idaho
Puuhakas puhuja
Moon: Joo niin mäkin haluaisin uskotella ittelleni. Et turvotus ois nyt sit oire siihen, et synnytys olis lähellä. Mut epäilenpä tätäkin nyt niin syvästi..:) Hiivatulehdus näillä ilmoilla.. YÖK.. Toivottavasti säästyt siltä..
Cilmi: Onko uutisia kuulunut? Miten labrat? Jännittää.. Ja toivottavasti nyt ei ihan sitten mene lääkärin ennustus pieleen..
Siala: Josko nyt alkais sitten synnytys lähestymään..
Josku: siis katotaaks teillä neuvolassa kohdunsuun tilanne?? Aika luksusta..
Mä en jaksa oikeen enää innostua mun supistuksista. Ku niitä tulee joka päivä ja on tosi kipeitä. Mut siltikään mihinkään ei olla lähetty. Ja painetta tuntuu ja vihloo ja sattuu. Mut ku se on niin jokapäivästä, et niihinkin on ny jo tottunu. Kait se joskus tästä näin..
Voisinpa mennä neuvolajutut kirjottaa ihan tonne oikeeseen osotteeseen..
Äh.. Täällä taas kunnon helle!! Siis ihan törkeen kuuma.. HUOH!
Viime yönä ei tullu oikeen nukuttuu.. mut aamulla olisin voinu nukkuu vaiks kui pitkään.. mut piti neuvolaan lähteä.. Ja toisaalta poikaki olis jo heräilly..
Mies siis lähtee tänään humppailemaan.. Se tarkoittaa herkkupäivää äitille.. Kaapissa irtonamuja ja jädeä.. Nam nam.. Niitä odotellessa..
Hyvää viikonloppua!!
Cilmi: Onko uutisia kuulunut? Miten labrat? Jännittää.. Ja toivottavasti nyt ei ihan sitten mene lääkärin ennustus pieleen..
Siala: Josko nyt alkais sitten synnytys lähestymään..
Josku: siis katotaaks teillä neuvolassa kohdunsuun tilanne?? Aika luksusta..
Mä en jaksa oikeen enää innostua mun supistuksista. Ku niitä tulee joka päivä ja on tosi kipeitä. Mut siltikään mihinkään ei olla lähetty. Ja painetta tuntuu ja vihloo ja sattuu. Mut ku se on niin jokapäivästä, et niihinkin on ny jo tottunu. Kait se joskus tästä näin..
Voisinpa mennä neuvolajutut kirjottaa ihan tonne oikeeseen osotteeseen..
Äh.. Täällä taas kunnon helle!! Siis ihan törkeen kuuma.. HUOH!
Viime yönä ei tullu oikeen nukuttuu.. mut aamulla olisin voinu nukkuu vaiks kui pitkään.. mut piti neuvolaan lähteä.. Ja toisaalta poikaki olis jo heräilly..
Mies siis lähtee tänään humppailemaan.. Se tarkoittaa herkkupäivää äitille.. Kaapissa irtonamuja ja jädeä.. Nam nam.. Niitä odotellessa..
Hyvää viikonloppua!!