Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vimpa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suolakurkkuja! Ah! Ruisleivällä hummusta ja suolakurkkuja ja paprikaa! Voiskohan niillä elää seuraavat 7kk? :) (Täytys kyllä ruveta ite leipoon sitä leipää kun pakastimen varastot hupenee ja Suomeen lentäminen pelkän ruisleivän takia on vähän tyyristä :laughing021

Ällötyksenä on tällä hetkellä ihan kaikki! Mua alkaa jo itseänikin ahdistamaan, kun kaikki pitää pakottaa kurkusta alas. Mulla on kello muistuttamassa ruokailuista että yritän syödä säännöllisin väliajoin ja samalla pelkään että en saa tarpeeksi ravintoa sikiötä ajatellen. Esimerkiksi aamupalana oli puolikas banaani ja muutama lusikallinen jugurttia.
Voimakkaasti maustetut ruuat on ihan ehdoton EI. Tänään söin raketti spagettia ja jauhelihakastiketta ja haluisin kastikkeenkin ilman suolaa ja mausteita. :laughing002

Huhtihaikara, kuullostaa niin tutulta tuo itsensä pakottaminen syömään. Se on kyl rankkaa!

Tuntuu et kaikki elämässä pyörii vaan ruuan ympärillä. Äsken oli mukavaa käydä saunassa miehen kans kahdestaan, mut sit suihkussa rupes sit ahistamaan ajatus iltapalasta. Tuli semmonen olo et huoh, ihan kohta pitää taas syyä :((

Voimia sulle <3

Sikiö ottaa kyllä tarvitsemansa, siitä on turha huolehtia. Itse sitten kuihtuukin siitä ympäriltä... Joillain se tietysti on vaan positiivinen asia. Muistakaa juoda!

Täällä yököttää rasvaiset ruuat ja makea.Maito maistuu hyvältä kun sitä juo.Kun sen saa juotua jää suuhun hapan maku ja saa yökkiä:yuck: Tuorekurkku,peruna ruuat ja jugurtit on tosi nam:p

En oo moneen vuoteen tykännyt limpparista sen sokerilitkumaisen ja teollisuuden maun vuoksi. Nyt haluaisin juoda pelkästää limpparia, mut hitsi mitä sokerilitkuu se on!! Tänään sallin itselleni 2dl fantaa... ja lisää kiitos! :rolleyes::bag:

Pakasteesta löytyvä finduksen pasta bolognese on taivaallista. Voisin syödä pelkkää sitä. Kokis maistuu vähän liiankin hyvin ja välillä se on ainut mitä saan alas. Kahvi on alkanut vähän ällöttää mutta aamulla tulee juotua kupillinen kuitenkin. Päivällä ei sitten tee mieli lainkaan vaikka kahvia olisi tarjolla. Eilen illalla nukkumaan mennessä iski hirveä juustohampurilais himo mutta se helpotti nukkumalla ;D

Hedelmät himottaa, mutta aiheuttaa himmeetä närästystä :( Karkeista kirpeät maistuu, ja salmiakkijauhetta sisältäviä karkkeja tekis mieli. Punasta lihaa on vaikee saada alas, aama homma kaikkien kermakastikkeiden kanssa. Riisi ja soija maistu tänään toooosi hyvälle :D

Mie himoitsen ruokaa jota mietin et tekisin.. Sit rupeen sitä tekemään ja yhen maistiaisen jälkeen se jo ällöttää :facepalm:

Voi vitsi MarSka toi on varmaan ärsyttävää!

Mulla on sellanen olo että voisin vaan syödä ja syödä.

Tänään tuli eka ällötys. Mies teki aamiaiseks ihanaa munakasta ja heti kun sain sen eteeni lautaselle alkoi jo pelkkä haju ja se höyryävä munakas siinä yököttää niin että melkein oksetti. Ja tietenkin miehelle tuli kurja olo kun hän yritti tehdä mun herkkua ja sitten vaimon reaktio on tämä... Skyriä ja mustikoita siis tästäkin eteenpäin mulle pliis. Ja niitä suolakurkkuja! ;)

Piipaa 9+4

Mullakin appelsiinista tullu himon kohde! Joka päivä pakko saada! Aamusin on paha olo, kun en oo jaksanu yöllä syödä.. Täytyy taas alkaa öisin syömään, ois aamullakin parempi olo.. Maha alkaa kurnii ja on ihan tyhjän olonen :/

Miksi ihmeessä tekee lakua ja salmiakkia mieli? Onko se suolaisuus vai mikä? Edellisessä raskaudessa oli ihan sama juttu. Nyt on tullut se uusi suositus, että ei saa syödä niitä yhtään...tekis mieli kyllä!

Miksi ihmeessä tekee lakua ja salmiakkia mieli? Onko se suolaisuus vai mikä? Edellisessä raskaudessa oli ihan sama juttu. Nyt on tullut se uusi suositus, että ei saa syödä niitä yhtään...tekis mieli kyllä!
Mulla ainakin tekee et alhaiset verenpaineet...niin haluttaa salmiakkia ja oon kyl syönyt mut kohtuudella...edellisessä oli kans ja ku jaksa kokoajan mennä seiniä pitkin sen takia ku salmiakki kuitenki auttaa...

Miulla on alkanu hedelmämehuhimo, oli edellisessäkii raskaudessa ja kesti pitkään. Se on kun koko ajan kuvottaa ni raikas mehu auttaa siihen kuvotukseen :) Tosin nuo tuoremehut aiheuttaa närästystä.. Viime raskaudessa tuli syötyy mehujäitä paljon, veikkaan et sama himo iskee nyt. Kaikki "tavallinen" ruoka ällöttää, tekis mieli syödä hampurilaisia ja ranskalaisia vaan koko ajan... Mut yritän syödä terveellisesti, välillä herkut sallitaan jos ei mikään muu maistu :) Ja sehän on aika usein kun mikään muu ei maistu :grin

Tonnikala-avokado-salaatti ja rasvaset ruuat. Namm. Eilen tuli ostettua Prisman grillistä grillikylkee.... Nammmmm... Tahtoo lisää. On nimittäi taas melko vahva poika-olo :love7

Nammm, iltapalaks oli pakko tehä lasagnea. Nyt ruokatauolla herkkua myös. Hirvee himo tuli :D sitä ennen oksensin leivät ulos :DD

Mun tekee mieli aivan törkeesti Tyrkisk Peber Hot & Sour - karkkeja !!! :coldfeet::spitoutdummy:

Kaikki muu sitten yököttääkin, ainakin tällä hetkellä.

Mie imeskelen tikkareita ettei yököttäis niin paljoo koko ajan, bonbonin rotanrykäsy tikkarit on hyviä! hedelmätikkari ja salmiakkijauhe sisällä :hungry: hampaat varmaan mätänee kohta suussa...

Takaisin