Himot ja ällötykset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ruisleipä, päällä oivariinia, pari siivua meetwurstia, pari siivua juustoa, salaattia ja suolakurkkuviipaleita!!! Ah, tää on mun luottoeväs tällä hetkellä. Kaikkea suolaista tekee mieli, sama oli esikoista odottaessa. Uskon kehon yrittävän nostaa tällä verenpainetta, kun ne huutelee normaalistikin siellä 92/60 hujakoilla ja raskaana ollessa vielä matalammalla. Esikoista odottaessa söin myös ihan antaumuksella salmiakkia juurikin tuon verenpaineen takia... No, en murehdi jo menneitä asioita. Nytkin meinaan salmiakkia ja lakua syödä silloin tällöin, kohtuudella. Lakujäätelö <3
 
Mulla taas tökkii ruisleipä ensin ja vaihdoin pullaleipäpaahtoleipään että jotain saisi aamulla syötyä mutta ei sekään mene alas. Mysliäkin söin ensin kokoajan mutta sekin tökkii. Kohta en varmaan syö mitään kun kaikki ällöttää. Mutta makaronilaatikko on pahin! En ees kestä sen hajua ja tietysti se on miehen lempiruoka huhuh.....
 
Ja joo sama homma täällä että kaupassa tekee jotakin kovasti mieli ja kotiin päästessä ei voi ees kuvitella syövänsä.... Karkit kyllä menee :D
Zeron kumminkin lopetin ja aloitin mehua juomaan kun tuntui että vaan kuivui enemmän..
 
Äsken kyllä ällötti ja kunnolla kun työkaverit söivät ruokiksella hesen ruokaa. Se haju :puke
 
Kokoajan tulee enemmän himo salaattiin, hedelmiin ja tuoremehuun. Outoja juttuja tilaa, verrattaen mun normiruokaan :D
 
Mie himoitsen edelleen kaikkre epäterveellistä.. Paistettuja juttuja, sipsiä, suklaata :D aattelin et voisin syödä päärynää, mut ne vaan jää kun joteki ajatuskin ällöttää :o joteko yhistän ne mätään :x
 
Alien mulla samat himot! Jääkaappi ei oo ikinä näyttänyt noin terveelliseltä :grin Elän päivisin lähinnä salaateilla ja hedelmillä. Kiwejä voisin vetää sata putkeen. Aamupalalla syön pakolla yhden leivän, mutta siitäkin tulee huono olo. Kroppa kiittää terveellisistä valinnoista, -5,5kg kuukauden aikana :eek: Sipsiä, limua, hamppareita ja kaikkea mahdollista tuli syötyä melkein viikottain, mutta nyt kun mies ehdottaa herkkupäivää, niin mua alkaa vaan yököttää.
 
Siis oon normaalisti aina ollut makeiden herkkujen perään, vaikka ruokavalio muuten onkin perusterveellinen. No leivottiin sitten viime lauantaina laskiaispullia ja olisinko yhden syönyt silloin. Ja tadaa! Tuollahan ne loput vielä jääkaapissa nököttää, kun ei vaan tee mieli. :D tää riittää mulle varmistukseksi siitä että on oikeasti raskaana, sillä normaalisti mikään herkku ei kyllä säily meillä päivää pidempään... mulla on joku ihmegeeni kum oon silti pirun laiha :D
 
Mä en jaksa enää syödä terveellisesti! Tänään aion leikkiä, että porkkanaletut ovat ruokaa. Onhan niissä porkkanaa. :angelic:
 
Jeps. Tein porkkanalettuja. Yritin vähän terveellistää ohjetta vähentämällä vehnäjauhoja ja lisäämällä joukkoon täysjyväspelttijauhoja. Olivat hyviä, mutta nyt syömisen jälkeen porkkanaletut alkoivat ällöttää... Ja noita riittäisi kyllä vielä huomiseksikin.:joyful:
 
Mulla tekee hirveesti mieli kaikkia maitotuotteita juustoa, maitoa, piimää, jogurttia, jäätelöä.. Ihan niinkun esikoisenkin raskaudessa. Oiskohan taas alkavaa kalsiumin puutetta? Suklaa on myös yks mitä tekee mieli, tosin näin on kyllä aina :D Maissi on taas sellanen, että yököttää ihan älyttömästi sen makeahko maku. Aikasemmin oon pystynyt hyvin sitäkin syömään.
 
Mä en kans enään jaksa stressata tota terveellisstä syömistä. Pääasia että jotain saa alas! Vieläkään ei oo ruokahalut palautunu.
 
Mä saan ruokaa alas helposti, joten mulla ei olis mitään syytä herkutteluun. Välillä jotkut jutut ellottaa, mutta pystyn kyllä syömään. Kun on jo muutaman kerran tilannut ravintolassa pahaa kalaa (tykkää kalasta, mutta täällä on vähän vaikea saada hyvää eikä kaupoistakaan saa tuoretta) ja katsellut, kun mies vetää tyytyväisenä herkullista medium-pihviä, alkaa suututtaa. Haluan tasa-arvoa raskauteen!

Huomenna palaan kyllä taas ruotuun.
 
Sissis kiitos porkkanalettu vinkistä. Tein niitä äsken, vaikka en ole ikinä ennen syönyt omatekemiä. Hyviä tuli!
 
Mun iltapala oli ruispalaa ja päällä juustoa ja paistettuja herkkusieniä ja sipulia, oli hyvää ja toistaseks on jopa pysynyt sisällä :)
 
Mä ahmin eilen kinkkukiusausta niin, että meinasin räjähtää vielä yöllä tuskasta.. Turvotti ohhoh!
 
Ei tässä nyt mitään uutta ja kiinnostavaa, mutta kun nyt mikään mukaan ei tänään näytä sujuvan, roikun täällä raportoimassa...:rolleyes:

Haluaisin syödä koko ajan! Eri päivinä eri juttuja: toissa päivänä maistui leipä maailman parhaalta. Sama leipä aivan yhtä tuoreena maistuukin tänään jotenkin oudon muoviselta. Eilen vedin niitä porkkanalettuja ja sit illalla tavallisia lettuja (älysin jakaa taikinan kahtia). Tänään kaikki haisee kummalliselta, miehen aamukaakao oli musta jotenkin sipulinhajuinen, mutta maustamaton jugurtti on yhtäkkiä parasta, mitä tiedän. Tykkään siitä kyllä muutenkin, mutta viime aikoina ei ole tehnyt mieli. Muutama viikko sitten ollut avokadonhimo on kadonnut, ja nyt koko hedelmä ällöttää. Olisipa mukava himoita monipuolista ja terveellistä ateriaa!
 
Takaisin
Top