Himot/ällötykset

Mun alkoi yks päivä tehdä hirveästi mieli nakkikastiketta perunamuusilla ja tänään sitä oli sitten tehtävä :grin ja me ei yleensä ikinä syödä nakkiruokia etten tiedä mistä tuo himo tuli :grin
 
Mua taas ällöttää pelkkä ajatus makkaroista ja kahvia en oo nyt juonu kolmeen päivään
 
No täällä ei ole noita ällötyksiä. Eikä mitään varsinaisia himojakaan sen puoleen. Mutta syödä täytyy. Koko ajan. Jatkuvasti. Tauotta. Ruokahalu on loputon. Ja kaikki menee, ihan kaikki.
 
Mä olin hirveä sokerihiiri ennen raskautta ja kahvia meni monta kuppia päivässä. Raskauden myötä makeanhimo laantui täysin ja kahvinjuonti loppui kuin seinään. Yksi päivä nuuhkaisin ajattelematta kahvinmakuista suklaakonvehtia ja meinasi nousta oksu suuhun :D Sen sijaan leipää, juustoja ja perunaruokia tekis mieli jatkuvasti. Ja ruokahalu on pohjaton....
 
Lämpimät ruuat ei uppoa enää niin hyvin, tosin voi johtua ihan tästä kesäsäästäkin. Omenat on takuuvarma ruoka jos on yhtään pahoinvointia. Salmiakkia ja lakritsia tekis kovasti mieli, mut en tiedä johtuuko vaan siitä kun ne on nyt kiellettyjen listalla :grin Suklaa ei maistu yhtä hyvin kuin ennen raskautta, vaikka silloin ois voinu mennä levy tai parikin päivässä :wacky: Roskaruoka maistuu kyllä parhaiten, erityisesti Burger Kingin mozzarellatikut ja valkosipulidippi (huoh), voisin elää pelkästään niillä... :rolleyes: Maksamakkaraankin oon muuten onnistunut kehittämään himon, onneksi sitä saa sentään syödä kohtuudella!

Yks tosi omituinen himo on tullut: Ikean lihapullat ja perunamuussi! Mitkään muut lihapullat ei kelpaa, pitää olla näemmä ruotsalaisia! :smiley-bounce022
 
Itse joutunu käydä ulkona 2vkoa syömässä ku en oo pystyny kotona tekee ruokaa ku ei oo tehny mieli perus kotiruokaa. Tänää löysin ekan ruuan mitä pystyn syömää. Intohimona vaalee leipä ja nutella ja myös murot. :D
 
Ihan täytyi juuri todeta, että koiran ruuan esillelaitto toi yrjön kylään. Mies yleensä hoitaa sen puolen, mutta äskön laitoin itse. Se haju ja näkö... yöööhhh.
 
Hedelmäkarkkeihin on iskenyt kauhee himo normaalisti en juuri karkkia syö ja nyt pitäis pussi olla koko ajan vieressä.
 
Mun on kanssa parina päivänä ollu pakko hakee hesestä kerroshamppari :shy: ei oo kauheesti tullu käytyä aiemmin mut nyt ollu joku himo..ja molemmat on ollu niin että oon pässy töistä, kauhee nälkä iskeny ja asioille pitäny lähtee...siinä sitä on ratkennu sitten :hilarious: lämpöset voileivät on kanssa iltasin maistunu :hungry: muuten ei erikoisempia himoja/ällötyksiä. Salaatti välillä edellään ällöttää, työpaikkaruokalassa o_O ja peruna, hyh.:happy093
 
Ennen olisin vaikka voinut elää suklaalla ja nyt.... YÖK! Ja toinen suuri paheeni ennen, voimakkaat juustot. Ja nyt jouduin käskemään miestä heittämään juuston pois jääkaapista kun pelkkä sen näkeminen aiheutti kyökkäyksen :-D
 
Aamukahvin pystyn välillä juomaan, välillä en.
En normaalisti syö hampurilaisia, mutta nyt hampparit ja pizza houkuttaisi jatkuvasti...
Sipsit ei mene alas ollenkaan, vaikka normaalisti pidän niistä. :D
Myöskään suklaa ja juustot ei mene, vaikka ennen raskautta nautin niistä kyllä ja kovin.
Tomaatti ei myöskään uppoa, vaikka normaalisti söisin niitä parikin päivässä ihan tuosta vaan.
Hedelmät menee erittäin hyvin.
Tänään alkoi tekemään mieli koulunäkkiä! Pitää huomenna hakea kaupasta iso paketti näkkileipää... :D haha!
Ja oudoin: en polta ja normaalisti tupakka haisee mielestäni yrjöttävältä: nyt kadulla ohi kävelevä tupruttelija haisee mielestäni hyvältä!?!?! Niinku mitä ihmettä! :D
 
Pakastepizza ja hedelmät on semmone mistä ei oo huono olo tullut. Kauhee ongelma edelleen keksiä mitä voi suuhunsa laittaa.. Töihin lähtiessä suurin stressi on et mitä ihmettä syön.. Varsinki ku täytyy max 2-3h välein laittaa jotain suuhun. Iltapalan ja aamupalan välissä saa olla max about 8 tuntia tai saa taistella aamupahoinvoinnin kanssa..
Kohta 11+4 ^,^
 
Ootteko muuten kuullut semmoista, että jos tekee mieli suolaista ja rasvaista ruokaa niin olis poika tulossa ja jos maistuu paremmin makea niin tyttö...? :happy090
 
Ainoa mitä oon ite huomannu että on muuttunu pahan makusiksi, oli olut ja kuohari :P
Tuossa viime viikolla (vai millonhan..) kuumana kesäpäivänä miehellä oli olut, josta pyysin maistiaisen, ja bläääääh. Ennen raskautta mielelläni otin olien toisinaan, mutta eipä meinannu nyt ees se yks hörppy maistua.

Sitten hääpäivän kunniaksi otettiin kuoharilasit, itelleni pieni vain toki, ja empä tainnu sitäkään saada juotua. Heti puski vastaan.

Mutta nää on ehkä vaan hyviä ällötyksiä :D :P
 
Wadalma, mielenkiintoinen väite! Meille tulis poika tuon mukaan ja niin oon vähän itsekin aavistellut! Saa nähdä pitääkö paikkansa. :)
 
Ootteko muuten kuullut semmoista, että jos tekee mieli suolaista ja rasvaista ruokaa niin olis poika tulossa ja jos maistuu paremmin makea niin tyttö...? :happy090

Minulla esikoisen kohdalla alkuraskaudessa ei tehnyt mitään makeaa mieli mutta puolessa välissä olisin voinut elää pelkillä irtokarkeilla vaikka niitä en yleensä juuri koskaa syö :D Ja poika tuli..
 
Suurin himo on jäätelö, varsinkin pehmis. En saa tarpeekseni :p
Paljon ruokia jotka etoo, nyt tekee mieli ruisleipää + juustoa + kurkkua, normaalisti syön tosi harvoin.
Kaikki raikas on parasta, smoothiet, mehujäät ym.
Niin ja suklaa, menee monta patukkaa päivässä :joyful:
 
Takaisin
Top