Himot/ällötykset

5830

Jostain jotain jo tietävä
Helmimammat 2017
Onko tullut raskausajan himoja tai ällötyksiä?

Mä oon alkanu syömään ihan hirveesti salmiakkia! Vaikka sitä ei sais raskausaikana paljoa syödä. En vaan voi vastustaa! :D
 
Mä mussutan mehujäätä monta kertaa päivässä... Normaalisti en koskis pitkällä tikullakaan :grin
 
Mä söin edellisessä raskaudessa mehujäätä ihan älyttömiä määriä:) kaikki raikas ja kylmä on kans ihan ykkösjuttuja :)
 
Mua ällöttää pelkkä höyrytetyn parsakaalin tuoksu. Söin sitä ennen hyvillä mielin useasti viikossa, mutta nyt ei pysty tarjota edes lapselle, kun jo ällöttää. Muutenkin vähän etova olo ympäri vuorokauden ja parhaiten menee raikkaat hedelmät ja leipä. Puuro oli myös hyvää omenasoseella ja maapähkinävoilla. Frozen yoghurtia söin viikonloppuna reissussa ja sitä voisin nyt syödä vaikka joka päivä, harmi ettei täältä saa :/
 
Tähän saakka tehnyt mieli toisaalta raikkaita salaatteja, marjoja ja hedelmiä mutta myös suolakurkkua ja ryynimakkaraa. Varhaisperunat olleet myös sairaan hyviä!

Varsinaisia ällötyksiä ei vielä ole. Viime raskaudessa perunasalaatti aiheutti yökkäysreaktion välittömästi.
 
Mitään ei tee mieli. Jos ei tulisi niin kamala nälkä, voisin elää pelkällä vedellä ja raikkailla mehuilla.
 
Kurkkua ja vesimeloonia vois syödä jatkuvasti! Ällötyksiä ei vielä juurikaan paitsi että kahvi haisee inhottavalle mutta saan yhä aamukahvini alas :)
 
Syötiin sunnuntaina grillimakkaraa ja maistu ihan hyvälle mut illalla sit tuli oikeen kauhee ällö niihin enkä usko et enää menis yhtään murua. Harmi ku ei o koiraa et vois ne loput syöttää pois jääkaapista :D
 
Mulla on joka aamun kaurapuuro mustikoilla, omenasoseella, banaanilla ja kanelilla vaihtunu tuorepuuroon melkein samoilla höysteillä :) muuta en oo oikein vielä huomannut
 
Vichy. Litra- kaks päivässä. Mies ei voi edes istua mun vieressä sohvalla, jos on juonut kahvia.
 
Mun ei tee yhtään mieli mitään makeaa, mikä on kyllä tosi hyvä juttu! toivottavasti pysyy tämä koko raskauden! Nimim. Sokerihiiri
 
Ei oo vielä mitään himoja/kunnon ällöjä mut oon huomannu et musta on tullu kyl nirso et mitä haluan suuhuni pistää :D Ruokavalio on kaventunu ja se vaihtelee ihan tapauskohtasesti mikä maistuu ja mikä ei :D 6+4
 
Mulla ei oo myöskään vielä himoja/ällötyksiä :) yleensä aika kaikki ruoka maistuu hyvin edelleen kun on nälkä, tosin tietyt ruuat ei ihan niin houkuttelevia..salaatit on parasta (sellaset tuoreet/freesit salaatit, työpaikkaruokalassa ei oo aina niin houkuttelevia...:rolleyes:). Kauheen paljon ei enää tuu syötyä kerralla mutta muuten ihan hyvin uppoo ruuat ja herkut :grin
 
Himoina kaikki raikas, kylmä vesimeloni, mehujää, vesi. Ällöttää kaikki pullamössö, onneksi :D
 
Takaisin
Top