Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vimpa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaihteeksi en taas nuku, niin tulenpa kirjoittelemaan. Mua himottaa tällä hetkellä ihan hirveästi kaikki hedelmät. Eilen vedin sitruunaakin pelkästään. Cokista joisin koko ajan, sitä koitan kumminkin hiukan rajoittaa. Lihan ja kalan valmistustuoksut ällöttävät, menenkin keittiöstä aina lihan paistamisen ajaksi pois. Ranskalaisia tekee koko ajan mieli, sellaisia oikein rasvaisia ja suolaisia. Niitä nyt en kuitenkaan syö kuin kerran viikossa. Mua kuvottaa koko ajan vähän. Suht tihein välein pitää syödä, ettei kuvotus pahene. Eilen illalla olisin antanut mitä vain että saisin suolaisen katkeraa tomaattimehua

Minua taas välillä himottaa rasvanen ja suolanen ja välillä ajatuskin niistä niin meinaa lentää laatta!

Littlefoot, ne hot&sour-turkinpippurit on ihan parhaita karkkeja!! Itekin tekee mieli, mut onneksi niitä ei täällä kaupasta saa niin ei houkuta liikaa ;) Tsemppiä kiusaukseen!

Voisin syödä appelsiineja ja mandariineja ihan koko ajan ja uutena himona tuli lihapiirakka (whaaat?? :D ) haaveilin lihapiirakoista monta päivää kunnes oli pakko käydä ostaan niitä. Ällötyksenä valmiit curry ruoat, jotka on ennen ollu herkkua. Huh.. Tsemppiä kaikille houkutuksiin ja yritetään kestää!

Yleisesti ottaen syön mieluummin viileitä ruokia kuin lämpimiä. Monet maut maistuu liian miedoilta ja mausteinen on herkkua. Yllättävänä ällötyksenä porkkana ja himona jalapeño !

Mä en pysty syömään montaa kertaa samaa ruokaa. Aamupalassa on ny keksimistä. Aiemmin meni smoothiet ja ku se alko tökkiin niin munakas ja ku se alko ällöttään niin tässä ny omenaa ja banaania yritän syödä. Ilmeisesti keho haluaa että syön mahdollisimman monipuolisesti, ettei samoja ruokia :D

• Tykkään
Reaktiot: Eea
Miulla oli yks ilta metvurstihimo :grin Söin kurkkua ja metvurstia. Tää oli vielä sillee et olin jo käyny nukkumaan mut oli pakko nousta syömään jotai ku yökötti.

Nyt mun alkoi tekee melkein kaikkea mieli, mitä te luettelitte :p jäiset mansikat on kyllä jees, lisäks mm. kurkku ja omppu. Amppari mehujätski ja noi lakut ja salmiatkitkin himottaisi! Välillä tekee mieli kaikenlaista ja kaamea nälkä, välillä ei niinkään, jos on etovampi olotila päällä.

Appelsiini. Ihan muutaman oon syöny tällä viikolla:D enkä aiemmin niistä oo niin välittänyt

Mä oon syöny joka päivä joko jäätelötuutin tai -puikon. Sillon ku ällötys oli pahimmillaan mehujäät oli hyviä.

rv 10+4

Omenat ja maito! Molemmat himottaa hulluna, meinas eilen tulla jo itku kaupassa kun oltiin niin myöhään ja niitä mun himoitsemia omenoita oli jäljellä enää kolme :arghh: onneks kotona oli vielä muutama edellisiä jäljellä :) naudan pihvit ja ranskalaiset ällöttää hirveesti, ennen molempia on ollu pakko saada mahdollisimman usein!

Täällä myös omput himona! Royal gala omenoita tullut ostettua ja syötyä älyttömästi!

Mulla oli myös omenat suurta herkkua tässä taannoin. Sitten ne rupes loppumaan ja kaupasta ostin oikein kunnon satsin omenoita. Söin illalla kauppareissun jälkeen yhden ostamistani omenoista ja ei enää olletkaan niin hyviä :D

Mä sain tänään juustosnackseja, mitkä oli pyöriny jo monta päivää mielessä. Mies inhoaa niitten hajua niin piti vähän neuvotella kaupassa. :D olisin voinu syyä koko megapussin putkeen. Prisman irtokarkkilaarista valitsin ennalta suunnitellusti vain mansikkajauhiksia, ah että ne on hyviä! Ruokakaupassa osaan kyllä sanoa mitä en halua syödä, mitään sopivaa ei sitten taho löytyykään.
Edellisen raskauden aikana syksyllä (päättyi keskenmenoon) join appelsiinituoremehua ku heikkopäinen, nyt maistuu jotenki tosi väkevältä. Silti juon sitä aamuisin kun aamukahvin juonnin oon lopettanu ja tee on pahaa ja pelkkä vesi ei kelpaa, enkä oo muuta sopivaa keksiny kun maitotuotteita pitää välttää aamuisin thyroxinin vuoksi..

Minä olen vaihtanut päiväkahvit karpalomehuun. Aamulla juon vielä puoli kuppia kahvia, kun ainakaan toistaiseksi ei närästä joka päivä.

Takaisin