Helmikuun lörppisketju

Lidlissä oli jotain amerikanjäätelöitä, joissa olis ollu maapähkinävoita ja mä kuolasin niitä vaikka kuinka kauan siinä :eek: Oli pakko jättää ostamatta kokonaan, kun olis ollu pakko ostaa kaikki! :p Ja Ainon mustikkajäätelö... NAM!
 
mulla tullu teininä kans reisiin arpia, mut raskauksista ei mitään, nyt 33-v.

ekassa rasvasin koko ajan ja venyttelin välilihaa, muutama tikki synnytyksessä. tokassa välillä muistin rasvailla, välilihaan en koskenu :D yks tikki tais tulla. nyt en oo jaksanu tehä mitään millekään :D se on se oma rentous ja vauvan tulovauhti.

ja lantionpohjalihasjumppa on mulla ainaki saanu paikat timmimpään kuntoon ku mitä oli ennen lapsia..et no worries :D

mä oon aatellu et jos ei hirveesti liho, ja pitää rintsikoita ja tukivyötä ni auttaisko se ehkäsemään arpia..ei niin paljon pääse venymään iho..?! mut tod.näk. siihen ei auta ku geenit :sad001.
 
ja nennaemilia, tottakai pitää raivolla pistää paikat kuntoon! mulla samaa, mitä huonommin kulkee ni aivan varmasti lähen konttaan legoja patterin takaa ja lajitteleen pieneks jääneitä vaatteita pois kaapista tms..:D

pahimmillaan konttaan yöllä vessaan ku ei pysty käveleen :O
 
Mulla on jo mahassa valmiina teini-iän lihomisesta johtuvia arpia, joten raskausarvet ei pahemmin haittais. Vielä semmoisia ei ole kyllä edes tullut, saa nähdä säästynkö niiltä sitten kokonaan...
 
Mulla on teiniajoista jääny rintoihin raskausarvet, nyt ei ainakaan vielä ole uusia tullut, eikä toi mahanahkakaan vielä ihan mahottomasti kiristä, mutta saa nähä miten käy loppuraskaudesta
 
Joo mulla on kans vanhat lihomisen aikaan saamat arvet mut en oo uusia vielä bongannut :D
 
oi kun sais jäätelöä.. joku ihana suklainen ben&jerrys, omnomnommmm!!!! Nooh, kyl se kesä sieltä tulee! Ja grillauskausi! Kesä on siinä mielessä otollinen aika tiputella vauvakiloja, et meil syödään aika paljon salaatteja ja grillattua broileria ja kalaa ja semmosta.. Tosin kesässä on myös ne jätskit ja muut... Elämän suuria haasteita! :wink
 
Oi, ei saa puhua jäätelöistä. Nyt on ihan pakko saada maistaa tuota mokkapalajäätelöä... :)

Minä olen jostain lukenut, että arpien tulo on tosiaan geneettistä. Toisille tulee vaikka kuinka rasvaisi jne. Tosin olen kyllä kutinan vuoksi rasvannut silti. Tuntuu hyvälle.

Mutta jos ei siitä huoli niin jostain muusta sitten... Napa on alkanut kohota uhkaavasti ja jotenkin typerästi stressaan sen ulos pullahtamista. Enpä ole arvannut että napa on mulle näin tärkeä! Mites muiden navat voi?
 
Hahhah Aida, mäki stressaan mun napaa :joyful: Ei oo vielä pullahtanu mut varmaan kohta!

Onko muilla vauvat kääntyilleet mahassa? Mulla on eilis aamusta asti ollut todella kipeä alavatsa, niin liikkuessa kuin istuessa, kokopäivän siellä möyrittiinkin oikein kunnolla ja tänäänkin kivut jatkuu vain, ei ole supistuksia siis, ihan vain kipeä. Luulenkin että vauva on nyt pyörähtänyt johonkin suuntaan, puolentoista viikon päästä on onneksi taas ultra että siellähän se selviää mutta ompahan vain epämiellyttävän tuntoista.
 
Mie harhauduin tänään täysin gradun teosta kun kävin miettimään, että olisipa hieno jos olisi raskauden aikana kertyneestä painosta viivadiagrammi. No ei muuta kuin powerpointin kaaviot auki ja exceliin naputtelemaan jo aiemmin ylöskirjattuja painoja. Voi sitä tyydytyksen määrää kun sain diagrammin tehtyä! Nyt voi sitten ihailla tuloksia ja seurailla mihin paino kehittyy ja millä päivämäärillä :Heartred
 
Mulla on semmonen ns syvä napa, niin pelottaa et ku se sitten joskus pullahtaa niin kauhian ulos tulee kyllä. Vielä on pysynyt sisällä vaikka pohja jo näkyy.
 
Esikoista oottaessa napa pysy syvällä loppuun saakka mut nyt se on enää vähän sisällä ja osittain jo pullottaa reunoista ulkona...Pelkään et tällä kertaa se pullahtaa kokonaan ulos..
 
Miullakin on sellanen syvä napa, mutta nyt tässä rv31 tienoilla alkaa kyllä kovasti näyttää siltä että pullahtaa ulos vielä.. Pohja näkyy jo uhkaavasti :D
 
Etsijä: Joo, vauva kääntyilee kyllä, mutta lähinnä sivusuunnissa. Mies tänään viimeksi nauroi kun aamulla herätessä mun maha oli ihan vinossa vasemmalle ja suihkun jälkeen oikealle. Kaveri tykkää selvästi tunkeutua aina toiseen reunaan.
 
Muakin huolettaa napa! Miehen kanssa yhdessä ollaan kauhulla seurattu, kun se vaan mataloituu ja mataloituu, kohta varmaan pullahtaa pihalle. Ja on niin hassun tuntuinen! Täällä käydään napakeskusteluja siis päivittäin. Oikeasti ollaan molemmat kiinnitetty paljon enemmän huomiota napaan kuin muuttuvaan vatsaan tai rintoihin :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
Aida. Eikö sulla tuo pyöriminen aiheuta kipua ollenkaan? Aiemmin olen kyllä kans huomannu että maha on vinossa vähän milloin minnekin mutta tää on jotain erilaista nyt. Tää päivä on menny ihan vaan maatessa, ei löydy oikein asentoakaan missä ei sattuisi, ylös nousu on hirveää, kävellessä ihan ok ja etukumarassa istuen, selkäkin on toiseltapuolelta aivan juntturassa.
 
Mulla ei pyöriminen satu, ainakaan vielä. Tottakai tulee epämiellyttävä paineen tunne mahaan mutta menee nopeasti ohi kun toukka on asettunut uuteen asentoon :)
Mulla on myös syvä napa niinkuin monella täällä tuntuu olevan. Pohja näkyy jo hyvin, mutten usko että ihan lähiviikkoina vielä pullahtaisi :D
 
Mulla myös kääntyilijä mahassa. Ei niinkään potki tai nyrkkeile, mutta myllää kaiket päivät!
 
Takaisin
Top