Helmikuun lörppisketju

Joo, toivon kanssa. Tosin en oo nyt just ihan vakuuttunut. Siitä saakka kun söin aamupalaa niin ollu vähän vellova olo, söin aamupalan jälkeen välipalaks kaurapuuroa ja se vähän rauhoitti, mut saa nyt nähdä.. jännityksellä ja kauhulla odottelen mitä tuleman pitää...

Nennaemilia. No voi pöh jos nyt sullekkin iskee mahatauti..

Mulla on tänään kunnon valivali -päivä :D Naurattaa oikein itteäkki mikä pönttö oon. Hyvin mene mutta menkööt :D
En siis tosissani valita, kunhan oon vaan murissu kaikenlaista.. Esim. Tekisin just mitä tahansa, että saisin kylpyammeen! Mikäs olis ihanempaa kun mennä sinne lämpöseen veteen köllöttelemään..

Samat kylpyammeaatokset ollu täälläkin. Tulin just uimahallista lillumasta :) Voi elämä sitä tunnetta, etten ookaan vaan kaikinpuolin kipeä möhköfantti vaan osaan kellua ja uida niin kuin normaali ihminen! Oli muuten jännää olla tiirauksen kohteena, koska meikäläisen turbomahasta ei voi enää parhaalla tahdollakaan erehtyä. Kaikki mummelit tuli hymyileen mulle ja masulle.

Eikä, oon niin kateellinen! :o
En ees tullut ajatelleeks uimahallia.. Sinne siis, kiitos :D

LMK juu kyllä täälläkin sattuu möyrintä, ja tuntuu muutenkin epämukavalta. joskus on pakko mennä kylkimakuulle vaan että vauva ei ois nin "sisällä" möyrimässä. loppuvaiheessa sekään ei kyllä auta. hikottelua ei oo viä ollu, aiemmista muistan sen hyvin :)

Täällä kyllä jotkut vilkasee mahaa mut onneks ei tuu lähemmäs hymyilee :D Uiminen on kyllä ollu mukavaa raskaana, en ookkaan vuosikausiin käyny uimahallissa :P nyt piti ostaa ihan 10x kortti sinne. Ja uimisen jälkeen on ihana mennä lilluttelee lämpimään altaaseen missä on hierovia suihkuja ja sit hetkeks poreammeseen :P

Mun kävi tekee mieli nyt uimaan kun puhuitte siitä :) Pitääkin käydä testaamassa pitkästä aikaa. Tossa vieressä sattuu sopivasti olee UH & FIX:n uimahallikin :)

Mullakin pyöri sukat jalassa ja meinas tulla itku, kun mies tuli vaan eilen ja näytti mulle kylpylän sivuja ja sano, että tonne mennään ennenku vauva syntyy!:woot: Ihan alkuraskaudessa oltiin kans hääpäivän kunniaksi paikallisessa kylpylässä, mutta sillon tuntu tosi hassulta mahaan se vedessä oleminen, niinku pikkunen olis rutistunu :eek: Mutta näin muhkeemmalla mahalla se tunne on varmaan ihanan soljuva ja kelluva vaan :)

Olin kylpylässä pari viikkoa sitten, enkä oikein tiedä tykkäsinkö siitä! Siis nornaalisti rakastan vettä, mut nyt tuntui et muksu kellui ja ahdisti ylävatsaa (tosin mulla oli vatsa ihan täynnä mikä saattoi hankaloittaa asiaa), ja uima-asentoon oli vaikea päästä kun vatsa kinnasi. Tiedä häntä. Mutta lämmin vesi teki kyllä hyvää! Meidän vanhassa asunnossa oli kylpyamme, ja mulla on vieläkin, yli vuosi muutosta, suruaika käynnissä sen taaksejättämisen vuoksi :/ ja nyt se olisi ihanampi kuin koskaan! Onneksi kämppä oli muuten niin kaikinpuolin huonompi ja mahdoton muksun kanssa, niin ei oikeasti tarvitse haikailla takaisin. Mutta se amme!!

Mulla ei ole koskaan ollut ammetta, mutta aina oon haikaillut sellaisen perään! Nyt olis kyllä ihana :shy:

Meillä oli amme kun olin pieni :) siellä oli jotenki niin ihana lillua :) kyllä kelpais nyttenki :)

Oi että toi uiminen kuulostaa hyvältä.. :) Tarvis varmaan käydä ostaan uudet uikkarit ja suunnata uimahalliin..En viitti mennä noilla pikineillä sinne kun ovat varmaan pienet tisseistä ja muutenkin..

