Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei, joku muukin työntää sinappia lähes joka paikkaan, en olekaan yksin! Jauhelihakastikeeseen, nuudeleihin, makaronilaatikkoon, ja jopa kanaan (/kastikkeen) sekaan..... grrr :grin

minttu eri muodoissa on edelleen kova sana mulle teenä, jäätelönä (jota en ol vieläkää saanu), karkki, purkka... sit hedelmät, salaatti, näkkäri jota ei ol saatavilla, salmiakki, lakritsi, mehut jne. maito ja jogurtti.

Mulla alko tehä ihan hulluna mieli makaronia! Jotain semmosta makaroni-kanasuikale sörsseliä jollain itsetehdyllä herkku hunajamarinadilla.. Lähti aika pikaseen ukolle viestiä, kun aiko käydä kaupassa töistä tullessaan :p

Jugurtit, maito, rahka, piimä, kaikki muu mahdolliset maito tuoteet. samoin kaikki hapan himotttaa... kasvikset kanssa menee alas, mutta toistaiseksi vaikeeta saada lämintä ruokaa menemään alas
:wav

Mun makeen himo alkaa saada uusia ulottuvuuksia,hunajaa vois tunkee joka paikkaan :grin Tänään aattelin kokeilla onnistuuko omenan dippaaminen hunajaan :p

Ällötykset on niitä mitä mulla on eniten ollu ja niitä on ollu jokseenkin paljon esim. en pysty jauhelihaa paistamaan, kun se paistamis vaiheen haju on niin "hirveä", valkosipuli, sipuli, liika maustettu ruoka haisee pahalle, mutta maistuu hyvälle, kahvi tuottaa pahoinvointia, samaa pahoinvointia aiheuttaa pojan hampaiden narskuttaminen. :D

Himoihin tätä en laske, mutta monta yötä nähny unta vihreistä oliiveista jotka on täytetty suolakurkulla :D

Ällötyksiin voisi luetella kanssa lähes kaiken mistä lähtee joku tuoksu/haju. Hajuttomat ruuat menee alas ja hedelmistä greippi ja granny smith omenat. Jos on mieto tuoksu, tällöin pitää huolehtia ettei erehdy haistamaan.

Gatusa: Ai jos vain saisit Valion päivänsäde (muistaakseni) mehua. Siinä on appelsiiniä, omenaa ja minttua lisätty. Todella hyvää.

Ainoana himona on sushi. Voin vielä eritellä itchibanin salmon onion roll.:happy093 Tässä on merilevää (jota ei suositella), raakaa lohta (jonka takia ei voi syödä...), majoneesia, kurkkua ja salaattia. Tätä dipattuna soijakastikkeeseen, jossa on wasabia *kuolaa* Oon yrittänyt saada edes yhden hyväksynnän kätilöiltä tähän himoon, mutta ei ole tullut. Joten ainut ratkaisu on, että synnytyksen jälkeensaa käydä herra ajamassa 100 km sushin takia:iroc :D

mabness no sitte ukko ajemaa vaa kunha pikkunen tulee joulukuussa maailmaan inshaAllah :) kuulostaa tuo mehu aikas hyvältä, täällä ku kaikki on vähä kiven alla. mun kaveri laitto mulle suomesta hiljattain äitiysvitamiinit, fazerin sinistä ja salmiakkia että selviydyn jonki aikaa :) kyl sitä kaipaa monia asioita mitä suomes sai hankittua tosta vaan kuten mehut, karkit, vitamiinit jne. mul ei ol sillai ällötyksiä onneks paitsi kala mikä tosin johtuu siitä lähinnä et tulee jo korvist ulos.

Himot: seksi, maksamakkara, karkit, tomaatit ym., välillä roskaruoka.
Ällötykset: karkit (välillä ällöttää niiiin paljon :D), jääkaapin haju, joidenkin ruokien hajut, puuro, kahvinpurujen haju, kahvi välillä.
Äkkiseltään ei tuu tuon enempiä mieleen, vielä ei sitten varmaankaan himot/ällötykset päässy valloilleen. :D

oonha minä jo kauan asunu ulkomailla...
täällä himona salmiakki, hedelmäkarkit mitä ei ol saatavissa siis suomalaisia, mehut, kylmät hedelmät.

Ällöttää lähes kaikki mitä yleensä syön! Jauheliha, kana, riisi, rahka.. yök :)
Huonosti on tullut syötyä.. banaania ja erilaisia mehua saan menemään.

Himot: kaalilaatikko, smoothiet ja hedelmät, kaurapuuro, kivennäisvedet..
Ällötykset: leipä, juusto, pullat ja muut leivonnaiset, kahvi, rasvanen ruoka..

Aattelin aamulla ku tein eväsleipiä että ooh naminami, sit tuli ruokkis nii hyi helv että meinas laatta lentää. Ihan väkisin sit söin ja nieleskelin ku ei muutakaan ollu ja kauhee nälkä. Yöks.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla on auttanut pahaan oloon Bonan hedelmäpiltit.... kannattaa kokeilla, jos hedelmät menee yhtään alas. Koska jos tulee ylös, niin on helpompi sitä kakia kuin paloja hedelmistä. Ja on vielä ihan halpaa, Bonalta saa about 30 sentillä noita pilttejä.

Tänään iski suklaahimo! Pakko oli hakea fazerin sininen kaupasta :( puolet jo syöty. Normaalisti syön suklaata pari kertaa vuodessa, jouluna ja pääsiäisenä...

Esikoisen aikaan saatoin syyä jopa kolme levyä putkeen, nyt oksettaa ajatuskin, hyi olkoon! Tänään meillä on ruokana makaronilaatikkoo, oli pakko jättää osa syömättä kun alko ällöttää se jauhelihan rasvasuus (se oli sitä jotain päälle 20%sta)

Takaisin