Himot/ällötykset

Miulla mielihalut vaihtelee aika paljon. Äske käytiin kaupassa ni tuli ihana maustekurkkujen tuoksu ni oli ihan pakko ottaa niitä mukaan. Mies ihmetteli et enhän mie ole ennen niistä välittäny, no nyt kyl välitin melkei koko kurkku uppos täs illalla.. Ja lohi ei maistu ei millään. Pakottamalla pitäny syödä sitä et ees vähä menis alas! Ja aamuisin ei meinaa mennä mikää muu alas ku jugurtti.
 
Mulla ei meinaa mikää maistua. Tänään kaupas teki mieli jugurttipäällysteisiä marjoja ja pähkinöitä ja ostin hemmetin kalliin pussillisen ja tuola se on avaamattomana :D ja mustikoita ja mansikoita oon pakastimesta vetäny.
Alkuraskaudes himoittin salaattia ja juustolastuja sinne, nyt ne yököttää molemmat ja homehtuu jääkaappiin.
Omenamehu on kans sellanen mitä tulee juotua. Ja kaakao. Ja ruisleipä vaikka oon sitä monta kuukautta vältelly ku se turvottaa.
 
Mä en saa alas enää salaattia, mikä on tosi huono juttu kun pitäs nyt syödä terveellisesti. Ennen tein aina salaatin ruuan kanssa mutta nyt ei pysty. Eilen kokeilin että tein taas salaattia ruuan kanssa ja yrjö lensi samantien :depressed: entiä mikä siinä ällöttää, varmaan ku ei maistu oikein millekkää. Onko kellään muulla käynyt näin? Mulla ei edelleenkään mitään tee mieli, pakko jotain saada alas..
 
Vaahterapuu mulla kävi ihan sama juttu salaatin kans. En viikkoon oo pystyny enää syömään sitä ja siihen asti se oli ainut mikä meni alas. Nyt pakotan vähän väliä itteni jotain syömään mutta ei oikee maistuisi mikää.
 
Eilen oli saatava piirakkaa. Marjapiirakkaa. Ilman sokeria, ja mahdollisimman kirpeät marjat! :-D viime viikolla vähän omena paistosta ja viikonloppuna pussillinen kauraleipää jossa on jyviä :-D
 
Ei oo vielä mitään himoja/kunnon ällöjä mut oon huomannu et musta on tullu kyl nirso et mitä haluan suuhuni pistää :D Ruokavalio on kaventunu ja se vaihtelee ihan tapauskohtasesti mikä maistuu ja mikä ei :D 6+4


Sama täällä... Mikään ei meinaa maistuu ja huono olo jatkuvasti
 
Vaahterapuu, mua ällöttää kaikki kasvikset :hungover: mikä on ehkä vähän huono juttu :grin mutta hedelmät ja marjat menee kyllä ja satunnaisesti porkkana.
 
Kummassakaan raskaudessa ei ole erityisiä himoja tai ällötyksiä ollut :) nyt kun on ollut vähän huonompi olo niin kahvia ei ole tehnyt mieli kuin harvakseltaan :)
 
Kirottua...mun rupes tekemään mieli taas Manchego-juustoa ja viinirypäleitä melkeen keskellä yötä kun uni ei tule. Josko salaa kävisin jääkaapilla...........
 
Mä voisin syödä pussi tolkulla sipsiä :D ja mehua menee todella paljon, vesi ei maistu :sad001 ja jotenkin aamulla ällöttää kaikki, mut illalla ku alat syömään niin söisit vaikka hevosen :eek:
 
Täällä kans kaikki ruoka ällöttää aamun ja päivän, iltaa kohti helpottaa mutta silllonki pienissä erissä :D

kivennäisvesi on nyt himottanu jo viikon ja se menee paremmin alasku normi :D

ennen on oo kismeteistä välittäny ja nyt ne on kauheen suurta herkkua :D pitää vaa hillitä, ettei kovin useesti vetele :D

Suolanen ja kylmä menee helpoiten. Esim. Lidlin lihapullat :D vaikka eines vihaaja oonki, mutku hyviä! :D
 
Takaisin
Top