Himot ja ällötykset

Sori Sissis, sun voi olla vähän vaikeampi saada tähän ratkaisua! Tai no ite pyöräytät pellillisen :wink
 
Tää on ihan kamalaa kun on ihan kauhee nälkä, mutta kun syö niin alkaa vaan oksettaa :sad001
Tänään muu perhe syöpöttelee pottumuusia, pippurikastiketta ja lihamureketta suppilovahverotäytteella. Niin ja lisänä tietty salaattia. Ite pysty syömään ihan pikkuriikisen kaikkea ja nyt taas pidätellään yrjöä.
 
Oon ällönny koko alkuraskauden hapanmaitotuotteita ja tänään sit oli pakko saada jugurttia kaupasta :D niin se vaihtuu.. Nuudeleita en voi ees kuvitella syöväni nyt :eek:
 
Munavoi kuulostaa herkulliselta! Nyt naaman edessä on mansikkapirtelö. Onneksi sattui löytymään ainekset kaapista. Ai että kuinka hyvää :hungry: Se niistä terveellisistä himoista :hilarious:
 
Nyt on tullut himo kaikkeen tuoreeseen ja raikkaaseen. Salaatit, hedelmät... mutta kun ei pelkästään niillä oikein elä. :/ Varsinkin kun tulee huono olo jos ei syö melkein tunnin välein jotakin. Se on pakotettava itsensä syömään myös lämmintä ruokaa... Tänään laiskaäiti heittää kalapuikot uuniin ja keittää makaronit, kun isäntäkään ei ole kotona :D Välillä vähän laiskottaa...
 
Mua on ruvennut ällöttämäään kaupassa käynnit:depressed:haluaa vaan kiertää nopeesti sen,kun kaikki hajut ja ruokien näkeminenkin etoo...
 
23andpregnant; Mulla oli kans eilen toi laiskaäiti- päivä, kun heitin vaan kalapuikot ja perunalohkot uuniin :joyful: Mut onneks hedelmiä on tarjolla ainakin tarpeeksi, kun niihin on mullakin tullu ihan himo :cat:

Ja toinen mitä välillä on pakko saada, on valkosipuli ja suola, normaalisti kun en pidä lainkaan suolaisesta ruuasta, mut veikkaan et se suolahimo johtuu ihan pyörryttävän matalista verenpaineista, koska sit aina helpottaa... Onneks noi muut sentään kestää mun ruuanlaitos valkosipulitomaattimurskat ym :grin
 
Mulla tuli tänään himo pulliin ja oli pakko alkaa vääntää :).
Mutta uus inhotus. Mies ei tällä hetkellä käytä hajusteita ollenkaan ku en kestä ees halata jos on jotain laittanut. Nyt oli vaan pessyt jollain miesten suihkusaippualla ja meinasin tukehtua YH....
 
Miksei kahvi vois olla hyvää!! Yhyy!! Tekee mieli mut maku on kauhee :sad001

Mulla kans tuo hajuherkkyys voimistunu, tarkka nenä jo ennen raskautta mut nyt nousee oksu kurkkuun oluen, hien, kissanruuan ja märän koiran hajusta mm. Miesparka kun joutuu heti töistä suoraan suihkuun :D
 
Musta taas tuntuu että mulla on kaikki ällötykset ja himot menny ohi. Kaikkee voin syyä niinku ennenki ja oksu lentää silti :rolleyes: jotku hajut on ällöjä, niinku miehen yks suihkugeeli (vaihoin sen...) ja vanha viina (olin reissussa työporukan kanssa...) karkit ei enää ällötä, mutta onneksi mulle maistuu myös porkkanat ja kiivit. Mutta nämä näköjään vaihtelee päivän mukaan :hilarious:
 
Mä olen nyt etenkin iltaisin syönyt kiinankaalta, kurkkua ja tomaattia iltapalaks kun niin tekee mieli. Normaalisti syön siis leipää. Hedelmät maistuu kans.

Töihin mennessä käyn yleensä kaupasta ostamassa hedelmää, jugurttia ja jotain einestä evääksi mutta nyt menee ikuisuus siinä einesosastolla kun tuntuu että joka eväs etoo. Pitää kyl huomenna keksiä jotain muuta.

Tähänkin nenään kaikki lemuaa pahalta.
 
Jääkaappikylmät omenat ja vissy on herkkua, ja kaikki suolainen ruoka nam. Väkisin söin vähän sukulaadia, kahvi on järkkyä. Kaikki makea on äklöä. Sama juttu oli viime raskaudessa. Ja tunnin välein kaapilla napostelemassa :brb:
 
Siiis mulla on nyt muutaman kerran ollut pakottava tarve saada säilykeherkkusieniä.. Niitä vähä huuhtasee ja hupsis vaan ni purkki on tyhjä :D normaalisti en oo varmaan koskaan ees ostanut niitä!
 
Takaisin
Top