Himot/ällötykset

Ja närästys tuli hyvin jouluruuista! Hyi! Pari yötä valvoneena voin sannoo että kannatti jättää lääkkeet hakematta. :D
 
Täälläkin ihan omaa tyhmyyttään hankittu närästys, tuskin liittyy juurikaan raskauteen... Olen nyt oppinut, että ei kannata vetää kinkkua, laatikoita ja puolta rasiaa konvehteja juuri ennen nukkumaanmenoa. Ainii ja kolme joulutorttua oli kans ehkä vähän huono idea. Ei paljon renniet auttanut, vaikka meni varmaan kokonainen liuska yössä. Ehkä sitä onnistuis tänä iltana pitämään kinkku ym. himot kurissa ja tulis nukuttua vähän pidempiä pätkiä... :grin
 
Mua hieman nauratti toi Wadalman selostus aiheuttajista :D vaikka ei saisi toisen närästykselle nauraa...
 
Mulla ei kyllä närästys oo vaivannu, mutta ai että on janottanu yöllä. Tuntunu että posket on ollu ihan lommolla ja sit puol litraa pitäny vettä hörppiä. Ihmekkös tuo että sit sa vessassa juosta. :D
 
Gagezzz, joo närästysmysteeri on ehkä pikkuhiljaan selviämässä :hilarious: mutta jatkan näitä kliinisiä tutkimuksia ehkä vielä ensi yönä (koska kinkkua ois viel vähän jäljellä..)
 
Mun keho tuntuu reagoivan puutoksiin herkästi ja himot tulee sen myötä. Kuukausi-pari sitten alkoi kaamea himo kaakaonibseihin ja kas kummaa hb oli laskenut ja suonenvetoja alkoi tulla öisin. Niitä nibsejä on PAKKO saada joka päivä ainakin kourallinen! Nyt oli ilman rautalääkettä hb hitusen noussut.
Muutama viikko sitten alkoi tehdä hulluna mieli vihreitä papuja ja niihin aikoihin foolihappotabletit loppuivat. Papuja menee suunnilleen 300g pussi illassa, joskus enemmänkin. Voi toki olla sattumaa, mutta huvittaa silti miten hyvin osuu kohdalle.
 
Mikähän puutos mulla kun himoitsen appelsiineja :bookworm: ne on taas loppu niin pitää hakea uusi säkki.
 
Mä sanoisin että pussillinenkin kerrallaan saattaa pahimmassa himossa mennä jotain klementiinejä :D tosin niissä on se ikävä vaikutus mulla et pistää närästää, mutku aina himoille ei vaan voi mitää
 
Ne punaiset omenat, nam! Täytyy vaan tsekata mitä se iso omena sanoo sokeriarvoissa!
 
Mä oon vast viimeaikoina vetäny manskuja ihan älyttömästi!! Päärynä on kans tosi nam mut kaikissa muissa muodoissa paitsi itse hedelmänä [emoji3]
 
Takaisin
Top