Hermoilut ja pelot

Voimia Marre! Tuleva kiertojen odottelu tuntuu nyt ikuisuudelta, mutta niin se aika vaan menee päivä päivältä. Toivotaan että tyhjennys sujuu hyvin ja saatte pian uuden plussan! Eivätkö tosiaan antaneet lääkkeitä tyhjennyksen alkamiseen? :/ Tuo vuodon odottelu kuulostaa kyllä kurjalta. :sad001
 
Ei ollut mitään puhetta tyhjennys lääkkeistä. Täti sanoi vaan että kaavintaa ei nykyään mielellään tehdä. Tää odottelu on tosi tuskasta. Pääsis jo yrittämään uutta raskautta. Onnea muille odotukseen! Poistun tältä foorumilta.
 
Voi tätä jännittämisen määrää, ku odotan edelleen seulontatutkimuksen tuloksia. Puhelin ei ole soinut, joka on hyvä juttu. Mut sitä ei koskaan tiedä tuleeko puhelu vai kirje. Ja milloin. Kui kauan näitä tuloksia pitää yleensä odottaa?
 
Älä pimmi turhaan hermoile. Mun käsittääkseni suurin osa ongelmista olisi jo ultrassa turvottanut pahasti. Meillä kirjeen tulo kesti tällä kertaa kauemmin, esikoisesta tuli heti seuraavana päivänä.
 
Täällä kans eilen peittojen heiluttelun jälkeen rupes tuleen kirkasta verta paperiin.. Olin ihan et ok tullu ennenki, kunnes pyyhkäsin uudelleen ja pieni hyytymä paperilla.. Itkin monta tuntia " ei mun vauvaa" ja mies piteli.. Tosin se loppu siihen eikä oo mitää tullu sen jälkeen.. Toivotaan että siellä joku vielä hengissä.. Vasta ens ke ultra.. Yöllä ei oikein meinannu uni tulla kun pelkäs heräävänsä lätäköstä. Onneks mies vei tnä kylpylään niin saanut muuta ajeteltavaa. Pitäkää peukkuja! ❤️
 
Etkös säkin nyt ole jo ihan hyvillä viikoilla..ei se alkio enää mikään pikkuhyytymä paperissa ole! En olisi noin selkeän syyn (peittojen heiluttelu) jälkeen huolissani.
 
Etkös säkin nyt ole jo ihan hyvillä viikoilla..ei se alkio enää mikään pikkuhyytymä paperissa ole! En olisi noin selkeän syyn (peittojen heiluttelu) jälkeen huolissani.

11+2 tänään..
Joo sitä mäkin koitan itelleni takoo, mutta skitsokuskitso :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: M&S
Tiedän tunteen! Mutta on se kaveri jo 4-senttinen, ei sitä ihan pikkuhyytymäksi kutsuisi. :wink
 
Viikkojen vuotojen ja 14+3 synnytyksen kokeneena en enää ihan pienistä tuhruista pelästy. Vuosin nimittäin PAljon ja pikkukaveri sinnitteli kyydissä. Että yli 10 viikolla ei voi enää vahingossa pyyhkäistä vauvaa ulos... Lohdutuksena. :)
 
Itselläni on nyt ollut tässä lähipäivinä kunmallista mahan juilkntaa, jomotusta ja vihlontaa.. :sad001 varsinkin tänään on vihlonut aika paljon oikealta puolelta alavatsasta ja pelottaa ihan hirveästi mitä tämä on!! Välillä sattuu enemmän ja välillä vähemmän... viime ultran mukaan joka tehtiin 9+3 ja vastasi 8+3 niin kai nyt sit olis 11+2 :/

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Niin ja mitään vuotoja ei tähän asti ainakaan ole ollut :)

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Karolii, niitä kipuja yms. vihlontoja voi olla hyvinkin kovina, kun kohtu siellä kasvaa ja venyttää ympäröiviä kudoksia. Vasinkin, jos kipu on tollaista aaltoilevaa, niin hyvin vahvasti kuulostaa kasvukivuilta.
 
Samaa mieltä kuin Pauveli, että niitä kipuja tulee kyllä ja vaikka missä muodossa. Viime raskaudessa kärsin kaiken maailman kivuista laidasta laitaan alkuraskaudesta synnytykseen asti niin en enää säikähtäisi oikein mistään muusta kuin kunnon suppareista. Tällä kertaa kipuja on ollut jo nyt paljon vähemmän, venynyt kai paikat viimeks sen verran et EHKÄ pääsee nyt vähän helpommalla.
 
Milloinkahan sitä pääsisi siihen vaiheeseen, että voisi vaan ajatella kaiken olevan hyvin? Viidennellä kuulla kuitenkin elellään ja silti vessakäynnit jännittää "tuleekohan verta" - mentaliteetilla. Huoh.
 
Itse ainakin odotan varmoja liikkeitä, sitten saa viestiä suoraan mahasta, että täällä ollaan. Mutta varmasti senkin jälkeen niitä huolestumisia tulee...
 
  • Tykkään
Reaktiot: Kia
Sama täällä. Voi kun tuntisi jo kunnolla pienen liikkeet. Ei näistä pienistä muljuiluista ja kareiluista oikein voi olla varma että mitä ne on.
 
Mulla alkanu tuntumaan jo pientä "tietyn tuntuista" kuplintaa kohdun kohdilla. Alan olla melko varma että pikkuinen se siel viestittelee. Pari kertaa olen onnistunut pienen pienen hetken morsettamaan sen kanssa :)
 
Takaisin
Top