Himot ja ällötykset

Mulle kävi tänä aamuna niin, et olin keittäny kahvit ja sit se jäi kuppiin unohduksiin kun rupesin harjaan koiraa. No, sit ku muistin taas kahvin ni olihan se kylmää. No ei mitään, kurkusta alas vaan, oli niiiin hyvää!
Ja siis ennen raskautta oisin keittäny uudet kuumat kahvit, kylmänä se ei mee ees kesähelteillä :D
 
Mulla on tehnyt mieli monta kertaa viikossa punaista lihaa ja tällasia perusruokia kuten muusia ja lihapullakastiketta. Muuten on syöty ei niin suomalaisia ruokia enemmän ja ei juurikaan punaista lihaa. Rautaa vissiin keho haluaa :rolleyes:
 
Mä voisin syödä niitä kana-wrappeja kun ne on vaan niin hyviä! Mut eilen tein makkarakeittoo ja kyllä sekin nyt uppos ihan hyvin. Leipää oon nyt koittanu mussuttaa jos syöminen ei meinaa maistua. Iltaisin kaamee nälkä ja aamulla ei tee mieli syödä.
 
Nyt 7+4 ja ällöttää monet hajut, ruuan paistaminen. Pahoinvointi pahenee iltaa kohti. Kahvi on jääny pois. Tee tullu tilalle. Himoitsen appelsiiniä,salmiakkia,hampparia :happy:

Mua kanssa tänään rupes yököttämään grillitulen haju, todella voimakas reaktio.
 
Mää oon nyt tullu siihen tulokseen, että kun enemmän jotain touhuaa, tulee huono olo. Pari päivää kun olin koipeni takia sairaslomalla ja vaan vaan löhösin sohvalla, ei tuntunu juuri missään, mutta tänään taas töissä tiesi olevansa raskaana. Onneksi ei vielä ainakaan oksettaa kuitenkaan.
 
Mulla on päinvastoin :grin Kotona kun olin saikulla ja vaan makasin sohvalla siis 10pvää niin oli lähes kokoajan huono olo. Pelotti mennä taas duuniin, koska en sellasella ololla olis siellä pärjänny. Mut hyvin meni nyt kolme pvää, kuhan vaan muisti syödä tasasesti :grin
 
Tsatsiki ja ruisleipätikut! Ai, että oli nannaa...
 
Mun tekee mieli hampurilaisia ja kaikkea muuta rasvaista ja epäterveellistä. :D Ilmeisesti keho kaipaa lisäenergiaa... Ja sit on hirveä sushi himo, mutta niitä en uskalla syödä. Täytyy ehkä käydä ostamassa joku päivä vegesusheja
 
Voi munkin tekis niin mieli sushia, mut tarvii odottaa ens kesään.

Aurajuustoa oon syöny 2 kertaa suoraan paketista, mut jatkossa tarvii muistaa kuumentaa. On vaan niin hyvää :D
 
Mää himoitsee kaikkia patonkeja, vaaleita sämpylöitä ja croissantteja ym. :D
 
Mää en voi kohta enää lukea tätä ketjua, kun lukee teidän himoja, tulee itellekin hirveä himo syödä sushia ja aurajuustoa ja hampurilaisia ja ja ja :wacky::happy:
 
Alkoholiton olut! Join tänään saunan jälkeen ja oli paljon kivempi juoma kuin limpparit.
 
Kokeilin kanssa tuota alkoholitonta olutta mökkireissulla ja se oli ihan hyvää. Alkoholiton punaviini oli kuin marjamehua. :D
 
Kokeilin kanssa tuota alkoholitonta olutta mökkireissulla ja se oli ihan hyvää. Alkoholiton punaviini oli kuin marjamehua. :D

Ensimmäisen kohdalla maistoin punaviiniä ja hyi oli kun käynyttä mehua :D raskauden jälkeenkin oon ostanut useasti alkoholitonta olutta holillisen tilalle :D
 
Kokeilin kanssa tuota alkoholitonta olutta mökkireissulla ja se oli ihan hyvää. Alkoholiton punaviini oli kuin marjamehua. :D

Alkoholittomat viinit ei vaan oo mistään kotoisin. Eli hyvät pihvit toistaiseksi siis läpikypsänä ja ilman punkkua :sad001
 
Mies teki eilen kun olin töistä tulossa hampurilaisia ja ranskalaisia yllättäen maistu
 
Takaisin
Top