Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ny saatana, anteeks kielenkäyttö. Suomi teki maalin, ni mies päätti huutaa. Kivahan se, mut ku toi jätkä nukkuu. Uuuurgh !

Meijän jätkä ei onneks pienistä herää kun kummatkin äskön karjuttiin jeetä täälä vaikka poika nukkuu tässä meijän vieressä kun katotaan makkarissa töllöö ja töllössä muutenkin voluumi aikas kovalla :p

Meidän poika kans nukkuu, vaikka isommat sisarukset kiljuivat seinän takana kylvyssä tuhatta ja sataa.
Olympialaiset voisivat minun puolesta mennä hiukan nopeampaan tahtiin, niin alkaisivat ne seurattavat sarjat. Haluuu katsoa Satuhäitä :cussing:laughing002

Satuhäät onki loistoviihdettä :D Pari viimestä jaksoa on kyl ollu tylsiä. Ainaki mun mielestä. Nii ei se pikku heppu heränny siihen huutoon. Mä ehkä vähän ylireagoin. Se on vaan inhottavaa, jos herää kesken yöunien. On tosi vaikee saada sit jatkaa niitä, ku on tietty kerenny piristyy vähän jo niistä nukutuista hetkistä.

Niin mikä masennus minut valtasi kun viime satuhäiden jälkeen tuli ilmoitus että satuhäät jää tauvolle kolmeksi viikoksi.. vooi hitsinhitsi..

Meil ei juurikaa urheilua katota. Nytki mies oli kiinnostunu lähinnä naisten curlingista(jännä juttu, ne pebat sitä kiinnosti) ja sitäkä se ei nähny ku en herättäny ajois kattoo :grin

meijän ex-naapuriluokkalainen kouluajoilta meni yhessä satuhäät jaksossa naimisii,sekii asuu lahessa.

Mun kaveri meni kans naimisiin telkkarissa. Ei satuhäissä vaan siinä mikäs prkl se oli.. neljät häät suomessa? No, siin on ne neljät häät enivei ja sit ne arvostelee toistensa häät. Mut oli kans kutsuttu sinne häihin, mut onneks en päässy... ne olikin villit häät.. huiii...

Hitto että nyt jurppas,ihan vähän vaa.meillä telkkarin äänet oli ihan normitasolla pikkukakkosen aikaa,sitte alkaa galaksi ja tunnari huutaa täysillä.tyttökii heräs.helkutin galaksi.:smiley-angry019

Meillä ukko meni eilen yöllä sohvalle nukkuu kun ei saanu unta.. no kas kummaa sohvan vieres oli sen vesilasi minkä se oli kipannu lattialle yöllä... voitte kuvitella kuinka iloinen äiti täällä nyt kun laminaattilattialta siivoaa vesiä pois...

Mä kans vihaan sitä galaxia, Jäde. Se pauhaa nii prkleen lujaa aina. Siks meil katotaankin junioria, kun siel pysyy äänen voimakkuus järkevänä. Eipä poika sitäkään kyl juuri kato. Puntti ja piipertäjät, pororo ja ne pienet pingviinit saa pojan katseen kääntyyn telkkariin, mut ei muuten.. muutenkin hiljaisella toi töllö, kun en halua kauheasti melusaastetta pojan korville. PItää sit vaan laittaa vähän enemmän meteliä, kun lemppariohjelma alkaa. :D

Äh,täällä tyttö nappas taas mult kakkulat päästä,siispä nyt lähdetään ostamaan piilareita.
juu ja ei kelvannu tytölle riisipuuro luumusoseella,käänti vaa päätä toisee suuntaao_O

Me oltiin just syömässä puuroo ja musarullaa tuli telkusta. Olikohan se oikee nimi? No anyway, laitoin hintsun verran isomalle kun tuli hyviä lauluja, säikähdin ihan hitokseen kun galaksi alkoi ja telkku huutaa täysiä. Poika ei välittänyt mitään :)

Mun mies meni eilen nukuttaan poikaa että minä sain kattoa sen jäkis pelin. Olihan se jännä!

Asiasta kukkapurkkiin, minkä kokoisia vaippoja ja mitä merkkiä teidän muksut käyttää? Täällä toissa yönä kastu pinniksen patja pissaan ja tänä aamuna meidän sänky "jatkoajalla", onneksi oli miehen puoli sängystä :p Meillä on käytetty liberon kolmosia ja kun noita pyjamia on kastunut jo useampi kokeilin pampersin nelosia mutta siltikin valskaa. Pitemmän päälle rasittavaa kun joutuu pari kertaa yössä pyjamankin vaihtamaan mukulalta

Meillä anoppi juur toi 4:sen pampersin vaippoja mutta käytetään 5:sen pampersia (baby dry) tuo vitonenki sillo tällö falskaa yön aikana kun tuo ipanapipana nukkuu 21-7.30...
Tinka86 otitko äippäpakkauksen? sieltä tuli mukana sellainen "muovilakanan palanen" kerniliina vai mikä se on?? oon käyttäny sitä hännisängyn lakanan alla ettei sitä ylivuotopissaa oo patjassa asti..

Meil on vielä pampersin active fit neloset.. vitoset ei oikein istu. Mut eipä nuo neloset falskaa ja hyvin menee päälle. Poika on hoikistunu, nii sopii taas hienosti. Meil ei onneks oo falskannu. :)

Takaisin