Himot ja ällötykset

Omenat kyllä maistuisi, mutta pelkään sitä närästystä. Kiiwejä ja appelsiineja kuluu kyllä.

Mun mielestä oireista on omalla kohdalla tosi vaikea lähteä veikkaamaan sukupuolta, kun viimeksikin odotin tyttöä rakenneultraan asti kaikkine klassisine oireineen ja sykkeetkin viittasivat tyttöön, mutta niin vaan päivänselvä poika löytyikin mahasta. Tosi samanlainen raskaus ollut kyllä tämäkin kuin esikoisen.
 
Minä en usko oireiden ja sukupuolen välisiin yhteyksiin. Enemmän on varmasti tekoa iällä, äidin yleiskunnolla, mahdollisuudella levätä jne.
 
Viveka Kerropa lisää kiinnostaa myös tuo.. miten lepo ja ikä ym. Vaikuttaa...? Koska nyt mielenkiinnolla tutkailen oloani jos sattuisi se poika nyt tulla :D ja sukupuoli määräytyykin tuossa rv 10 ja nyt menossa 9+2.. vaikka uskon että siellä on jo valmiina tulossa joko poika tai tyttö ihan alusta asti
(Hienosti soperrettu, eli siis sukupuoli jo hedelmöittymisestä valmiina ja 10 viikolla muodostuu niistä toisista munuaisista sen mukaan mikä hän on joko tyttö tai poika .)
 
Tarkoitin, että oireisiin vaikuttaa enemmän äidin ikä, yleiskunto, mahdollisuus lepoon, ruokavalio jne kuin mahdollinen sukupuoli. Äitihän ei vaikuta mitenkään sukupuolen määräytymiseen, ainoastaan isä. Ja sehän on tutkittu, että isän iällä, ravinnolla ja elintavoilla voi olla vaikutusta sukupuoleen.
 
Mulla on sekä tyttö että poika ja raskauden on muuten olleet samanlaiset, mutta tytön kanssa olin ihan raivohullu skitso ja pojan kanssa leppoisa pläski. Tosin kun odotin tyttöä olin äärimmäisen stressaantunut ja elämäntilanne oli todella vaikea et olin varmaan ihan skitso sen vuoksi. Mä en siis myöskään usko et eri sukupuolet aiheuttas erilaisia oireita :)
 
Kiinalaisen mukaan mun esikoisen pitäs olla poika vaikka on tyttö ja kuopuksen tyttö vaikka on poika. Ja kyllä olen tarkistanut että ikäni on oikein kiinalaisen laskennan mukaan :)

Mulla heittää tällä hetkellä 2-vuotta mun länsimaisen laskennan mukainen ikä tuon kiinalaisen kuukalenterin iästä.
 
Muokattu viimeksi:
Juu ei tää niin vakavaa ole mut hauska miettiä :wink
Ku ystävä piirissä yksi joka sai juuri 8:nnen ja hänellä selkeät erot odottiko tyttöä vai poikaa. Alusta asti
 
Mulla sekä miehellä on tyttö olo ja tuo kalenterikin näyttää tyttöä. Saa nähdä pitääkö paikkansa :D
 
No minulla on se kaksi poikaa ja kaksi tyttöä niin kyllä oli erilaiset raskaudet. Oireet samat pojista ja taas ihan erilaiset tytöistä. Itse uskon siis kokemuksen perusteella.
Ja kyllä siihen omaan oloon ja intuitioon kumpi lapsi on, kannattaa uskoa. Minä oonkin nyt niin hörhöhullu että uskon muutenkin kaikkeen "yliluonnolliseen". Uskon jopa siihen että olen tämän tulevan lapsen nähnyt unissani.
 
Tyttöolo on ollut jo pitkään ja tuo kalenterikin sitä vinkkaili :) Ei kyllä väliä oo kumpi tulee, kunhan on terve.
 
Mie en osaa vieläkään sanoa olosta :D aika samalla kaavalla menny ku neitistä.. Aijai kun np-ultrassa sais jo arvailtua :wink miulla siis se vasta 13+2..
 
En tiedä onko rajua sanoa, mutta mulla ei ole enään ainoastaan "että kunhan se on terve" vaan kunhan se on elossa. Työskentelen tosiaan vammasten lasten parissa ja jotenkin ajatusmaailma muuttunut, että niidenkin kanssa pärjää, niidenkin vanhemmat rakastaa niitä ihan mielettömästi ja suurin osa on ihan huippu ihania vaikkakaan ei "terveitä" olekkaan ja monilla hurjia taustoja. Ja se on surullista, että suurin osa niistä on vammautunut synnytyksen jälkeen :sad001
 
Mulla on ihan törkeet himot kaikkeen makeaan ja SALMIAKKIIN!! Ennen en edes ole tykännyt salmiakista mutta nyt on asia ihan toisinpäin! Jos ruoka on ollut päivän jääkaapissa niin se etoo, ei pysty syödä yhtä ruokaa 2 päivää :D
 
Uus ällötys on jauheliha :D en kestä sitä hajua ollenkaan hyh. Kyl näitä vaan tulee lisää kokoajan? Oon alkanut näin 10 ,vuoden jälkeen syömään viilejäkin.
 
Mutikkakeitto mulla on sama ton jauhelihan kanssa! Jotenki todella etovaa ees kävellä kaupassa ohi :D
 
Mulla kans toi et ei voi syödä montaa päivää jääkaapissa ollutta, mut Apetit pakaste kalakeitto vois syödä joka päivä vaikka :) ja jauheliha yök!! Ja hirvee himo kans lakuun ja salmiakkiin eikä sais ees syödä. Eilen kyl söin pari lakua..
Ja appelsiinit maistuu todella hyvältä! Ja kiivit, ym.
 
Jooo hyi jauhenliha. En oo syöny kertaakaan plussauksen jälkeen, alko ällöttää heti!! Ja salmiakkia kun saisi, mä en niin usko siihen uuteen tutkimukseen. Mut avomies on ehdoton ja kiels multa salmiakin. :/
 
Takaisin
Top