Himot ja ällötykset

Mulla lähinnä himotuksia. Kahvi, suklaa, kananmuna, majoneesi, pekoni, pastat ja patonki on ihan nam nam :rolleyes: En halua tietää paljonko tulee raskauskiloja tällä ruokavaliolla :woot:
 
Mulla lähinnä himotuksia. Kahvi, suklaa, kananmuna, majoneesi, pekoni, pastat ja patonki on ihan nam nam :rolleyes: En halua tietää paljonko tulee raskauskiloja tällä ruokavaliolla :woot:

Samoissa himotuksissa mennään:)
 
Nakit, makkarat tms ällöttää. Mitään ei kärsi paistaa pannulla kun maha yrittää kääntyä ympäri :hungover: Himoja ei ole, syö sitä mitä pystyy. Riisipuuro ja perunat toimii jälleen tässäkin raskaudessa :p
 
Oi tässä raskaudessakin etova olo hankaloittaa syömistä. Viime raskaudessa tuli himoittua koko aika mäkkäriä ja suklaata.
Tässä raskaudessa himona on kaikki vihannekset, hedelmät ja kasvikset, eli selkeesti neuvolatätin ei tarvii tässä raskaudessa niin paljon mulle valittaa ruokailusta :wink

Tosin maitotuotteet, eikä lihatuotteet, eikä leipä mene alas kuin joten kuten pari haarukallista/haukkua :sad001

Ainiin ja cocis zero on myös tässä raskaudessa himona!! :p
 
Melkein kaikki maistuu tunkkaiselta.:wtf:
Kaikkea raikasta vaan tekisi mieli. Viinirypäleitä, keltaisia omenoita jne.
Pitää seuraavalla kerralla ostaa kaupasta valikoima hedelmiä. Kiivejä ainakin.
Viinirypäleet tökkii ajatuksena, kun ovat ihan myrkyillä kuorrutettuja. En ole koskaan huomannut kaupassa niitä luomuna, mutta pitääpä tarkastaa. Ja ehkä olisi ideaa omenatkin ostaa luomuna, jos niitä paljon tulee taas tässäkin raskaudessa syötyä. Voisi syödä kuorineen.
tyttö taitaa olla siellä tulossa. mulla oli esikoisesta juurikin noin ja tyttö tuli. nyt varmaan jotkut aikaiset raskausoireet vaikken oo plussannu ni pizzaa tekee kokoaika mieli. kauhulla odotan jos tämä on sitä mitä aavistelen et kui paljon kiloja tulee. viimeraskauden jäljiltä olen samoissa mitoissa kun sitten teinivuosien
 
Koko päivän tehnyt mieli rullakebabia, kaikki muu maistuu ihan kauhialta :smiley-angry017
Oon kyllä saanut syötyä, mutta nytkin ihan kauhea nälkä enkä keksi mitään syötävää kun mitään ei tee mieli, paitsi rullakebabia :bag:
 
Mä en pysty syömään aamuisin mitään kun meinaa lentää laattaa...sitte ku töis syödään aamukahvi n.9-9.30 niiin hirvee nälkä:smile
Tuntuu että pitäis syödä koko ajan jotain ettei tuu huono olo:pale en muista tällästä tyttöjen aikaan ollenkaanlaughing6
 
Hesellä nyt kampanjassa oleva halloumihampurilainen on himotuksena, ja muutenkin kaikenlainen rasvainen ja suolainen. Yleensä en välitä grillimakkaroista, mutta nyt niitä voisi syödä joka päivä. Lisäksi aamiaiselle on tullut puuro jokapäiväiseksi, vaikka normaalisti en välitä puurosta ollenkaan.

Normaalisti saatan helposti olla aamiaisen jälkeen vaikka koko päivän lähes syömättä iltaan asti, mutta nyt syön noin kahden tunnin välein.
 
Mulla on silleen, et kun syön jotain, niin ihan yhtäkkiä tulee stoppi ja alkaa ällöttämään se.. Tänä aamuna söin karjalanpiirakkaa ja puolessa välissä sen koostumus vaan pisti stopin..

Tuota halloumhampparia vois kyllä testata :)
 
Hampparit ja pizza himottaa 24/7 (normaalisti näitä ei tule syötyä kuin max kerran kuukaudessa)
 
Mun pitää ayödä kanssa noin tunnin kahden välein että olo pysyy siedettävänä. Vähän pelottaa kun kohta on pari työvuoroa tulossa 6h kestoisia ja siellä pitäs jaksaa. Pakko pakkailla kauheet kasat eväitä mukaan ja syödä niitä vaikka salaa koko työvuoron ajan :wacky:
 
Hampparit ja pizza himottaa 24/7 (normaalisti näitä ei tule syötyä kuin max kerran kuukaudessa)

Siis mistä tää tulee? Mulla ihan sama!

Mun tekee koko ajan mieli syödä jotain, mutta mä en saata syödä mitään. Kaikki vaan etoo ja kuvottaa ja inhottaa vaikkei paha olo oiskaan...haaveilen sulaneesta juustosta, roskaruuasta ja herkuista, vaikka todellisuudessa rakastan lähes raakavegaania ruokavaliotani...
 
Juusto :Heartred

Mulla on jatkuva etova olo, mutta ruoka kyllä maistuu silti, erityisesti rasvainen, suolainen, juusto, liha... Mutta siis normaalisti en syö lihaa edes viikoittain. Nyt en jaksa pysyä tiukkana vaan syön aika vapaasti.
 
Mä melkeempä mussuttelen just mitä mielii just nyt koska pahoinvointi on niin voimakasta. Lapset vähän tuijottaa kun heillä terveelliset aterirat ja itse ahtaan jotain roiskeläppäpitaaa naamaan. Ehtii sitä sit myöhemmin parantaa ruokavaliota kun vähän helpottaa. Mun pitää ajatella sitäkin et pysty toimimaan kotiäitinä kahdelle lapselle ja se ei onnistu jos halailen vaan vessanpyttyä tai en jaksa mitään kun en oo syönyt :wacky::depressed: Voi kun nää viikot menis nopeesti ohi!
 
Mulla on silleen, et kun syön jotain, niin ihan yhtäkkiä tulee stoppi ja alkaa ällöttämään se.. Tänä aamuna söin karjalanpiirakkaa ja puolessa välissä sen koostumus vaan pisti stopin..

Tuota halloumhampparia vois kyllä testata :)

Niin sama. Voin aloittaa syömään hyvin ja sitten vaan tulee täys stoppi:dontknow
 
Jääkaapin ja tupakan haju ällöttää. Kahvia ei pysty juomaan edes yhtä kuppia ja kaikki ns ”kunnon” ruoka etoo. Jääkaapissa seisonut kattilallinen ruokaa jo monta päivää, onhan mies sitä välillä syönyt mutta pitää varmaan heittää pois kun en yksinkertaisesti pysty saamaan alas sitä :depressed: Roskaruokaa tekee välillä mieli, mutta kesken syöntiä saattaa alkaa se sama ruoka tökkimään. Himo on myös tuoremehuihin ja koiran tassujen hajuun :hilarious:
 
Joka päivä iskee joku mieliteko ja seuraavana päivänä kyseinen ruoka ei enää maistu. Ihan outoa, eikä yhtään tuttua kahdesta edellisestä raskaudesta. Tasaisin väliajoin on syötävä jotain, ettei iske pahoinvointi.
 
Takaisin
Top