huh heijaa, kun osaa olla tukalaa...
taas kaupassa ollessa tuli supistuksia ja kipeitä, mut sit ne loppu kun kotiin pääs..
siis kipeet, pinkeeksi menee kyllä aika ajoin.
mut tää tukala olo jäi, ei täällä kovin lämmin olo, ulkona kuiten sataa tällä hetkelläkin vettä.. ei nyt onneks ukosta, kaupasta tullessa ukosti...
oon yrittäny nukkua, mut ei oikein tule mitään kun esikko on tosiaan kipee, kuumetta oli viimeks 38.7, nukku sen jälkeen hetken päikkäreitä ja nyt ollu taas vähän virkeämpi, paitsi että alko valittamaan masua ja kurkku kipua... yritä siinä olla sit hyvä äiti kun itteä sattuu :( hiukka paskaäiti fiilis päällä, onneks on yks kaveri kylässä viel tän päivän, huomen lähtee vasta pois.
toisaalta toivon että tää vaavi syntys nyt, mut toisaalta toivon ettei, en mie ole viel valmis... tuleva kummi tossa just päivällä soitti kun tultiin kaupasta ja just silloin oli kova supistus päällä niin tää alko jännäileen ihan sikana. saapi häntäki sit pyytää esikon vahdiksi kun synnytys alkaa :) jee, yks huoli vähemmän taas, tosin on hänki töissä et saattaa ikivästi mennä päälleikkäin.. mut kuiten...
onko kellään muulla muuten viel napakorua paikalla? tai sormusta sormessa?
mulla on molemmat edelleen paikoillaan :D napakorussa on yli puol senttiä viel varaa ja sormi ei ole yhtään turvonnu, sen verta mitä normaalistiki näkyy jälkeä niin näkyy nytki..
muuten Nia se on ihan sama kenet saat kaveriks facebookissa joka on jo siin ryhmäs niin se voi pyytää sut liittymään, tai näin ainaki olen tajunnu sen :D