Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäpäs panostin ja kävin ostamassa miehelleni ruusun :p Ihan vain sen takia että on "jaksanu kattella mua" ja että kun on ystävänpäivä :) Anoppi ei sitten tullutkaan kyläilemään mutta sisko ja hänen mies tuli kakkua syömään niin ja isänikin piipahti kakkua maistamaan.. tein kaksi voileipäkakkua ja toinen möllöttää tuolla jääkaapissa vielä... hmmm. Täytyy varmaan pyytää huomenna kaveri kylään lapsineen niin eiköhän sekin kakku saada tuhottua :grin

Mä oon ollu tänää tosi tosi väsynyt.. Hyvä etten pystyy oo nukahtanut. Viime yöstä ei mitää hajua. Tiedän, että syötin poikaa mutta ei mitää hajua että mihin aikaa, montako kertaa, kummasta tissistä tai missä asennossa. Vähän unenpöpperössä tehtyä :grin

Sain mieheltä ystävänpäivälahjaks tollaset suolakivilaatat, jotka on tarkotus lämmittää uunissa ja laittaa sit jalkojen alle vartiks. Kuulemma rentouttaa ja samalla puhdistaa kehoa. Ainoo et ne on nyt niin tulikuumat et pitää oottaa et jäähtyy vähän muuten palaa jalat :) Ohjeen mukaa kyl lämmitettii.

Hyvää ystävänpäivää minunkin puolesta kaikille mammoille!

Minun rakas mieheni osti mulle suklaarasian ystävänpäivän kunniaksi ja minä heti sille rähjäsin että "mitä sinä tänne suklaata kannat ku minä saakeli yritän olla syömättä mitään herkkuja". Nyt se ei varmaan ikinä mulle enää tuo mitään :oops: voi voi, pitää mennä lepytteleen :p

Hahhaha.. ihan ku minä tinka. No, ny ei mies kanna mulle herkkuja. Mä oon sanonu sille, et saa selkää jos tuo herkkuja. :D On niin hyvällä mallilla tää hoikistuminen menossa, ettei ny passaa lopettaa!

Kiitokset kaikille eilisistä onnitteluista <3 Kolmeakymppiä lähestytään.. tosin luulin jo viime vuonna olevani tän ikäinen :p Sit laskin et hetkonen, mähän täytän vasta nyt ton 27 :D Mukavaa. Sain mieheltä ruusuja ja ihanan kortin, minkä hää oli tytsyn kaa askarrellu. Pikkanen oli piirtäny "äitin kuvan" <3 Lahjakin on kuulemma tulossa :rolleyes:

Voiih.. Ihanaa Ainukka. Mä sain kalevala koruun tollasen uuden helan, jumppakuminauhat ja töistä tullessaan toi kuulemma Lidlin viimeiset tulppaanit.. Oli pakko ostaa. Olisi ollut huono omatunto, kuulemma, ku radiossa toitotettiin koko päivä, että ostakaa kukkia rakkaille :laughing002
Ja ollaan Ainukka ihan saman ikäisiä vai? :excited001

Kellitys: Todella kaunis kissa! Varmasti pärjäätte näyttelyissä.

Ihanaa, kun jollakin on tollanen harrastus vielä sen ratsastuksen lisäksi.
Itsellä on ollut jo lapsena vaikeata vastata esim. ystäväkirjaan Harrastukset?-kohtaan. En oikeasti harrasta mitään. Luen joskus ku kerkiän kirjan eli en harrasta, käsitöitä teen aniharvoin ja tuotokset ovat harvinaisen kamalia eli ei käsityöt, eläimet juu pakkolliset lemmikit ne ruokin ja heitän ulos... Eli ei nekään. Elokuvia tulee kans todella harvoin harrastettua.. Jumpissa käyn, mutta vihaan niitä eli ainoa mikä mut niihin pakottaa on itsensä kunnossa pitäminen. Urheilulajit ovat kaikki syvältä ja matkustelu ei myöskään kiinnosta.. Huoh.. Olen harvinaisen tylsä ihminen tämän perusteella :laughing021

Onko juoruaminen äitien kanssa kahvilassa harrastus? :think005 :laughing002

No sovitaan Mirabella että on? :D Mä harrastin nuorena tyttönä mm. karatea ja sählyä mut sit meni liian monesti nivelsiteet nilkasta ja polvikin paskaksi, että nuo harrastukset jäi. Haikeudella muistelen aikaa karaten parissa, sillä se oli niiiiiiiiiiiiin mun juttu!

