Himot ja ällötykset

Satsumoista en välitä mutta mandariinit ja appelsiinit, nam nam!
 
Hahah, mä jo Vaimolta kielsin yhen suihkutettavan dödön ku se hais nyt kuolemalta :hilarious:

Ja sama, että kirppiksellä tulee paha olo hajuista! Joko tunkkasia hajuja tai sit kymmenen eri pesuaineen sekotus :yuck: Ja mä rakastan kierrellä kirppiksiä..
 
Frappuccino. Mmmm. Voisin juoda päivittäin. Pitääköhän hankkia blenderi että voisi tehdä kotona :P
 
Tällä hetkellä himoitsen:
- voileipäkakkua
- irtokarkkeja
- tuolajuustohamppari, ranut ja dippi
 
Mua pelottaa, et onkohan kaikki kunnossa, kun kahvi ja makea ei tee yhtään tiukkaa. Aikaisemmissa raskauksissa ei puhettakaan, että alussa olisi voinut syödä mitään makeaa tai juoda kahvia...
 
Mua pelottaa, et onkohan kaikki kunnossa, kun kahvi ja makea ei tee yhtään tiukkaa. Aikaisemmissa raskauksissa ei puhettakaan, että alussa olisi voinut syödä mitään makeaa tai juoda kahvia...

Mitkäs viikot sulla olikaan nyt? Mulla on myös kaikissa aiemmissa raskauksissa kahvi tökännyt heti plussan aikoihin, mutta tässä raskaudessa maistunut ihan normaalisti. En tosin paljoa juo kahvia muutenkaan, mutta nyt ei ole tehnyt mitään ongelmaa kun aiemmin ei ole voinut kuvitellakkaan juovansa. Alkuraskauden ultrassa kaikki oli hyvin erilaisista oireista huolimatta.

Ymmärrän huolen, mutta voihan olla että tämä on vain erilainen raskaus :) itseäkin huolestuttanut kun oireet on ollut tosi aaltoilevia tässä raskaudessa, varsinkin ihan ensimmäisillä viikoilla. Välillä heikottanut ihan kunnolla ja sitten on taas päiviä kun ei ole mitään tuntemuksia että olisi edes raskaana. Nyt on jo alkanut olemaan enemmän oireita ja joitain ällötyksiä tullut kuvioihin kun mennään 7+5
 
Mulla ei kokemusta aiemmista raskauksista, mutta kahvi maistuu kuin ennenkin. Mulla nyt menossa rv 8+1 ja viikko sitten ultrassa todettu olevan normaali raskaus.
 
Mulla on nyt 7+1. Harmi vaan, että makea maistuu. Odotin oikein, että se alkaisi taas yököttää, niin pysyisi paino kurissa. :wink
 
Mä oon käynyt vaa’alla viimeeks plussan tehdessä ja silloin näytti pyöristettynä 53. Parin viikon päästä pääsen uudestaan ja saa nähdä mitä näyttöö [emoji28]
 
Aamulla miehen suihkutettava dödö :sour:
 
Meillä ostettiin vahingossa hajustettua pesuainetta, alkuun oli hyvä, mutta nyt ällöttää hirveesti.
 
Nyt tuli ensimmäinen outo himo: pinaattiletut. En oo ikinä tykännyt niistä, mutta nyt teki mieli tehdä ja niistä tulikin tosi hyviä :happy8
 
Veden juomisesta tulee oksettava olo. Samoin kaiken muunki juomisesta. Millähän tässä alkais nesteyttää itseensä...
 
Kokeile imeskellä jääpaloja tai ihan mehujäitä?
 
Rautaa rautaa keho huutaa :wink

Sitähän se varmaan on, mutta mun normaaleilla ruokatottumuksilla olisin kuvitellut himoitsevani kunnon pihviä :laughing001 Mutta täytyy olla tyytyväinen, kun kerrankin teki mieli jotain terveellistä :grin
 
Eilen olikin vähän liian hyvä olo niintänää ei tee mieli taas mitään tai no vettä mut se on vähän laiha ateria. Eilen maistu jopa 2 pientä annosta makaronilaatikkoo:cool:
 
Nyt 7+4 ja ällöttää monet hajut, ruuan paistaminen. Pahoinvointi pahenee iltaa kohti. Kahvi on jääny pois. Tee tullu tilalle. Himoitsen appelsiiniä,salmiakkia,hampparia :happy:
 
Mä taas pohdin et tekee ehkä mieli ranskalaisia tai kasvissubia

Tänää syöny vaan pari suolakeksiä, vettä, mehukeittoo ja yöllä appelsiinimehua. Tosi terveellinen ruokavalio.
 
Takaisin
Top