Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jepjep mitä mä äsken sanoin mun himpoista kun ne on niin järkeviä... Kaksi sanaa:Suffeli puffi! Sitä pakko saada! :p

Olin tänään kaupassa aivan ihmeissäni ku teki mieli latoa kärry täyteen ruokaa. Siis kaikkea teki mieli! Jopa nakkeja ja maksalaatikkoo vaikken oo lihaa syöny yli kolmeen vuoteen. En nyt sentään niitä ostanu, mut kaikenlaista muuta kyllä. Sit ku tulin kotiin ja avasin sähköpostin niin siellä oli viesti 9. raskausviikko: huimausta ja mielitekoja! Täysin "oikeeseen" aikaan siis rantautui tää oire. Saa nähdä tuleeko huimauskin.

Tein yks päivä riisiä ja tonnikalaa, söin sitä lautasellisen, mutta sen jälkeen tuli ällötys. Loput heitin roskiin kun haisikin niin pahalle. Harmi, koska lotrasin siihen soijaa joka vei innon kiinalaiseen ruokaan, joka on aina ollut mun suosikkia. Nyt sekään ei enää innosta. Muuten ei ole kyllä mitään erikoisia ällötyksiä. Päivällä lämmin ruoka ei oikein innosta, mutta illalla maistuu, myös hedelmiä on alkanut menemään reilusti. Illan reenien jälkeen oli pakko kokeilla uutta ohjetta mokkapaloille, siihen vielä jätskipallo samalle lautaselle ja kuppi teetä, niin tämä ilta on taputeltu.

Kylmä piimä, paahtoleipä juustolla ja kurkulla, ja pizza on ne, mikä vuoksi voisin melkein vaikka kuolla tällä hetkellä :)

Fetajuusto+kurkku+viinirypäle+extra virgin oliiviöljy! Namnamnam:p mies ilmoitti et tänään tilataan kebabia illalla... Just nyt ei kyl tee yhtään mieli, mut katotaan;) illalla saatas olla toinen ääni kellossa:D

Täällä himona silli! Ei varmaan saisi ollenkaan syödä, mutta pakko oli vähän saada ja murhankatse silmissä katsoin miestä kun tämä väänsi purkin kantta tiukasti kiinni ennen reissutyöhön lähtöä :D Lisäksi hot wingsit on sellaset joita tekee ihan jatkuvasti mieli...jospa ne kasvis/hedelmä himotkin ilmaantuisi joskus

Hahhaaa . Mulla oli esikoista odottaessa ihan pakko syyä silliä. Oli kesä ja raskaus viime metreillä. Uusiapottuja ja silliä ja läjä voita...... voi nam.
Yksisana: maustekurkku!!! Tuli monta kirosanaa ku ei löytynytkään jääkaapista :arghh::shifty::grumpy::grumpy::grumpy: paahtoleivän päällä oltava voita juustoa ja suolakurkkua. Sit yhtäkkiin välähti päähän jostain et mätitahnaaa just nyt!!! No en tiijä mistä tuli mieleen ku mätitahnaa en o syöny 15 vuoteen.. ainakaan. Onneks ei ollu kaapis :laughing021:laughing021
Sit mies oli ostanu suffelipuffeleita. Tuli yök olo jo yhdestä.
Jotenki suolaista keho kaipaa nyt enemmän ku makeeta...

Suffelit oli just parasta:p mul menee just ne tuoreet vihannekset,hedelmät, kaikki rapea ja kylmä:p

Mulla tekee mieli real-leipää ja ruohosipulia! Mistä sitäkin nyt tähän hätään sais? :D

Mulle tuli nyt illalla päähänpisto että on saatava graham-sämpylää, juustoa ja tomaattia! Ja siis mä kun en yleensä syö vaaleeta leipää niin on mulle kyllä selkee raskausjuttu tää nyt :D Hyvältä maistuu :p

Pistäkäähän muistiin ne himotukset. Jostain luin et jos himoitsee makeaa ja hedelmiä ois tyttö tulossa ja jos suolaista niin poika. :bookworm::joyful: mä himoitsin ekaa odottaessa hedelmiä. Mies kanto joka päivä mandariinia ja rypäleitä ja vesimeloonia. Toisessa himoitsin mehuja ja avokadoa. Sekä hedelmiä. Tyttöjä molemmat. Nyt himoitsen vaan suolaista. Oisko poika tulossa.... on ihan sellanen olo että ois poika:joyful:o_O

Ei pidä paikkaansa 2 viimesintä raskautta himoitsin kaikkea suolasta ja rasvasta, tyttöjä tullu hedelmiä syöden kuin kebulaakin:p sisko sai pojan 3kk sitten ja himoitsi vesimelonia:)

Täällä himona on koko ajan Valion Kolmen hedelmän mehu kylmätiskistä. Sillä voisin elää. Sitten kaikki kevyt ja terveellinen. Pinaattikeitto ja -lätyt on pop ja lounaaksi tein herkkuruokaani uunilohta ja kasviksia, jonka jouduin väkisin syömään. Ei iskeny nyt.

Minä himoitsen pizzaa... Kokopäivän tehny mieli oikein rasvasta,lihaa pursuavaa, valkosipulista ja himpun tulista pizzaa:p ps viinirypäle himpasta on päästy yli;)

Yyh :D mulla oli ihan aluks daim-himo, niiku keväällä kesken menneessäkin oli aluksi susu-palahimo. Nyt ei vois ajatellakaan laittavans mitää nii makeeta suuhun ! :D

Takaisin