facepalm:
 
Rasvaisen hajut ällöttää, kuten esimerkiksi likainen paistinpannu! Mutta jos jotain tekee mieli niin sulanutta juustoa....vaikka oon vegaani joka ei syö niitä vegaanisiakaan juustoja:depressed:
Koko ajan vois jotain syödä, kamala nälkä jota seuraa ennenkuulumaton nälkäkiukku jos tarpeet ei täyty! Väsymyksen vuoksi tulee syötyä lähinnä nopeita ja ravitsevia ruokia, hedelmiä, salaatteja, keittoja, smoothieita!
 
Kaikki maitotuote ällöttää. Selvä yksittäinen ryhmä. Mainitsee varmaan neuvolassa huomenna tosta
 
Mua kans rasvaiset ruoat ällöttää, pystyn kyllä syömään mutta yhtään ei kyllä tee mieli :wtf: mutta kaikkea raikasta tekee mieli! Ja en oo lapsuuden jälkeen tykännyt mehuista, paitsi mumman itse tehdystä viinimarjamehusta ja valion appelsiinimehusta, mutta kaikki semmoset teennäisemmät mehut juissit ym ollut "ei listalla", nyt kyllä tekis mieli juoda mehuja :hungry: oon saanut pidettyä itseni kurissa, koska ne sokerilitkut on niin kaukana terveellisestä, että saa jäädä kaupanhyllylle :rolleyes:
 
Mua harmittaa kun salaatti on ruvennut ällöttämään :sorry: aikaisemmin mun herkkua, babypinaattia, rucolaa, tuoreita kasviksia, avokadoa ja päälle oliiviöljyä ja balsamico, ennen vastustamatonta ja nyt täysin nou nou:depressed:
Eilen vedin puoli pakettia jymyjäätelö, vegaanista minttusuklaata :hilarious: yritin itselleni todistella, että mulla on hyvä syy sortua herkkuihin... joopa :rolleyes:
Tänään sitten iski kaupassa himo grillattuun broilerinkoipeen o_O apua, en mä ole koskaan tuommoisia himonnut!
 
Mua harmittaa kun salaatti on ruvennut ällöttämään :sorry: aikaisemmin mun herkkua, babypinaattia, rucolaa, tuoreita kasviksia, avokadoa ja päälle oliiviöljyä ja balsamico, ennen vastustamatonta ja nyt täysin nou nou:depressed:
Eilen vedin puoli pakettia jymyjäätelö, vegaanista minttusuklaata :hilarious: yritin itselleni todistella, että mulla on hyvä syy sortua herkkuihin... joopa :rolleyes:
Tänään sitten iski kaupassa himo grillattuun broilerinkoipeen o_O apua, en mä ole koskaan tuommoisia himonnut!
Eiks rukola ollu vältettävien listalla muuten?
 
Eiks rukola ollu vältettävien listalla muuten?

Oho, oliko niin :wideyed:
Eipä tuo sitten ihme jos ällöttää... uskon aika vahvasti että keho on viisas ja se osaa luonnostaan välttää haitallisia aineita, jos sitä osaa kuunnella. Kai sillä ruoka-aineiden himolla ja ällötykselläkin jokin oma tarkoituksensa on.
 
Suolakurkuusta en oo ennen tykänny, mutta nyt tuloo napsittua..ja edelleen maustesipsit:)
Tänään tupakin haju tuli jostain nenään..meinas laatta lentää:sad001
 
Takaisin
Top