Jumalauta, ulkona paistaa aurinko!!!!!!!!!!!! Uskomaton valoilmiö nähty taivaalla :woot:

Joo, se uiminen oli uskomattoman ihanaa. En o päässy moneen kuukauteen oikein uimaan, ku oli tää muutto ja paikallisen uimahallin remppa. Ny ku oon täällä porukoilla evakossa, koska oon ollu niin huonossa jamassa, ni oli helppo kävellä uimahallille vähän uimaan, vesijuokseen ja lilluun. Suosittelen! Oli siinä kyllä vähän miettimistä, että mihin kohtaan sen vesijuoksuvyön oikein säädän. Rupesin muistelemaan, että taisi olla ehkä JMT, joka oli samaa pohtinut (tai sitten ei).

Meiän beibsun uus harrastus on myös kiivetä mahollisimman ylös niin, että on vaikea hengittää kunnolla, ja potkia mua palleaan ja kylkiluihin. Ekoja kertoja on todella tuntunut siltä, että joku on just parkkeerannu autonsa mun päälle. Kohtu on jo parin sentin päässä kylkiluiden yhtymäkohdasta, ja rupee pikkuhiljaa ahistaan (27+5). Vaikka mulla tätä pituusmittaa jonkin verran onkin, niin se ei valitettavasti kohdistu selän alueelle. Oon tossa vähän vilkassu noita äitiyskortin käyriä ja kattellu, että kohdun pitäisi kasvaa vielä mukamas 10 senttiä. Mittailin, että jos näin kävis, niin mun kohdun korkein kohta olis varmaan jossain mun kainaloiden kohalla! Eihän se voi olla mahollista. Pakkohan mun on vaan pullistua ulos. Tai sitten se 10 senttiä tulee ulospullistumasta kuperasti :wideyed:

Mangusti:

Apua, mitenköhän päin sä joudut olee tossa kuukauden päästä! :D

Todellakin vähän kylmää tää kohdun kasvu näin kääpiön selällä varustettuna! :nailbiting:

Kyllä toi vesijuoksuvyö tulee ittellä aikalailla tohon rintojen alle, kuitenkin silleen et on kylkiluiden päällä niin ei paina mistään kohdasta mahaa :) Sunnuntaina tuli viimeksi kävästyä vähän lenkkiä vetämässä altaassa :) Tänään oli kyllä ihan loistava keli lenkkeillä kun aurinko paistaa ja lämmintä se 4 astetta. Icebugit oli kyllä poikaa kun toi meidän oven edusta on ihan peilikirkkaalla jäällä :( Ja oli tuolla noita liukkaita paikkoja muutenkin lenkin aikana. Huomenna sitten taas töihin, nää menee nää vapaa päivät super nopeasti

Mä oon nyt tänää kävelly korttelin ympäri pari kertaa ku aamulla kävin kaupassa ja sit naapurikadulla kahvilla miehen veljen perheen luona :) Kummityttö 1v 2 kk heräs just päikyiltä ku menin niin oli yhtä hymyä ku kummitäti oliki tullu kylään :D

Alan oleen ihan kurkkuani myöten täynnä näitä liukkaita! Aamu alkoi ihan hyvin, ja tuntui että liitoskivut on kohtuusiedettävät tänään. Kunnes sitten meinasin pihalla liukastua, onneksi en kaatunut, mut jalan lipsahdus ja sen nopea korjausliike sattui niin, että huusin ääneen :/ ja sen jälkeen liitoskivut onkin ollu ihan uusissa sfääreissä.. Mikä turhakepäivä tästäkin tuli!

hei, mä oon satuvee ja mä oon sokeriaddikti. söin tänään 4 twixiä. kyllä, neljä. mulla saattaa ehkä olla pieni ongelma :D nyt ihan oikeesti mä lupaan vähentää.

kävin tänään hammaslääkärissäkin, soitin aamupäivällä kun paikka irtos, niin sainkin SAMALLE päivälle ajan vaikka olin ihan et ei siihen nyt silleen satu!! sitte kysyin lääkäriltä samalla että voisko varata ajan perustarkistukseen, ja ei haittaa vaikka menee pitkälle, niin se varas HUOMISEKS sen?! näköjään ku välttelee niin se toimiiki paremmin kun se, et vakuuttelee kuinka paljon sattuu!! oisin mielelläni lykänny sitä..:P

p.s. suvitus, samoin kaikki paikat kipeenä lekurireissusta, ku piti varoo jäätä, lihakset ja nivelet ja kaikki :(

Takaisin