Minkä takia lapsilla nykyään muuten on "pakko" olla harrastuksia. Meillä ei pienenä juurikaan harrastettu, mut se johtu siitä, ettei sitä rahaa ollu. En kulkenu merkkivaatteissa, eikä ollu niitä viimesiä villityksiä. Toki mä haluun lapselle antaa mahollisuuden harrastaa, jos hän niin haluaa, mut mihinkään en aio väkisin pakottaa. Jotkut vanhemmat tuntuu sitäkin tekevän...oisko se sit siinä, ettei nekään oo pienenä saanu jotain harrastusta, ni pitää omalle lapselle tuputtaa.

Mä harrastin lapsena lapsena olemista ja soitin kanteletta. :) Ja lauloin ja kävin maalauskerhossa. Partioon olisin halunnut, mut ei ollu liki. Mies on pitkän linjan partiolaisia.

Hei olen M**** ja harrastan juoruamista kerran viikossa :laughing021 Juu. Kadehdin aina partiolaisia mukulana.. Mut asuin toisaalta keskellä metsää ilman naapureita lapsuuteni eli ei ainakaan metsään meno olisi ollut enää jännää :laughing002

Mie kyllä mielelläni harrastaisin vaikka mitä, mutta työ ja rahanpuute haittaa harrastuksia. :D Sanoisin kuitenkin harrastavani ratsastuksen lisäksi noita kissatouhuja (näyttelyitä ja kasvatusta), lukemista ja käsitöitä, vaikka joskus lukemiseen tai käsitöihin tuleekin taukoa. Koiran kanssa toki lenkkeillään myös päivittäin, miksikähän sitä ei ole ajatellut harrastuksena? :D Olen kyllä lapsenakin saanut harrastaa. Partiossa kävin pitkään, lopetin, kun hävitin sen partiokirjani. :( Se löytyi sitten kuitenkin myöhemmin ja jälkeenpäin harmittelin, kun lopetin tuollaisen takia. Olisin tykännyt edelleen käydä, vaikka olisikin pitänyt kohta jo siirtyä itse vartion johtajaksi. Ratsastusta nyt olen harrastanut ala-asteelta asti ja siitä tuli äkkiä se ykkösjuttu eli tallilla viihdyin harva se päivä. Meilläkin oli välillä molemmat vanhemmat pitkään työttöminä, joten rahaa ei ollut liiemmälti, silti sain ratsastaa ja käydä kisoissakin aika usein. Nykyisin sitä miettii, että mistä kaikesta vanhemmat ovat tinkineet, että tyttö on saanut harrastaa. Joten kiitollinen olen! En silti ole ollut niitä lapsia, jotka ovat mankuneet kaikkea ja saaneetkin. On tuo rahan arvo kuitenkin opittu. :)

Mutta itse toki toivon, että omat lapset löytäisivät sen oman juttunsa ja että pystyisin heille sitten tarjoamaan mahdollisuuden harrastaa sitä, mitä haluavat. Tietysti olisi kiva saada seuraa tallille, mutta jos ei tyttöjä kiinnosta, niin ei kiinnosta. Itse olen haaveillut parikymmentä vuotta siitä omasta hepasta. Nyt haaveilen myös siitä, että omat tytöt voisivat saada oman ponin, jos sitä haluavat. Ehkä jonain päivänä! :)

Ja kai se juoruaminenkin voidaan laskea harrastukseksi, kun miekin ala-asteella kerroin koulussa opettajalle, että yksi harrastukseni on haaveileminen. No, se on kyllä hyvä harrastus se! laughing7

Mäkään en oo koskaa harrastanu mitää,ala-asteella kävin kokkikerhossa pari kertaa,kun kaverikii kävi.kävin tallillakii ku isosisko kavereinee kävi.sitte rupesin lenkkeilyttää tutun koiraa,siinä meni muutama vuosi.sit innostuin lukemisesta ja nyt sit luen illalla kaks sivuu ennenku nukahan.

Takaisin