Helmikuun lörppisketju

Jonsku nyt kun sanoit ton lippa sanan ni mulla on ihan samanlainen.. :D
 
Tuleeko muille semmosia hetkiä vielä, että ikäänkuin unohdatte mahanne ja sitten kun se osuu silmiin, niin ootte ihan, että "oho!" :eek: Mulle tulee edelleen sillon tällön, että ihan pelästyn, että onpas mulla iso maha ja jonku sekunnin sadasosan ajan se tuntuu vaan siltä, että oonpas mä paljon lihonu :p Sekava selitys, mutta ehkä joku muu on yhtä pölvästi ja tajuaa :grin Ihan äsken vaan vilkaisin alas ja olin ihan, että hui kauhee ennenku taas aivot alko pelittään! :rolleyes:
 
Lippanapaiset toukokuisten odottajat :D olis valmis ryhmän nimi mutta ei varmasti ehkä oo riittävästi asiaa oman navan ympäriltä :D hih hih
Anteeksi tämä omaan napaan tuijjottelu :D:D:D hih hih :D
 
Hellis, kyl mullakin on ihan samaa, unohan sen oikeastaan kokoajan ja sitten töissä oon hoomoilasena kun joku kysyy, että milloin vauva syntyy, niin mikä ihmeen vauva??? :woot: :grin:grin:grin
Sama homma kun löytyy hyvä asento missä ei paina mikään ja olo on ihan normaali mahaton niin aina sitä hätkähtää kun se "pomppaakin" esille :grin
 
Etsijä: Ei ole vauvan kääntyily kipua aiheuttanut. Välillä kun oikein sivuun tunkee niin tuntuu kyllä epämukavalle ja tekee mieli työntää sitä toiseen suuntaan. Neuvolantäti viime viikolla kyllä kysyi kun harjoitussupistuksista puhuttiin, että tunkeeko vauva välillä alas päin. Käski soitella jos suppareiden lisäksi tuntuu siltä, että painuu niin alas että tekee kipeää. Kannattaa siis ehkä omalta neuvolatädiltä kysyä jos enemmänkin tuntuu kipeältä.

Tästä tuli ihana napagallup! Kiitos naiset! Nyt tuntuu paremmalta kun ei ole asian kanssa yksin. Toivotaan että mahdollisimman monen navan syvyys riittää eikä ehdi pompata esiin!

Minä huomaan unohtavani mahani myös välillä. Lähinnä silloin käy niin, että törmään johonkin. Ei ihan niin kapeista väleistä enää mahdu mistä ennen sujahti vaivatta (mm. eilen törmäsin omaan mahaani kun pyykkiteline oli nostettu käytävään).
 
Aida. Joo ajattelin että käyn tänään lääkärillä jos ei helpota mutta aamulla heräsin ilman kipuja, eli luultavasti vauva löysin asentonsa viimein, huh :)
 
Mulla vauva on tosi usein niin päin, että toinen pää on alhaalla vasemmalla ja toinen ylhäällä oikealla. Kiva asento, kun ei oikeestaan tuo rakkopotkuja, mutta oikealta puolelta alimmat kylkiluut alkaa olla joskus tosi hellinä. Potkiminen/lyöminen ei oikeestaan satu, mutta jos se puskee voimalla (yrittää suoristua tjsp), niin se on välillä aikas epämukavaa :hungover: Kaikki liikkeet on kuitenkin edelleen kiva tuntea. Tulee aina semmoinen jee kaikki hyvin olo. :hilarious:
 
Mä en kyllä oo pystyny unohtaa tätä masuu hetkeksikään.. Voi kunpa mullekin kävis välillä noin kun mulla jomottaa nykyään aina jostain tai sit supistaa tai muksu painaa tuolta alhaalta niin lujaa et sattuu tai jotain muuta...Onneks meiän kuuhun on enää 2kk.. Jeeee...
 
Mä yritin tänään tunkea itseni levitetyn pyykkitelineen kanssa makkarin ovesta olkkariin (josta oon ennen mahtunut sujahtaa ihan mainiosti telineen kanssa), kunnes pienen tunkemisen jälkeen älysin luovuttaa etten tule mahtumaan samaan aikaan siitä mahani ja telineen kanssa :D Aikansa kuitenkin otti ennen kuin älysin edes lopettaa, tulipa tosi fiksu olo mut onneksi kukaan ei ollut näkemässä mun pyristelyjä :D
 
Heh, meinasin just tänään hiipiä makkariin niin ettei mies herää torkuilta, mut maha olikin iso ja se osui oveen :D
 
mä pelkään että mun napa repee ku iho vaan ohenee ja kiristyy..sattuu niinku ja ei pysty koskeen. mulla on aina synnytyksen jälkeen sit napa yhtä isoo rupee ku on repeilly..:O
 
Takaisin
Top