Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ tuo on kyllä totta, kyllä se leivinuuni olla pittää näille perinneruoille.. Meidän sähköuuni ei edes lämpiä kuin 230 asteeseen, ei sellaisilla lämmöillä mitään karjalanpiirakoita paistella!

nyt alko tekee mieli karjalanpiirakoi... toinen on leipä ja appelsiinimarmeladi onneks löytyy koton molempia ja nyt mä haistan jossai grillikanan mä haluun kans :) ukko pääsee kuulee ku tulee kotii et emäntä alkaa kiljuu mä haluun grillikanaa tai jotai grillilihaa...

Oliko se nut niin että fetajuustoa ja leipäjuustoa sai suödä?miten on halloumin laita?himot iski..

Voi syödä, jos ovat tehty pastöroidusta maidosta. Lukee tuoteselosteessa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

tuoresalaatti on uusin herkku kun tarpeetki löyty kaapista vaihteeks, vois syödä koko saatin yksin mut piti jättää muilleki kunha tulevat mut salaatti kyl ois kaivannu ananasta ja rusinoi. sit tekee mieli grillilihaa, sambusoita, riisiä jossa rusinoi ja kana tai lammaskastiketta, karjalanpiirakoita kananmunamargariinin kans ja mehua. tein eile tilausta miehelle mitä tarttis... :)

Muokattu viimeksi:
Kauheen monet hajut ällöttää,roskikseen kun vie roskia niin yökkö tulee,keitin äsken koirille makaroonia kanaliemessä,yökin. Hyi hitto että haiski pahalle,kauheen monet ruuatkaan ei uppoo,aika yks toikkosta ruokaa tulee syötyä ja pahoinvoinnit senkun jatkuu vaan ja väsymys. Millonkohan se raskauden kultainen keskitie alkaa? Sitä odotellessa,nyt rv13+0 :) edellisissä raskauksissakin voin pahoin,mutta en näin pahasti.

Mulla iski eilen illalla ihan ihmeellinen himo herne-maissi-paprika sekoitukseen tulikuumana. Ei muuta ku sisällöt kulhoon ja kulho mikroon, ja nannaa tuli... olis melkeen voinu vetää toisen pussillisen perään!

Gatusa ei! sambusa, pakko saada heti! :D muuten tekee mieli vesimelonia ja mansikoita.. Karkit, suklaat ym. On pannassa... Sokerit heiluu ties missä lukemissa..

emciliini sä tyhjentäisit mein pihan varmaa koht sit, meil on vesimelonei kasvamas ja alkavat tehä hedelmää, kurkut on jo alkan tekeen ja osa kurkuista on isoja jo. lisäks viinirypäleet on varmaa kuun lopussa kypsiä inshaAllah. viikunoissa on jo satokausi. persikat kypsyy.

Ne rakastaa sitä niin tein niille makaroonii kanaliemessä iltapalaks,syövät siis normaalisti ihan kaupan papanoita,välillä saavat "herkkuja" :)

masha'Allah, Gatusa voisin tulla kylään ;) mulla on niin ikävä egyptin kodin puutarhaa... mangopuita ja muota

Mun on pakko nyt ripittäytyä; aion polkasta (taas) tommosen 10 kilometrin lenkin, ihan vaan että voisin saada kaupasta hedelmiä. Eilinen reissu meni siinä mielessä mönkään, että mandariinit loppuivat kesken vielä illan aikana. Ja kurkku :(

Gatusa... kuulostaa aivan ihanalta. Haaveilen kuola poskella vesimeloneista. Täällä suomessa nuo ovat vaan edelleen ihan törkykalliita, ei niitä ihan joka päivä tule ostettua. Samalla hinnalla saisi vaikka n. 4-5 litraa maitoa.

tääl 1 vesimeloni maksaa n. 50 senttii mut ei ol makeit ku kasvihuonees kasvatettui, kohta me saadaa omast pihast hedelmii kunnol, persikat kypsyy, vesimelonit alkan kasvaa jne... mein isoin kurkku on jo esikon käden pitunen eli 40cm ainaki. tuossa mein viikunoi...

photo0284.jpg

Gatusa !! Ihanaa ..... mukavia herkkuhetkiä :)

Mun oma kauppareissu venähti 54 kilometrin pyöräilylenkiks. Ajelin kauppaan, hain mieluisia juttuja (no niitä paljon puhuttuja karjalanpiirakoita, ja hedelmiä. Ja sitten yks kiisseli... cittarissa on euron päivät!) ja päätin että teen maisemareitin kotiin. Jossain vaiheessa huomasin, että olenkin jo kangasalalla päin ja fillaroin siis kangasalan torille syömään jäätelöä. Sieltä sitten kotiin, ja täysin asianmukaisessa varustuksessa: farkut.... Hyvä kun lähti jalasta kotiin tullessa :)

Ei tota ajan tai kilometrien kulkua oikeen huomannut, kun meni napit korvilla erittäin lämpöisessä ja aurinkoisessa kelissä. Pyöräily on ihanaa muutenkin. :)

Nyt iltapalaksi pilkon parit hedelmät kippoon ja alan natustelemaan niitä!

No nyt kun tässä elän 14+1, hirveästi tekee mieli lauantaimakkaraa!! Sellaista kunnon viipaletta, pakko tänään ostaa kaupasta pötkö ja ainakin juhannuksena grillata lauantaimakkaraa :cool01

Takaisin