Himot/ällötykset

Nyt on tullut kova himo appelsiinimehuun. Makeakin alkaa pikkuhiljaa maistua, elämäni rakkaus suklaa on edelleen plääh mutta irtokarkit alkaa maistua, mitä kumisemmat ja esanssisemmat sitä parempi :grin Mutta viime viikolla alkoi omituiset vatsakrampit heti syömisen jälkeen, erityisesti pasta ja porkkana on pahimmat vatsanväänteiden aiheuttajat! Välillä vesikin aiheuttaa ihme kipristelyä :sour:
 
Täällä himottaa kaikki suolainen ja rasvainen, täytynyt sopia itseni kanssa että perjantaisin saa herkutella ja muina päivinä yrittää syödä terveellisesti ettei lähde ihan käsistä. :D Voisin varmaan elää ranskalaisilla ja sipseillä. Ja kylmä kivennäisvesi maistuu taivaallisen hyvältä!
 
Mulla on hirvee himo Fazerin super salmiakkipastilleihin. Niitä menee joka päivä muutama. En ota stressiä asiasta :)
 
Päärynä, uudet perunat ja musta tee ovat tosi nam. Onneks teetä saa juoda enemmän kuin kahvia, joten vaihdoin kahvin teehen. Tuli kiukkuiseksi kun piti miettiä kolmea kuppia vain päivässä. Teessä puolet vähemmän kofeiinia :wink joten tarvittaessa jopa 6 kuppia voi juoda.
 
Sipsit edelleen pop, salaatti tökkii edelleen. Pakko yrittää syödä vaan terveellistä. Irtokarkkeja voisi vetää vaikka kuinka paljon :D ja kaikki muukin makea maistuu :P
 
Eilen oli pakko saada Hesen juustoateria. Kyllä maistui hyvältä pitkästä aikaa! :P Suolanen on alkanut jotenkin himottaa. Heinäkuussa oli astetta terveellisempi kohde, mansikat...
 
Lämmin ruoka ällöttää edelleen :/ salaatit kans, väkisin vaan alas. En saa vissii tarpeeks ruokaa alasku paino tippuu kokoajan :-o mut onneks tota ylimäärästä on mut silti :D

omenoihin tullu kauhee himo, voisin vaa syyä niitä.. Mut nytku radi selvis nii niitäki saan vaan 3 päivässä :D toivon mukaa pian ruoka maittais, pitää tehä vaa neutraaleja ruokia ni ehkä se siitä :D toivottavasti
 
Mä en ole voinut käydä pitkään aikaan edes lukemassa tätä ketjua kun kaikki tekee niin pahaa :-D täälläkin alkanut pikkuhiljaa makea taas jo maistua, jopa suklaa joka ällötti hetki sitten kyökkäykseen asti. Nyt vaan yrittää toppuutella ettei tulis liikaa syötyä :-))
 
Sama juttu ruoasta puhuminen, näkeminen, tv-ohjelmat ruoasta ovat ällöttäneet. Yksi mitä on tehnyt mieli koko alkuraskauden niin suolakurkut :) ja tänään kaiholla haistelin kaverin punkkulasia :)
 
Jännää toi et tekee pahaa ees puhua tai nähdä, kun mulla on koko ajan tehnyt mieli syödä koko ajan
 
Jeps, kokoajan nälkä, ja kaikkea tekee mieli :P

Nimim. Viimeisin himo -> hodarit. On vissiin pakko käydä pian jonkun nakkikiskan kautta, kun mies ei nakeista ja makkaroista välitä, niin se on turha ostaa tykötarpeita kotiin...
 
kuinka paljon omenaa saa syödä :DDD voisin pussillisen vedellä mut oon malttanu pitää sen yhdessä omenassa... :D mut eihän se nyt pahaa tee jos syö kaks omenaa... :DDDD
 
kuinka paljon omenaa saa syödä :DDD voisin pussillisen vedellä mut oon malttanu pitää sen yhdessä omenassa... :D mut eihän se nyt pahaa tee jos syö kaks omenaa... :DDDD

Ei tee! Mä vetelin pari viikkoa sitte 5 omenaa päivässä..... Nyt radi arvot estää, saan onneks 3 edes :D ihan sairaan hyviä!

Ostettiin eilen caffi-kaupasta käsintehtyjä konvehteja, ne on ollu mun suurinta herkkua aina. Nyt ne ei maistunu yhtään hyvälle! Mitä mulle on tapahtunu! :D
 
Sä oot vaa raskaana :D ehkä mä pysyn siinä yhdessä. Luin et liika omenoiden syönti jotenki tuhoo raudan imeytymistä mut en sit tiedä.
 
Ostin tänään maksamakkaraa kaupasta. Näin yksi yö unta maksamakkaravoileivästä ja nyt täytyi antaa periksi. No, sitähän sai kuitenkin syödä 200 g viikossa, joten pitäisi olla turvallisilla vesillä.. :angelic:
 
Näkkäri ja Voilevi! Joskus ala-asteella popsin niitä menemään monta päiväss. Nytki menis. Ja tuoresalaatissa salaattijuusto ja tuoresipuli Voi vitsit, ku on hyviä.
 
Omenoissa tuskin on mitään rajoitusta, mutta sokeriarvojen takia ei ehkä kannata vedellä kiloa kerralla :D Jos on suomalaisia omppuja ja syö kuorineen niin nehän on tosi terveellisiä :)

Oon muuten huomannut, että jos joku mainitsee jonkun ruoka-aineen, niin mun alkaa monesti ihan välittömästi tekemään sitä mieli ihan hulluna! :grin Luin Kertsin viestistä epähuomiossa tuoresipulin hillosipuliksi, ja iski järjetön himo vaikka en oo niitä yleensä muutenkuin jouluna syönyt :p

Ja oon päättänyt etten voi enää mennä kauppaan ilman miestä, ostelen ihan mitä sattuu kun himojen mukaan mennään :grin Eilen tarttui mukaan mm. nakkeja, suolakurkkuja (mutta saan yhdistettyä nää kätevästi nakkikastikkeeksi!), vanukkaita, rusinoita, paahtoleipää (kotona pakkanen täynnä vaikka mitä leipää), ainoa ei-heräteostos oli perunat ja kerma mitä lähdin kauppaan hakemaan :shy:
 
Wadalma, minä lähdin eilen hakemaan kaupasta oivariinia ja palasin maksamakkaran, appelsiinien ja vesimelonin kanssa. Oivariini jäi siis kauppaan...
 
Minäkään en uskalla kamalasti käydä yksin kaupassa. Aina tarttuu ylimääräistä ja epäterveellistä mukaan :-D
 
Takaisin
Top