Vieena
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voi kauheeta, en oo hetkeen lukenu tätä ketjua kun ajattelin että huono olo tulee mutta kyllä valuu kuola leukaa pitkin, hirveä nälkä kun teidän himoja lukee
tiedänkin sitten mitä ketjua katsella kun tulee huono olo eikä mitään tee mieli, huhhuh.
Mä oon huomannu vaan yhden ällötykset, majoneesi. Ja siis yleensä rakastan majoneesia kaikessa ja kaiken kanssa, mutta kerran söin leivän päällä sitä viime viikolla ja se oli ainoa kerta kun yökkä yritti kylään, enpä koske siihen myrkkyyn ihan heti..
Mustikat ei myös maistunu millekään vaikka niitä himoitsin, suuri pettymys
Yks suurimmista himoista on mullakin perus paahtoleipä, kultaseks paahdettuna ja kanaleikkelettä päällä...
Mä oon huomannu vaan yhden ällötykset, majoneesi. Ja siis yleensä rakastan majoneesia kaikessa ja kaiken kanssa, mutta kerran söin leivän päällä sitä viime viikolla ja se oli ainoa kerta kun yökkä yritti kylään, enpä koske siihen myrkkyyn ihan heti..
Mustikat ei myös maistunu millekään vaikka niitä himoitsin, suuri pettymys
Yks suurimmista himoista on mullakin perus paahtoleipä, kultaseks paahdettuna ja kanaleikkelettä päällä...

Oon vähä kahen vaiheilla uskaltaako niitä hyvällä omalla tunnolla syyä. Ne ku on niin ulkomailta tulleet kaikki että ei varmasti oo pastöroitua mikään..?!
joko ite tehtyä tai haettua! Ja pieniä suolakurkkuja, nam.