Himot ja ällötykset

Mulla on alkanut nyt ruoka maistumaan paremmin, söin eilen ja toissapäivänä kalakeittoa, vielä viikko sitten pelkkä ajatuskin kalasta sai mahassa kiertämään :)

Ei niitä varsinaisia himoja ole vieläkään oikein tullut, mutta ehtiihän se vielä...
 
Vkl tuli kauheen himo PORKKANALAATIKKOON! Oon siis ehkä kaks kertaa elämässäni syönyt porkkanalaatikkoa ja yhteensä ehkä neljä lusikallista. Nyt oli vaan pakko saada. Tein sitten kakslaatikollista ITSE! Viimeset kolme päivää oonkin sit syönyt vaan porkkanalaatikkoa x)
 
Eilen tahoin aurajuusto-katkarapu-rullakebabia :p tehtiin sit kotona tortillakuoreen. Tänään on pannaripäivä :D millon tekee mieli salaattia tai porkkanaa?? :s
 
No mutta hyvä idea, porkkanalaatikko... :) Pakastimessa olis kaks laatikkoa, jotka jouluks tein, kun tuli tehtyä vähän liikaa kaikkee.
 
Kahvipäänsärystä täälläkin kärsitään kun sunnuntaina tuli äkkistoppi kahville. Mikään ei oikein maistu. Himoitsen lähinnä sipsejä... ja ehkä pitsaa. Kumpaakaan ei vaan nyt ole käsillä ja pitää kai edes yrittää syödä terveellisesti tällä kertaa. Tosin olen jo laihtunut turhan paljon:/
 
Tänään 7+0 ja aivan järkyttävä olo jatkuvasti.. Omat pakaste vadelmat menee jäisinä, lämmintä ruokaa ei voi edes kuvitella, tulee heti pahaolo.
 
Mulla kans kaikki lämmin ruoka tökkii, kylmät kyllä menee :) Eilen ambulanssimieskin sanoi, et on hyvin yleistä että lämpimät tökkii ja aiheuttaa enemmän pahaa oloa. Heikotukseen suositteli perhekoon triopakettia jäätelöä :D hahaa!
 
Eilen kauppareissulla himoitsin ananasta, pakastemarjoja, salaattia, kurkkua ja kirsikkatomaatteja. Kaiken muun ostaminen oli pakollista tuskaa, kun ei tehnyt mitään mieli. Joku täällä kuitenkin oli vinkannut tuon luonnonjogurtin ja ostin sitä ja voi kuinka olikin hyvää iltapalalla. Mua janottaa ihan koko ajan, mutta mitään ei tee mieli juoda. Mitä te juotte?
 
Mulla on kans koko ajan jano ja vichy menee juomista parhaiten alas! Mehuja himoitsen kans, mutta en ihan hirveesti viitsi niitä juoda kun eivät yleensäkään kuulu mun ruokavalioon. Hanavesi maistuu lähinnä pahalta!

Piimää luulin kans himoitsevani, ostin purkin ja meinasin laatata kun maistuikin sitten niin pahalle :wacky:
 
Mä luulin et oon ainoa jonka tekee mieli joululaatikoita :D mun tekee mieli lanttulaatikkoa ja porkkanalaatikkoa sekä herneitä. Tällä hetkellä tekee ihan sikana mieli ruispaloja ja päälle maksamakkaraa, lieneeköhän hemppa matalalla.
 
Mulle taas hanavesi maistuu hyvin. Mansikkakeittoo ostin kans tässä yks päivä puuroon ja hups kun eksyikin mun lasiin :P

Mulla ei oo vielä ilmennyt mitään suurempia himoja mihinkään, mutta pakko syödä kun muuten tulee huono olo ja sitä en kestä. Appelsiinit on onneks nyt maullaan ja niitä syön mielellään, omenoita kans.
 
Ikeassa oli sellasta frozen yoghurtia, olipa hyvää... Saiskohan jostain sellasen koneen, vai ajanko mä vaan ikeaan aina kun tekee mieli, eli koko ajan?
 
Mulla kans ainu alas menevä juoma on hiilihapotettu lähdevesi. Hanavesi ei tuu kysymykseenään, lasillisestaki tulee jo oksu. :sad001 maistuu kamalalle!
 
Mulla ei oo oikein himoja tullut. Ruoka halut on ennallaan kun ei oo mitään pahoin vointia :) mut melkeinpä voisi koko ajan vaan syödä :D vähän pitää hillitä kun kiloja vielä jäljellä edellisestä raskaudesta :)
 
Mies toi mulle eilen prinssinakkeja ja perunasalaattia - sitä kun oon ny hulluna himoinnut viimeisen viikon :D no, eiline ilta meni vessan lattialla maatessa ja nyt ei tee mieli syödä yhtään mitään...ehkä se tästä taas :D
 
Auttakaa!! Mä en pysty enään syömään mitään hedelmiä koska ne närästää niin paljon. Joten vitaminipitoisia välipala vinkkejä otetaan epätoivosesti vastaan! :sad001
 
Vois mennäkkin, itekseen ei kyllä. Ennen laitoin leivän päälle, mut ny ei mee leipäkää alas.:D
 
Takaisin
Top