Himot/ällötykset

Kahvi yök, liha yök, kaikki kiinteä ruoka yök. Mehujää nam, vesimeloni nam, smoothie nam. Kaikki ruuat ällöttää! Vois kokeilla keittoja ehkä jos menisi alas.
 
Tänään tein lidlin pakastepussista nuudeli-broileri wokkia, ai nam! Perusjutuista ei oikein mikään maistu, ei leipä, ei jugurtti, ei hedelmät. Kirsikat sentään meni. Vaikeeta kun kaapit pursuaa ruokaa ja tuntuu silti ettei mitään mieleistä ole! Joutuu ehkä hakee lidlistä lisää wokkia :rolleyes:
 
Tein pellillisen mustikkapiirakkaa, ja alkuun näytti että sitähän on ihan valtavasti, mutta kummasti se vaan häviää...
Mutta mustikathan on ihan terveellisiä, eikö? :P
(Mitä ny siinä sivussa vähän kans voita, sokeria, täysmaitoa, valkosuklaata...)
 
Ruokalistalla on paahtoleipää ehdottomasti paahdettuna, voita ja mustikkakeittoa. Ne pysyy kohtalaisen hyvin sisällä. Melkeinpä kaikki muu tulee pihalle jossain vaiheessa. Nälkä on koko ajan ja muutakin saa syötyä, mutta tieto oksentamisesta ei innosta syömään.
 
Paahtoleipä ja mustikkakeitto kuulostaa hyvältä! Ite pystyn syömään pelkkiä nestemäisiä ruokia, mutta paahtoleipä vois toimia. Nykyään mietin ruuat niin et mitä olis helpoin oksentaa. Vielä ei ole onneks tullut ylös mikään.
 
Nyt on tullut se, että tekee mieli jtn ihan kamalasti ja sit ku sitä syö niin se ei oo enää niin hyvää kun kuvitteli :D esim, banaanijugurttia teki mieli monta päivää, mut nyt kun syön sitä, niin eihän se ole edes hyvää :'D
 
Nyt on tullut se, että tekee mieli jtn ihan kamalasti ja sit ku sitä syö niin se ei oo enää niin hyvää kun kuvitteli :D esim, banaanijugurttia teki mieli monta päivää, mut nyt kun syön sitä, niin eihän se ole edes hyvää :'D

Sama täällä!
 
Mulla tekee mieli hesen hamppareita :facepalm: sama oli esikosta.. elin pahimmat pahoinvointiviikot ykkösviilillä ja hesen safkoilla.. kumpiakaan ei ole tehny mieli syödä 1.5vuoteen ja nyt taas :woot:o_O:yuck: hapanmaitotuotteet rauhotti mahaa ja oli helppo oksentaa.. hese.. no on siinä ainaki nopeita hiilareita :bag: ja on se kyl semmosta höttöä et helposti seki ulos tulee.. ja esikosta tuli alle 10kg kaiken sen oksentamisen takia, joten samapa tuo mitä syö kuhan pysyy jotenki sisällä :meh:
 
Mä oon syöny himona vispipuuroa. Nyt se kyl alkaa riittää :D Ja pinaattikeitto on naminami :D Jauheliha ja muut paksut liharuoat iso yök..
8+4
 
Söin äsken purkillisen sipulisilliä. Nyt hieman heikko olo... Ei normaalisti todellakaan mitään lempiherkkua!
 
Hesen ruokia tekee mieli myös mulla, sama oli esikon odotuksessa. Viili menee myös alas mut jugurtit on yök! Kaikki sokeroidut ällöttää. Hedelmiäkään en himoitse niin miten yleensä. Kylmä ananas on tehnyt kauppansa ja samoin jäiset marjat. Banaania en meinaa saada alas. Kyllä on ronkeli tämä meidän vaavi :joyful:
 
Vaati kunnolla itsehillintää etten kurvannu kauppareissulla mäkkärin autokaistan kautta :P

Normaalisti syön pikapurilaisia ehkä pari kertaa vuodessa, mutta nyt pitää myöntää että tässä raskausaikana on kokoajan semmonen pieni hese/mäkkifiilis. Pitää varmaan antaa periksi, kun eihän sitä kasvavalta lapselta voi mitään kieltää :P
 
Mun tekee kans mieli Heseruokaa, tai oikeastaan kerroshampparia, enkä yleensä syö kovin mieluusti pikaruokaa. Nyt vaan saa nähdä koska pystyy seuraavan kerran käydä Hesessä, kun toissapäivänä grillihamppari potkas parin tunnin päästä takasin. Saan oksentelun takia syötyä tai juotua iltapäivällä tai vasta illalla ja tuntuu, että kroppa oikeen huutaa korkeaenergistä mässyruokaa. :P
 
Mulla oli myös jossain vaiheessa tuo mättöruokahimo päällä. Nyt ällöttää kaikki syöminen, ei oikee mitää tekis mieli suuhun laittaa. 3. raskauden kohdalla meni täysin makumieltymykset uusiksi, aloin tykätä ruoista, joita ennen en voinut sietää ja toisinpäin.
 
Mulla ei oo oikeestaan mitään himoja tai ällötyksiä...kaikki ruoka ja herkut menee niinkun aiemminkin :eek::p syötyä tulee kyllä ihan reilusti, kaikkee...:grin Kuinkahan käy ton painon kanssa :rolleyes::hilarious:
 
Tekee mieli kaikkea raikasta, kurkkua, vesimelonia, mansikoita. Syön kasvispäällysteet miehenkin leivän päältä, kun olen laiska pilkkomaan paprikaa itselle :P
 
Mä oon tehnyt soda streamillä vichyjä joihin sit pilkkonut sekaan millon mitäkin kurkkua, rypäleitä,sitruunaa ym ku pelkkä vesi ällöttää. Kahvikin etoo mut pakko juoda et herää aamuisin.
 
Mulla tekee mieli suolaista. Tein ruuaksi jauheliha-chorizokeittoa ja olipa se hyvää! Kyytiläisenä oli näkkäriä ja lauantaimakkaraa! Mies nauroi kaupassa kun ostin lauantaita, että nyt on taas himo iskenyt kun me ei ikinä osteta muuten sitä.

Nälkä on koko ajan, käsittämätöntä että vaikka on maha täynnä niin silti on nälkä!! Kroppa ihan seonnut tän raskauden myötä.
 
Takaisin
Top