Marras16
Näppärä viestien naputtelija
Mulla nää ruokahimot ja ällötykset tasantuneet selvästi. Erilaisia vaiheita tässä ollut. Aluksi upposi tyyliin vaan ruisleipä, salaatit, hedelmämehut ja maito. Sit vaihtui leipä vaaleaan ja maito ei enää uppoa. Kaikki raskas ja rasvainen enimmäkseen ällöttänyt ja lihaa ei tee erityisemmin mieli. Ekaa odotellessa olin ollut 15v. kasvissyöjä, mut silloin lihanhimo tuli niin voimakkaaksi, et aloin taas syödä lihaa, joka siis jatkuu edelleen. Nykyinen mieheni ollut hyvillään siitä, et söin lihaa tavatessamme, kun on syöminen paljon helpompaa jne. Mut nyt olen vitsaillut tätä ensimmäistä yhteistä lasta odotellamme, et ehkä tän raskauden kohdalla muutunkin taas kasvissyöjäksi, kun ei liha oikein uppoa. :) Eilen illalla alkoi tehdä mieli popcorneja hirveesti, ei meillä tietenkään ollut. Nyt just ei tee mieli, mutta aattelin käydä ostamassa jos illalla taas himo iskee. Tossa yks ilta iski kauhea ällötys olo ja sattui olemaan just poppareita pöydässä ni söin niitä ja ällötys meni pois, josko ne popparit hiukat helpottais iltaällötykseen. Niitähän saa vähempirasvaisinakin, eli ihan terveystuote.