Hermoilut ja pelot

N. kahden viikon tauon jälkeen pahoinvointi muistutti itsestään. Yököttää ajatella syömistä ja on lievästi krapulainen olo. Noh, kunhan ei mene yhtä pahaksi ku oli alussa(jokainen suupala piti miettiä kellon tarkkaan).

Tänään oleva nt ultra vaan hieman pelottaa...toivottavasti mitään ei ole vialla.
 
Pikkuisella kaikki kunnossa. Chillasi ultrauksen aikana :) Sydän sykki ja oli just siinä missä pitikin. Kokoa onkin hieman enemmän joten laskettuaika muuttui. Vielä kuiten pysyn lokakuisissa hermoilijoissa, ku yhdistelmäseulan tuloksia odottelen(verikoetta ei vielä tutkittu, turvotus 1,6mm)
 
Nyt alkoi pelottamaan, että on keskenmeno käynnissä :nailbiting: Tänään on tullut veristä vuotoa vessakäynneillä ja hieman valuu myös pöksyihin. Tiistaina on ultra, niin siellä selviää sit tilanne.

rv 10+2
 
Moikka Pönttö! Ja sori tämä vastausviive - työt ovat vieneet tämän mennessään. Juu ollaan käyty lisätutkimuksissa, mutta mitään ei löytynyt, paitsi etten joka kk ovuloi ja että munasolujen laatu on ikäiselleni tyypillistä. Suosittelen kyllä menemään tutkimuksiin.
 
Saatoin saada sunnuntaina jonkinasteisen ruokamyrkytyksen termospulloon pesineestä bakteerista. Minä ja mies sairastuttiin tasan yhtäaikaa. Vatsa meni aivan sekaisin. Ja muutenkin kun hermoheikko olen niin nyt pelottaa että olen myrkyttänyt vauvamme. :'(
 
Ruokamyrkytyksessä ja ns vatsataudissa on samasta asiasta kyse: elimistöön päässyt sinne sopimattomia bakteereita ja elimistö pyrkii poistamaan ne oksentamisen ja ripuloinnin muodossa. Toki raskauden aikana sairastettavassa taudissa toiset bakteerit on toisia haitallisempia. Jos sinulla ei ole kuumetta, se on hyvä asia. Eikä kuumeenkaan takia tarvitse välttämättä hermostua enempää. Jos oireet on ns paikallisia eli suolisto-oireita, vauvasi on todennäköisesti turvassa. Ja tärkeää on huolehtia riittävästä nesteytyksestä. Mutta voisit soittaa neuvolaan, jos siellä osaisivat paremmin lievittää pelkoasi.
 
Muokattu viimeksi:
Tänään kävin ultrassa ja pikkuisen kehitys oli pysähtynyt :sad010Elämäni kauhein syntymäpäivä tänään :sad001 Koko aamu mennyt itkiessä. Pitäis jaksaa vielä iltavuoroon.
 
Mikä ihme tätä mun pikkuista vaivaa. Aiheuttaa sydämen tykytyksiä silloin tällöin. Taas pyyhkiessä haaleaa punertavaa/rusehtavaa. Tällä kertaa hieman selkeämmin ku viimeksi, mutta ainoastaan pyyhkiessä ja todellaki pikkuisen. Eilen illalla sama. Kipuja ei ole pieniä nipistyksiä enempää. Olen tääl huolissani ja hieman wut wut wut?
Viikko seuraavaan neuvolaan.
 
Osanotot Marrelle. Itselle käynyt pari kertaa samoin, ja voin vaan kuvitella kuinka maassa fiilikset on.
 
Kiitos teille! Ei tätä toivo kellekään! En voi hakea sairaslomaa, koska en halua että työpaikalla saadaan tietää. Mulla ei ollut mitään vatsakipuja ja vuoto on ollut tosi niukkaa. Neuvolatäti sanoi että odotettavissa on tyhjennysvuoto. Semmoinen olo on ollut viimeiset pari viikkoo, että kaikki ei ole kunnossa. Nyt joutuu odottelemaan tyhjennysvuotoa, sit kuukautisia ja kaikki alkaa taas alusta. Mikä on raskasta!
 
Pahoittelut Marre keskenmenosta! Joutunut itsekin kokemaan km:n. Toivottavasti kuitenkin tyhjentyminen onnistuu niinkuin kuuluukin ja pääsette pian uudelleen yrittämään. Eivät vielä kuitenkaan lähettäneet polille hakemaan lääkkeellistä apua tyhjentymiseen? Voi olla raskasta odottaa, että oma keho tajuaa päästää irti pienestä. :sad001Ja tarviiko teillä töissä sairaslomatodistusta näyttää nimenomaam pomolle? Meillä se lähetetään suoraan omaan työterveyteen, eikä siellä niin kiinnostuneina lueta niitä diagnoosikoodeja. Työyhteisöön voi ilmoittaa vähän ympäripyöreänkin syyn... Voimia sinulle!
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut marre. :sad001

Soitin neuvolaan ruokamyrkytysasiassa, sanoi että yleensä jos näin on että ruokamyrkytyksen on saanut, ja äiti menee niin huonoon kuntoon että joutuu tiputukseen niin silloin vauvakin on vaisumpi. Ei pitäisi olla mitään hätää siis jos kuitenkin meni nopeasti ohi ja ruoka pysyy sisällä.
 
Takaisin
Top