Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä söin tänään muutaman karkin, siis oikeasti alle 10 karkkia ja hyhhyh miten alkoi ällöttämään, tuntui ihan kuin olisi syönyt kilo kaupalla makeisia. :wtf: Aloin sitten jääkylmää vettä kittaamaan, että ällö olo helpottaisi...

Tänään illalla tuli outo himo mitä ei ole koskaan aikaisemmin tullut; pelkkä pizzapohja + katkarapuja! Minä kuka en ikinä syö katkarapuja, niin tätä yhdistelmää alkoi älyttömästi tekemään mieli. :p Mieskin nauroi, että mitähän työntekijä tuumaisi kun tilaisi pelkän pizzapohjan ja katkarapuja päälle... o_O

Mulla ruisleipä aiheutti kamalaa ällötystä, yök. Ja muuta ei ollu sillä hetkellä syötävää ja pakko oli jotain mahaan saada. Taitaa olla etten vähään aikaan ruisleipää syö D:
himoissa sen sijaan sama ku esikoisessa. Sipsi ja dippi :D esikoisen aikaan sitä teki mieli alkuun.mutta jossain vaiheessa lähti kokonaan himo suolaseen ja eikä oo sen jälkeen tehny mieli suolasta. Mutta nyt taas suola himo palannu :D

Mun tekee mieli mansikkajugurttia ja keitettyjä kananmunia. Ei kuitenkaan yhdessä. :grin Ja koko ajan on nälkä ja tulee huono olo jos ei vähän väliä oo syömässä jotain. Monet hajut tuntuu oudon vahvoilta.

Mulla on nyt ollut tässä raskaudessa sama juttu kuin edellisessä, että tekee mieli lihaa :wideyed: Normaalisti en siis syö punaista lihaa, mutta nyt oon himoinnut varsinkin metwurstia :oops:

Tämänpäivän himot guacamole, tortillasipsit ja ne viinirypäleet... Kuinka paljon ihmiseen voikaan rypäleitä mahtua:p
Ällötykset peruna ja jugurtti, yäk :o

Amppari mehujäät!

Nyt alko tekee mieli sipsiä ja sweet chili dippiä.
Sekä fetaa, tomaattia ja kurkkkua sekaisin :rolleyes:

Karjalanpiirakat! Jaffa ja edelleen se omenamehu.

Kai se on viel raahauduttava lähikauppaan!

Täällä tekee koko ajan mieli kahvia...siis ihan koko ajan ja suolaa..voisin syödä vaikka purkista suoraan :)

Meillä kauppa on auki klo 23 asti, mut vielä ei oo niin pahoja mielitekoja ollu et ois tarvinnu lähtee mitään hakemaan. Mies on reissussa niin sitäkään ei voi passuuttaa. Ku eiks se sit sille kuulu hakee ihan mitä mä haluun jos masuasukki niin vaatii? Näin mä ainakin aattelisin.

Jahtu juurikin näin:) sun "pitää" lapsi sisälläs kantaa ja keväällä synnyttää niin sehän nyt on vähintä mitä isukki voi tehä:p

Yöllä rupes tekemään mieli Mac'and cheese vuokaa paaaaaaaljolla pekonilla, pakko tehä lounaaksi:p

Himot: punainen paprika, rapsakaksi paahdettu paahtoleipä, viinirypäleet, mehukeitto

Ällötykset: Kaikki loput ruuat :grin etenkin tomaatti (kuin aivoja söisi), pehmeä leipä (ällöttävän lötkyä), keitetyt vihannekset (siis hyi saamari) ja kahvi (pari hörppyy pakko ottaa silti, että pysyy hereillä).

Ällötys koiran raksut, se haju... Pitääkö toi siirtää ulos syömään, hyi hemmetti:o

Jaa tänä aamuna taas ihan hirveä nälkä ja aamupalaksi kaurapuuroa mustikoilla. Mä vihaan kaurapuuroa yleensä. Kahvi on tuossa vieressä kupissa, mutta ei tee edes mieli ja tavallisest vedän ainakin kaks tollasta isoa kupillista ennen kun saan mitään aikaan.

Kuvitelkaa, rapea,rasvainen ja suolainen pekoni+ viileän makea viinirypäle:p uskomattoman hyvää! Siis kyllä samassa suussa, samaan aikaan... Namsk!:D

Takaisin