Himot ja ällötykset

Mulla kans ollut puurot ihan suosikkiruokaa jo pitkään, nyt hiukan tasaantunut se himo. Samaten hedelmät ja porkkanat, voi nam! :p

Mitään sellasta hirveen kummallista himoa ei ole ollut, ellei joku laske kaurahiutaleita maidon ja rusinoiden kera sellaiseksi. Esikoista odottaessa oli pakko saada aina marokkolaista ohraleipää. Sitä pitikin sitten oikein metsästää, kun ei ihan joka putiikista löytynyt. :grin
 
Ei hyvänen aika.. musta on tullu iha karmee keksihiiri! Mies vetää jätskiä,mut mulle ei maistu.. mutta keksit! Kaikki missä on vähänkää suklaata,voi nam!
 
Mua on koko raskauden ajan ällöttänyt ihmisten hajut.Tosi moni haisee hielle ja suorastaan pahalle.Varsinkin tkl:n busseissa ollut hirvee matkustaa koko raskauden ajan.Tänään kyllä haisi labrassakin ihan hirveelle.Sellainen vanhojen mummojen haju.... Lisäks joku mies haisi tosi paljon hielle...
 
Mua on koko raskauden ajan ällöttänyt ihmisten hajut.Tosi moni haisee hielle ja suorastaan pahalle.Varsinkin tkl:n busseissa ollut hirvee matkustaa koko raskauden ajan.Tänään kyllä haisi labrassakin ihan hirveelle.Sellainen vanhojen mummojen haju.... Lisäks joku mies haisi tosi paljon hielle...

Sama juttu mulla tänään labrassa!! Niin pahanhajuisia pappoja istui vieressä että kylläpä etoi!!
 
Mulla oli ihan tuskaa käydä alkuraskaudessa töissä, kun joutui menemään julkisilla busseilla. Tosi pahan hajusta sakkia. Yhtä tyyppiä opin erityisesti "pelkäämään", kun nousi usein aamusin pari pysäkkiä myöhemmin kyytiin ja usein tuli istumaan viereen tai lähelle. Ihan järkyttävän hajunen ja sai oksennusta pidätellä. Se oli siis joku sikarin tai nuuskan tai tavallistakin pahemman tupakan haju. Vähän pelottaa, kun kohta ois taas reissattava julkisilla keskustaan.
 
Mä vedin äsken ihan onnessani kaurapuurolautasellisen isoisäni tekemän karpalohillon kera + 3 palaa oikein tummaa ruisleipää voilla ja kalkkunaleikkeellä + maitoa. Aivan liian herkullista! Isoisäni toi eilen tota karpalohilloa meille ja tiedän, mitä meinaan seuraavat päivät syödä lounaaksi! :joyful:

Myös Lidlin moniviljasämpylät paistopisteestä maistuu taivaalliselta aamuisin teen kanssa! Päälle voita, kalkkunaleikettä, juustoa ja tomaattia. :hungry:
 
Kaakao! :Heartred voi hyvänen aika. Mä vedän monta kuppia päivässä kaakaoo. Parasta se on ku ensi lämmittää mikrossa maidon ja sit lisää kaakaojauheen. Mut toimii myös kylmänä. Joku rainbow/xtra mitä meilä aiemmi oli, oli iha kakkaa..nyt ostettii viime viikolla kunnon oboyta ni siitähä tää sit taas repes :D
 
Perunamuussi, hirvipaisti, omatekoinen puolukkahillo ja säilötyt punajuuret :Heartred söisin vaikka joka päivä!
 
Mulla on tullut ihan käsittämätön himo juureksiin ja kasviksiin. Kyllä ne aiemminkin maistui ja käytin niitä pääasiassa ruuanlaitossa, mutta nyt rouskuttelen paljaaltaan porkkanoita, kesäkurpitsaa, kurkkua, kukkakaalia ym. päivittäin. Ja yks oudoimmista himoistani on bensan haju, joka ei kyllä normaalisti sytytä millään tavalla. o_O
 
Eikö ole muita tuoreen ananaksen himoitsijoita? Mun piti ihan googlettaa onko se turvallista kun voisin syödä kilotolkulla ja sillon selvis että on jopa hyödyllistä ja kypsyttää kohdunkaulaa.

Mä oon vetäny ananasta ties kuinka paljon raskauden aikana :D nam nam! :)
 
Mä hipelöin kans tänään sitä puolukka-kirsikkahilloa, mutta en sit ostanutkaan sitä.. onko se hyvää?

En nimittäin muuten tykkää yhtään tortuista, mutta jostain syystä jollain muulla hillolla täytetyt vähän houkuttelisi tällä hetkellä.

Tai sit suklaalla täytetyt.. mm..
 
Mä hipelöin kans tänään sitä puolukka-kirsikkahilloa, mutta en sit ostanutkaan sitä.. onko se hyvää?

En nimittäin muuten tykkää yhtään tortuista, mutta jostain syystä jollain muulla hillolla täytetyt vähän houkuttelisi tällä hetkellä.

Tai sit suklaalla täytetyt.. mm..

Mä ainakin tykkäsin ja mies kans. Ei oikein oo liian kirsikkainen eikä puolukkainen :D kannattaa kokeilla, vois käydä hyvin esim kääretortun väliinkin :)
 
Takaisin
Top