Himot/ällötykset

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2017' aloitti 5830, 14 kesä 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. niemja Luottohahmo langoilla Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Mä rakastuin siipiweikkojen hot wings -kastikkeeseen. Tungen sitä joka ruokaan :D
  2. Candys Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Mä rakastan Siipiweikkoja. :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. Wadalma Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

Voi persus, nyt iski järkyttävä himo kanansiipiin! :bored: Kiitos tästäkin... :laughing002
    • Tykkään Tykkään x 2
  4. jenni89 Sukkela juttelija Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Miulla ällöttää kanan haju!
  5. Hipsuli90 Satasella mukana keskusteluissa Helmimammat 2017

Hmm, uppoisikohan nuo kanansiivet :D nyt on tehnyt vaikka mitä mieli ja sit kun sitä tekee niin saa ihan pikku annoksen alas :sad001 päivällä maistuu sit liiankin hyvin työpaikan lounas :eek: illalla on ruennut vähän kaikki eväs tökkimään :sad001
  6. Milla94 Vasta-alkaja

Himot: suklaavanukkaat ja oikeestaan kaikki makea ja hedelmät
    Ällötykset: jauheliha ja kana niitten haju jo saa oksennusrefleksin ja niitä en ole koko raskauden aikana voinut syödä ja nyt olen viikolla 15+3
  7. Wadalma Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

Eilen ku tulin koulusta ja näin bussipysäkillä hesen mainokset, oli pakko jäädä bussista pois ekan hesen kohdalla ja käydä vetämässä juustoateria... :oops: Nolotti kauheesti enkä kehannu miehellekään tunnustaa, kun just viikonloppuna kävin nepalilaisessa ja sit sunnuntaina oli pakko tilata pitsaa kun katottiin leffaa ja siiinä ne söi pitsaa! Oon aiemminkin ollut perso roskaruualle, mutta nyt nää himot alkaa jo olla ihan päättömiä! Tosi omituinen tunne, kun on PAKKO saada jotain tiettyä (roska)ruokaa, ja tuntuu että tulee hulluks jos ei saa (ja pian)!! :eek: Yleensä onnistun kyllä taistelemaan pakkomielteitä vastaan mutta joskus on pakko ratketa :wacky:

Mies lähetti mulle just vähän aikaa sitten linkin jostain tutkimuksesta, jossa oli yhdistetty äidin raskaudenaikainen rasvainen ruokavalio on yhteydessä lapsen ADHD:seen.... Tosi kiva :meh:
  8. niemja Luottohahmo langoilla Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Tää mun hotwings-kastike episodi pahenee, nyt dippailen kesäkurpitsaa ja porkkanaa siihen :D
    • Tykkään Tykkään x 3
  9. Candys Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Porkkana ja hot-kastike, nam!
  10. Wadalma Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

niemja, sullahan on terveelliset dipattavat! Mun oli tänään taas pakko eksyä mäkkiin...tosin mistä muualta saa eurolla sopivan kokoisen välipalan (joka maistuu yhtä hyvältä)?? Ehkä banaani kaupasta olis parempi vaihtoehto.. :sorry:
  11. Gagezzz Piirimestaruustason postaaja Helmimammat 2017

Hyyyyyhhhh! Tänään haistellu ruokkiksella työkavereitten ruokia niin ehdottomaan ei listaan lisätään kala ja lenkkimakkara, koska hajusta jo nousi kurkkuun...
  12. KultaHippu Hyväntuulinen höpöttäjä Helmimammat 2017

Satsumat :love2
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. baabuska Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

14. _sissi Puuhakas puhuja

Mandariinit :Heartred
  15. Vaniljavadelma Oman äänensä löytänyt

Mä voisin syödä kermaviilidippiä suoraan purkista! Erityisesti ranch-kastike himottaa. Ja vaniljakokista tekis kamalasti koko ajan mieli! Tietty myös kaikkea kiellettyä kuten sushia tai ranskalaisia juustoja!
  16. Gagezzz Piirimestaruustason postaaja Helmimammat 2017

Ranchdippi ❤ voisin kans vaan lusikoida sitä purkista!
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. Wadalma Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

satsumat! :p ja uunilihaa oon himoinnut jo vaikka kuinka kauan... :woot: ja sulatejuustoa lusikoin suoraan purkista salaa... :shy:
  18. baabuska Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Porkkanat on muuten myös mun ihan favorite listalla...
  19. Suzy91 Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Satsumat! Omnomnom... 10 meni yks ilta, mies katto vieressä että mitä hitsiä :D

Curry oksettaa, yhh!
  20. Candys Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Liha yöks! Hedelmät menee; rypäleet, satsumat, omenat. :)