Helmikuun lörppisketju

Juu mulla kans maha karvanen :p Ollu melkein raskauden alusta asti :confused: Hiukset onneksi on päässä. Kynnet ja karvat kasvaa hurjaa vauhtia edelleen ja sheivata sais vaikka pari kertaa päivässä tai siltä se ainakin tuntuu :woot: Onko kellään muulla kasvanu varpaisiin pitkiä karvoja? Mulla oli aivan järkyttävän pitkiä, oikeesti parisenttisiä karvoja varpaissa :eek: Oli pakko nyppiä pois, oli niin apinaolo!
 
Kiva kun tieto tulee, niin vihdoinkin saa tehdä päätöksiä et hakea vai ei. Viime kerralla laitoin äitiyspakkaushakemuksen viimeisenä mahdollisena päivänä, kun halusin saada uuden mun silmään nätimmän pakkauksen, ja se vaihtuikin juuri silloin ja uusi pakkaus tuli!
 
Onnea Pähkinä88! Mullakin vaihtui siviilisääty ja sukunimi viime syksynä. Plussakortti tuli heti ensimmäisenä uudella sukunimellä erikseen pyytämättä, pointsit siitä Keskolle. :grin Toisena tuli Kela-kortti. Pankkikortissa kesti kauemmin kun uusi sukunimi päivittyi niiden järjestelmiin aikamoisella viiveellä. Uuden ajokortin hain myös vasta 2 kk viiveellä, aikaisemmin ei vaan ehtinyt eikä jaksanut... S-Bonuskortti ei vaihdu näköjään automaattisesti enkä uutta jaksa erikseen hakeakaan. Ei sillä niin väliä. :)
 
Onnea Pähkinä :Heartred Ja eipä tartte sit mennä mihkää isyyden tunnustuksiin ku on naimisissa :) Enkä nyt sitten tarkota että ne ketkä ei oo naimisissa olis jotenki huonompia :)
 
Onnittelut Pähkinälle!

Täällä on vietetty viikonloppu vatsataudissa. Alkoi lauantaina illalla sillä, et koko suoli tyhjeni hurjalla teholla ja yöllä aloin oksentamaan. Eilinen meni maatessa ja mahakipuillessa. Illalla alkoi pikkuhiljaa onnistua syöminen ym, radista en oo välittänyt pätkääkään ja mittailutkin jää vielä tältä päivältä pois, koska tuskinpa saan tänään syötyä juurikaan mitään ihmeellistä, eipä sillä että uskaltaisinkaan.

Näyttää siltä että esikoinen olis selviämässä ilman tätä pöpöä. Hän tosin sairastikin vatsataudin 2 viikkoa sitten, että olis ihan hyvä jos säästyisi tällä kertaa. Tää tuntuu olevan aika paljon rajumpi versio.

Mies tosiaan alkoi kanssa illalla oksentamaan ja on aikalailla voipunut.
 
Joo mullaki vielä monet itse muutettavat esim. Tuo ässä bonus on vanhalla nimellä ja on naimisiin menty 3v 3kk sitten :) Ajokortin uusitin kyl sillon pian :)
 
Mä haluaisin vartalotyynyn (sellanen pitkulainen, mikä paremmin pysyis tossa jalkojen välissä nukkuissa)! Googlettelin tuossa aikani kuluksi ja ainakin lidl on sellasta joskus myynyt halvalla. Onko joku kiinnittänyt huomiota onko niitä vielä siellä saatavilla tai mistä voisi ostaa? Kaveri ompeli sellaisen itselleen mut mua ei huvittais alkaa...
 
Mun s-bonuskortti on edelleen vanhalla nimellä, on aina hauska nostalgiafiilis, kun osuu silmiin. Nimi vaihtui siis yli 2,5 vuotta sitten :D
Mullakin edelleen vanhalla nimellä tuo kortti ja kesällä tulee 7 avioliittoa täyteen. Mitä sitä turhia hötkyilemään :wink
 
Anselmiina:Itse olen yrittänyt sellaista myös metsästää, mutta ei ole löytynyt! :sad001

Mä voin kertoa, että täältä huutelee yks niin masukipeä nainen kuin voi vaan olla! Alotin aamun siivoamalla ja menin sit yksin nostelemaan meidän sänkyä, kun piti sen alta matto saada. Ei ihan mikään kevyt sänky kyseessä.. Enkä edes ajatellutkaan mitä kipuilua se voi saada aikaseks! :eek: Sen lisäks kilometrejä kertynyt tänään 9,5 km ja askeleita 14tuhatta. Mua kolottaa just nyt niin törkeesti, että pääsispä (minnekkäs muualle kuin) kylpyammeeseen!! :D
 
Mulla on semmone lidlistä ostettu pitkulainen vartalotyyny ja se on ihan mahtava sijoitus ollut! Se on mun paras unikaveri tällä hetkellä.

Mulla vaivana lähinnä se, et tyyppi on niin alhaalla et pieninkin muljaus aiheuttaa semmosen olon et lirahtaa housuun ihanjustheti! Se on ihan h******n p*rstä.

Meil oksennustautisairashuoneilu jatkuu, likka tällä kertaa. Ei säästynytkään vaikka aluksi siltä vaikuttikin. :sad001
 
Onkos muilla tullut raskausarpia? Oon rasvaillut bio oililla rv 15 saakka ja toistaiseksi arpia rinnoissa ja jaloissa. Vastaavia mitä tuli teini-ikäisenä, valkosia viiruja.
Mun täytyy myöntää, että mä en HALUA niitä.. :|
 
Takaisin
Top