Himot ja ällötykset

Itsekin olen päässyt taas kahvin makuun.ja makean, menikin varmaan kuukausi ilman mitään makeita herkkuja, ällötti vain tosi paljon.
 
Minulla ei mitään ihmeempiä outoja mielitekoja ole tullut. Pahimpien öllötysten aikaan vedin kaksin käsin satsumia. Kaikki tavallinen ruoka ällötti. (yllättäen pitsa ei...) Suolakeksejä piti olla joita otin pahimpaan oloon ja sitten noita satsumia.
Monesti ollaan höyrytetty parsakaalia ruuan kanssa. Nyt en voinut edes keittiössä olla kun mies höyrytti, niin teki pahaa se haju! Saatikka syödä hänen kanssaan yhtä aikaa. Myös miehen yöhengitys on jotain aivan järkkyä! :wtf: Ikinä ennen en ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota, nyt täytyy visusti pitää selkä kultaan päin yöllä.:grin Kauheaa tämä raskauden aikainen super-hajuaisti!
 
Kaikenlaiset hajut on tosiaan pahoja. Etenkin puolison valkosipulihengitys. Myös hajuvedet ja monet pesuaineet tekevät todella pahaa. Helpottaakohan tää hajuherkkyys milloinkaan?
 
Kaikenlaiset hajut on tosiaan pahoja. Etenkin puolison valkosipulihengitys. Myös hajuvedet ja monet pesuaineet tekevät todella pahaa. Helpottaakohan tää hajuherkkyys milloinkaan?

Mulla helpotti samalla ku ällötyskin kymppiviikolla. Meillä ei voinut kokata oikein mitään just hajujen vuoksi. Mieskin haisi aina ruualle.. ja minäkään en entistä lemppariani parsakaalta voinut syödä, nyt taas maistuu!
 
Viimeisimpinä himoina Valion luomu viili ja Kotimaista hiilihapollinen lähdevesi :hilarious:
 
Mullekin on tullut jo viime raskaudesta tuttu vissyn himo. Normaalisti en välitä siitä juurikaan, mutta nyt on aivan pakko saada.
 
Kivennäisvesi ja satsumat, voi kyllä!
Hajuherkkyys on helpottanut vähän, taisi helpottaa jo rv 12.
 
Mandariinit, satsumat, appelsiinit, tuoreet marjat, makeat jutut. Yleensä suolaisen ystävä. Ällöttää einesjutut ja jääkaapin haju. o_O
 
Takaisin
Top