Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miun luottoaamupala, eli hedelmät, tuli tänään takas ylös. Noh aamulla uppoo (ja pysyy alhaalla) vielä toistaseks suklaa. Kohta varmaan joutuu olla syömättä aamiasta -.-

Nyt ei millään uppoa salaatti. Mikä on kyllä hirveä sääli. :/ Mulla on ollut jo pitkään vaihe, että teen monta kertaa viikossa salaatteja ja koko perheelle maistuu ruuan kylkiäisenä. Mutta nyt ei vaan pysty. Stoppi tuli melkein yhdessä yössä. Onneksi kuitenkin eri raaka-aineet kyllä maistuu erillisinä. Esim. kurkku, tomaatti tai paprika on ihan OK leivän päällä. Mikälienee oikku taas...

Kloriitti tuoksuu ihanalle!! Ja toista viikkoa jo tekee mieli tomaattikeittoa, nam. Parin päivän välein oon tehny/ostanu valmista olon mukaan. Tänään on taas pakko saada. Ja Yosan metsämarjajugu <3 ihan parasta aamulla!

Mulla olis niin tehny mieli appelsiinimehua aamupalan kaverina niin on kyllä tänään käytävä hakemassa

Toi sushi on paha. Mä oon himoinnu plussauksesta asti ja välillä tulee ihan hirveenä se!! Mä oon kasvis susheja syönyt kyl :)

Minäkin olen välillä miettinyt, että pitäiskö itse pyöräyttää muutamat rullat. :)

Minä olen plussauksen jälkeen kerran syönyt kasvissushi aterian. Jos nyt parin kuukauden välein kerran syö, en usko levän määrän nousevan liian korkeaksi...

Minä olen plussauksen jälkeen kerran syönyt kasvissushi aterian. Jos nyt parin kuukauden välein kerran syö, en usko levän määrän nousevan liian korkeaksi...

Pitsa. Need I say more? En oo ikinä ollut roskaruuan perään mutta nyt on jo jonkin aikaa ruvennut iltaisin himottamaan oikein kunnon rasvainen pitsa. Yhden kerran olen antanut tälle himolle periksi ja kävin ostamassa siwasta kerralla kolme töiden jälkeen. :D Onneksi lähin Siwa palvelee klo 23 asti. Pitäis nyt vaan pysyä tiukkana...

Uuu pitsaa :p mut ei rasvasta, vaan semmosta vähätäytteistä mis on oikei rapsakka juusto :)) pitäsköhän illalla vääntää kanapitsat, jos mies vaikka hakis homejuustoa (tähän semmonen kuolaava hymiö)

Atrian valmis makaroonilaatikko :D Ja ketsupilla. En tiijä mikä tää juttu on, ku en yleensä eineksiä syö. Mut sitä nyt on pitäny ostaa töihin evääksi. :)

Tuulikki tää on jännä, johonkiii kirjotinki jo et hassua kun kotiruoka on vähän plää, mut sit ravintoloissa vois käydä syömässä, vaik ois melkei samaa ruokaa niin hyvin uppoo :p

Mun tekee mieli purkkitonnikalaa.. mutta enpä uskalla sitä syödä. Ja pitsaa mun tekee myös mieli koko ajan.

Suolakurkku on ollu nyt hyvää, leivän päällä ja pelkiltään. Ja äsken ajoin kaupasta kotiin pringles-purkki reisien välissä ja napostelin niitä :D

Mullakin on jo toista viikkoa hernarihimo! Ja itsetehtyä nimenomaan. Onneksi ei jaksa tehdä, koska oon ihan tarpeeks turvonnu ilmankin.

Takaisin