Himot ja ällötykset

mannikka

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Helmikuunmammat 2015
Elomammat 2016
Syysmammat 2016
Elomammat 2018
Onko vielä tullut mitään himoja tiettyihin ruokiin? Entä mitkä ruuat on alkanu ällöttää?
 
Ällöjä on ainakin kinkku, satsumat ja makeutetut mehukeitot. Hyh. Jotain tekee mieli, mut en oo vielä keksiny et mitä. Pitää vissiin mennä kaivelee kaappeja..
 
Mulla haluttaa kaikkee suolasta. Ja eilen piti laittaa ihan hirveenä sinappia nakkien kans :D
 
Muutama päivä sitten mulla oli ylitsepääsemätön himo keitettyyn parsakaaliin mut tykkään siitä kyl muutenkin. Nyt pari päivää myöhemmin kun oon vetänyt pelkkää parsakaalisosekeittoa niin ei enää teekään mieli..
 
Kaikki suolainen ja erityisesti hampparit himottaa! :rolleyes: ällötyksiä ei muuta, ku pekonin haju...
 
Vesi maistuu kummalle.. Ja join äsken sokeritonta mehua ni meinas laatta lentää heti :x hampparit kuulostaa ihan hyvälle, meinattiinki tehä illaks paahtoleipähampparit :p
 
Mä oon normaalisti tosi perso makealle, mutta nyt on tehnyt vähemmän mieli makeaa. Nyt tekee mieli kaikkea raikasta; mandariineja, mustikkakeittoa, salaattia jne. Ja pahan olon saan pois vaalealla leivällä parhaiten.
 
Oon tänään syöny ananasta ja pinaattilettuja. Tuntuu et oikeen mikään ei maistu hyvälle. Leipä menee kyl kans. Esikon raskausaikana söin kyllä paremmin kun vaan tietyt jutut ällötti ja sit tietyt himotti. Nyt ei oikeen tee mieli mitään :/ pitää käydä illemmalla kävelemässä kauppaa ympäri jos vaikka löytys jotain syötävää..
 
Kaupasta löyty nuudelia, valmishampparia ja mutakakku :eek:. Se mutakakku oli ehkä virhe, pikkusen liian makeeta tähän ällöoloon :x (kuvittelin et ois maistunu )
 
Mannikka mulla usein joku ruokahimo, sitten ku saan sen eteen, niin sit ei enää teekään yhtään mieli... :facepalm:
 
Tosi outoo et ei voi luottaa mielihaluihi :eek: mut mitä tässä sit söis ku normiruoka ei oikeen maistu ja herkutkaan ei mee ..
 
Pitää varmaan vaan varata jääkaappiin kaikkea, josta sit valikoi nopee jotaa mitä alkaa tekee mieli! :hilarious: mulla onneks ihan normi ruoka uppoo ainakin toistaiseksi... :smiley-ashamed008
 
Mun tekee ihan hirmusesti mieli keitettyä porkkanaa, semmosta joka on vielä kovaa, mutta kuitenkin kypsää ja vähän voisulaa päälle. Tänään tehny mieli myös parsakaalia ja tuli yks iso parsakaali jo syötyäkin :D
 
Pasta vielä ehkä menis, lihasta en oikee tiiä.. Pitää kokeilla niit nuudelei. Varasin myös rahkaa ja meinasin syödä neidin hedelmäbonaa jos vaan uppoo..
 
Mannikka, mutta arvaappa jos oisit heittäny sen mutakakun sinne kauppaan.. Kyllä varmaan olis tehny mieli ja kunnolla :hilarious:
 
No niinpä :D haettiin pakastevihanneksia ja se mutakakku oikeen huus että syö miut ja aattelin et vitsit tuo on hyvää, pakko saaha :)) mut ei se sit kuitenkaa.. Saa nähä mitä käy nuudelien kaa :'D se valmishamppari oli ihan ok. Eli oisko makeet vähän off :s
 
Takaisin
Top