Himot ja ällötykset

Mulla alkanut normaali terveellinen ruoka ällötyään ja tekis mieli vasn kaikkea epäterveellistä.

Aivan sama, sitä se oli esikoisen aikaankin.. ei olis paljon kotiruoka maistunut.. ja loppuvaiheessa ei sit oikein maistunu enää mikään..
 
Mulla oli viime raskaudessa niin ,että teki mieli vain salamipizzaa ja tuolajuustohamppareita :D no eihän niitä tietty kokoaikaa voinut syödä niin kaikki normi terveellinen ruoka oli kyllä sellasta väkisin syömistä että!

Tänään tulo himo perunamuussiin niinpä tehtiin lihapullia ja pottumuusia, nam! :)
 
Osalla on jo 10. viikko menossa onko jollakin alkuraskauden oireet alkanu helpottaa?
 
Osalla on jo 10. viikko menossa onko jollakin alkuraskauden oireet alkanu helpottaa?

Mulla tulee huomenna 9 täyteen ja voin sanoa että nää kahdet viime viikot onn ollut yhtä oloa.. varsinkin tämä rv9... toivon todella että alkaisi helpottamaan kohta.
 
Mulla on nyt 9+2 ja on ehkä kuvotus hieman helpottanut. Tänään nukuin vaan puolisen tuntia päiväunia kun muuten on mennyt helposti tunti ja yli enkä oo meinannu saada millään silmiä auki. Et ehkäpä tässä kohta koittaa paremmat ajat. Ja tavallaan kyllä helpolla olen päässyt, kertaakaan en ole esim. oksentanut.
 
Mulla nyt 9+4 ja ehkä aavistuksen on ollut nyt kahtena päivänä helpompaa kuvotuksen suhteen :)
 
Mulla on pahin vielä edessä, nyt 6+4. :nailbiting: Tosin esikoisen kohdalla olen vaan oksentanut, toisen ja kesken menneen kohdalla mulla ei ollu mitään oireita. Esikoisen kohdalla nyt jo oksensin, joten toivon tällä kertaa säästyväni. :rolleyes:
 
Mulla oli tänään tähän astisista päivistä pahin: aamusta asti on yököttänyt enkä ole saanut syötyä kunnolla mitään. Töissä vetelin siinä hommien ohella lounasta TUNNIN VERRAN naama nutturalla ja koitin vaan mumista että taitaa olla flunssan jälkiseurausta tämmönen ruokahaluttomuus [emoji23]
 
Mulla on kans olllut pullahimoja viimeaikoina :D normaalisti pulla ei maistu ollenkaan
 
Eilen vedin purkillisen kaupan perunasalaattia. Nam.
 
Jogurtti, se on aivan taivaallista. Mies rahtaa mulle pieniä jogurttipurkkeja kaupasta kun pitää löytyä kaiken makuisia. [emoji16]
Myöskin kermamunkista haaveilin eilen yöllä, taidan leipomon kautta kipaista kun töistä pääsen... [emoji6]
 
Mulla on pari päivää sitten alkanu aivan jäätävä pahoinvointi ja se kestää koko päivän.. Aina kun syö jotain niin hetkeksi helpottaa.

Oon aina rakastanut valkosipulia:Heartred sitä on pitänyt työntää ihan joka ikiseen ruokaan. Nyt ei uppoa ei sitten mitenkään.
Samoin kaikki kastikkeet ja majoneesit :puke_r niitäkään ei pysty edes katsomaan enää ilman pahaa oloa..
Oon myös ollut suuri pikaruoan ystävä.. turha toivo.. jo pelkkä ajatus siitä rasvasta saa yökkimään :sad010

Salaatti, satsumat kaikki hedelmät ja vihannekset on hyviä :think005 ehkä tän raskauden myötä jääkin sitten terveellinen ruokavalio :laughing002
 
Paitsi et kaikki odottajat ei voi hyödyntää kun saatavilla vaan 50 prosenttia vuodesta
 
Totta. Mikähän olisi vastaava hedelmä tai vihannes tuolle kevät-kesäkaudelle?
 
Joku mainitsi jugurtit himoina. Mulla käyny niiden kanssa päinvastoin. Ennen ei mitään ongelmaa tavallisten makujugurttien kanssa, mut nyt ei pysty! Aivan liian makeita! Saman huomasin tänään pillimehun kanssa. Ennen ei oo käyny mielessäkään, et ne on jotenki makeita, mut nyt muuta ku sokerin maistakkaa :grin

Tää ei oo syötävä juttu, mut ennen oon rakastanu tuoksuvia huuhteluaineita. Nyt tulee paha olo kun pyykki on kuivamassa ja kämppä tuoksuu. Niin ja sama etova olo tulee kun laittaa sen puhtaan vaatteen päälle, haisee karseelle :arghh: Ja painotan, että ennen pyykin on todellakin PITÄNYT tuoksua. Täytyy nyt harkita jos pesis kaiken tuoksuttomilla..

Satsumat :Heartred
 
Mäkään en siedä hajuja. Pyykitkin tuoksui liikaa vaikka käytetään aika mietoja pesuaineita. Mieskään ei voi kohta dödöä laittaa kun mun nenään haisee ihan liikaa. Samoin kirppiksellä kierrellessä piti päästä pois, liikaa hajuja :cat: Ja jotkut kasvikset maistuu "myrkylle" esim suomalainen tuorekurkku!
 
Takaisin
Top