Mulla menee viel nippanappa takki kiinni, huono vaan ku vetskari usein lipeää usein siinä vaiheessa kun saan vedettyä sen navan yli irti niin, että se on kiinni enää vain leuan alta

epäkäteviä tämmöset vähän vajaa +10kg
Niin ja meillä alkoi juuri perhevalmennus joka kestää yht.6kertaa, vaikken ensisynnyttäjä enää olekkaan niin aattelin mennä ihan vaan synnytys-osion vuoksi virkistämään muistia. Tämän lisäks ONNEKS pääsee myös sairaalaan kierrokselle, jos ei olis päässyt niin olisin mennyt sinne muuten vaan hihhuloimaan jotta löytäisin sitten ilman panikointia h-hetkenä oven josta pääsee sisälle
Ja mielialat menee mulla nykyään tosi sekava raiteista vuoristorataa pitkin, joka päivään tuntuu nykyään mahtuvan ainakin; itkua, naurua, extra-hempeilyfiiliksiä, raivoa, masennusta, hihittelyä, yksinäisyyden tunteita, iloisuus-aaltoja ja hallitsemattomia pölinätuulahduksia.. Hämmentävää tämmöinen ailahtelevaisuus, varsinkin kun tuntuu kaikki tunteet tulevan todella voimakkaina. Mut tälläinen mä oon aikalailla aina ovuloidessakin, nyt tää on vaan taas jatkuvaa niinkuin viime raskaudessakin

Ei sovi mulle laisinkaan mielestäni nää raskauden tuomat hormonimuutokset