Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli toi daim himppa edellisessä... Olipa muuten haastava homma kun oli se Radi:(

Mä pelkään et mulle tulee kans kohta radi ku syö tätä vauhtii kaikkee..

Toivottasti ei, ärsyttävää se syömisen/sokereiden tarkkailu... Itse toivon kans että ei tulis enää 3 kertaa mutta saattaapa olla että tuomio napsahtaa:/

Mulla eka outo himo on eineslihapullat, en ole syönyt niitä vuosiin ja nyt popsin niitä puolpakettia. Normisti syön aika kasvispainotteista.

Suolainen ruoka on alkanut maistumaan ja jotkut suklaat. Tumma leipä ja jaffa maistuu. Jäätelö ällöttää.

Mulla vaan ällöttää nyt ajatus useimmista ruuista. Varsinkin lämpimät ruuat ei ole nyt suosiossa. Eilen tuli yhtäkkiä halu hakea mäkkärin euron juustoja :). 3 vuotta siitä kun viimeksi olen sieltä burgerin hakenut. Kävin mutkan, mutta ei ne maistunutkaan kovin hyviltä. Suklaa on taas semmonen joka kuvottaa melkein koko ajan. Tein ihanan muhkeita mokkapaloja ja nyt en pysty niitä syömään. Saatiin myös tuliaisiksi isoja tobleroneja, mun suosikkia normaalisti ja nyt ne tuolla kaapissa vaan vanhenee. Hedelmät on edelleen pop, mutta niihinkään ei varsinaisesti himoa ole. Niitä vaan pystyy syömään kivutta.

Täälläkin kaikki ajatus ruuasta ällöttää.. :depressed: Mutta kun alkaa syömään ihan mitä tahansa mikä ennenkin on maistunut niin huono olo poistuu ja ruoka maistuukin.. Mutta paahtoleipä ja sulatejuusto.. :hungry: Kylmä Fanta.. nam..:rolleyes:

Monesta ruuasta tulee inhottava olo, enkä voi syödä. Suolainen maistuu. Makeasta tulee huono olo todella herkästi. Kylmä Fanta on kyl nami!

Tekee mieli pihviä mut mikään kuljetuspalvelu ei toimita tänne korpeen ni tilasin kebabin..ja pizzan.. koska ei ne ois toimittanu pelkkää kebabia.. :D :D

Tänään alkoi tekemään mieli ihan himona rapeita ranskalaisia ja paprikamajoneesia, sama kuin esikoisesta! :p Laitoinkin miehelle viestiä, että töistä tullessaan käy kaupan kautta niin valmistetaan illalla pihviä, ranskalaisia ja salaattia. :hungry:

Voi hitsi, pitikin lukea nuo aikasemmat viestit, nyt kävi niiiiiin paljon tekemään mieli fantaa! :arghh: :hungry:

Mulla on kauhea himo light jaffoihin.. ananas ja citrus :D pizzaa meni tänään kanssa. Makeet ei uppoo, mut suolaset joo :)

Voih kun saisi kebabia.
Kahvi ällöttää ja muutenkinnyt kaikki kuuma juoma ja vähän ruokakin. Inhottavaa tuota lasta ruokkia kun välillä alkaa oksettaan.

Voi mikä pettymys. Ostin tänään itelleni verigreipin eikä se ollu puistattavan hapan!! Mä oisin niin hallu semmosen tosi happaman hedelmän. Tuoreita puolukoitakin tekis mieli, mut ei täältä semmosia saa :(

Himoitsen lihaa, syön lihaa kun eläin, samaten parina yönä oon yrittänyt käydä sipasemassa ruokalusikalla voita suoraan rasiasta, mutta oon jääny kiinni ja mies taluttanu takasin nukkumaan :( himoitsen voita. Pizzaa. Lihaa. Pihviä.

Kahvi ja maitotuotteet taas ällöttää. Samoin leipä. Syön silti leipää sellasella sentin voikerroksella, koska muuten täällä ei anna mies mun syödä voita..

Mua ällöttää kaikki rahkat sun muut jotka on mulle ns normaalia ruokaa. Mut eile löysin viilin uudelleen. Viimeks syöny varmaa 10 vuotta sitte. Nyt vedelly 3 purkkia :D

Susanne, sanoppa muuta, ihmettelen itekkin mutta kun tekee mieli niin tekee mieli. Sama oli esikoisen kanssa ja silloin oli pikkuveli vahtimassa.. :D

Mulla ei oo vieläkään tullu sellasta himoa, mikä olis ylitsepääsemätön. Tällä hetkellä oikein tee mieli mitään. Yks päivä ostin monta purkkia maitorahkaa ja marjoja, että nyt nam, nam, mutta tuolla ne vanhenee kaappiin. Paahtoleipää, viinirypäleitä ja juotavaa jugurttia, niillä mennään..

Takaisin